quote:"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
Platformsquote:"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?
http://www.enderal.de/![]()
Dat zei ik in het vorige topic ook jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef superniger het volgende:
Wel grappig dat veel mensen Skyrim spelen en TES Online links laten liggen.
Alles waar ik skeptisch over was bij de teasers en het hele media circus voor de release, kwam uit. EN HOE.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef superniger het volgende:
Wel grappig dat veel mensen Skyrim spelen en TES Online links laten liggen.
En terecht. Ik ga nog liever WoW spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic ook jaJe leest hier nul komma niks over ESO
Terechte klacht!!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
Ze hadden gewoon een SP game met heel Tamriel moeten maken.
Hebben ze gedaan. Die game heet Arenaquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
En terecht. Ik ga nog liever WoW spelen.Ze hadden gewoon een SP game met heel Tamriel moeten maken.
Da's 2D en computer generated.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Die game heet Arena
Dan Daggerfall, 2x de grootte van de UKquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's 2D en computer generated.[ afbeelding ]
Ook computer generated.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan Daggerfall, 2x de grootte van de UK
Dat bepaalde landschappen/steden etc willekeurig worden gegenereerd. De computer gooit als ware een dobbelsteen voor elk object waar deze moet komen te staan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met computer generated?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Aah okee, maar niet compleet random of wel ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat bepaalde landschappen/steden etc willekeurig worden gegenereerd. De computer gooit als ware een dobbelsteen voor elk object waar deze moet komen te staan.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een TES waarin je door heel Tamriel kunt banjeren gaat er de komende 100 jaar toch niet komen, en iedereen weet waarom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens zijn de Bethesda games de enigen die ik per direct koop.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een TES waarin je door heel Tamriel kunt banjeren gaat er de komende 100 jaar toch niet komen, en iedereen weet waarom:Nou ja, ESO komt ook naar de consoles, dus wie weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens zijn de Bethesda games de enigen die ik per direct koop.
Zei ik jequote:Op maandag 4 augustus 2014 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeknetter wat een vernietigende review. Ben ik even blij dat ik dat spel niet gekocht heb
Heb je wel eens, oude save laden of bounty afkopen via thieves guild.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:36 schreef Ypmaha het volgende:
Ik kan niet van mijn bounty afkomen!!!! In markarth was zo'n quest waarin je werd opgesloten in een mijn en moest ontsnappen. Daarbij gingen mijn medegevangenen vechten met de guards en had ik er ook een paar omgelegd. Nu zit ik dus met een bounty van 3000 en met de cheat player.setcrimegold xxx werkt het ook niet....
bij wie van de thieves guild? wist wel dat het in morrowind kon maar bij skyrim weet ik het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb je wel eens, oude save laden of bounty afkopen via thieves guild.
Volgens de wikia:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:02 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
bij wie van de thieves guild? wist wel dat het in morrowind kon maar bij skyrim weet ik het niet
Rechtstreeks aan de guard dus, mits je hoog genoeg zit in de thieves guildquote:Thieves Guild
After completing Special jobs for the Thieves Guild in Riften, criminals gain the option of bribing guards to allow them to keep stolen items.
Bribery
The "Bribery" Perk in the Speech skill tree allows criminals to persuade guards out of arresting or fining them. This method does not remove bounty, simply the guard who attempted to collect on the bounty ignores it. Other guards may still respond to the bounty.
Dit is een hele tijd geleden al bedacht, vandaar dat het ook al een hele tijd in de OP staat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef StateOfMind het volgende:
Wellicht handig om dat in de OP te (laten) zetten als die vraag steeds maar weer terug komt.
Ah, nooit op geletquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit is een hele tijd geleden al bedacht, vandaar dat het ook al een hele tijd in de OP staat.
Kan wel wat updates gebruiken, maar op de site van Nexus staat alles mooi gesorteert op categorie en populariteit, dus daar zou je er makkelijk uit moeten komen.
Hoeveel tijd heb je in ESO gestopt? Ik heb gisteren na een maandje weer mijn gametime verlengt, en hoewel er best een aantal mankementen waren begint het langzaamaan een steeds betere MMO te worden. Wat mij betreft verdient het lang niet alle haat die het heeft gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
Net voor het eerst aan Morrowind begonnen.Wel even wennen, alles is anders qua knoppen en zo.
quote:Maar gelukkig ziet het spel er nog wel goed uit met mods.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:22 schreef The_Substitute het volgende:
Kijk uit dat je geen mages op je dak krijgt.Ik ben een mage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Want je bent niet bèta genoeg als je een 12jaar oud spel met mods speelt?quote:
Flink wat uurtjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:38 schreef Jehuty het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je in ESO gestopt? Ik heb gisteren na een maandje weer mijn gametime verlengt, en hoewel er best een aantal mankementen waren begint het langzaamaan een steeds betere MMO te worden. Wat mij betreft verdient het lang niet alle haat die het heeft gekregen.
Kom fegte danquote:
Morrowind hoor je zonder mods te spelen, stelletje verwende nesten!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:35 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Want je bent niet bèta genoeg als je een 12jaar oud spel met mods speelt?
Ik was alleen benieuwd hoeveel tijd je erin hebt gestoken, en wat precies je ervaring was. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Flink wat uurtjes.
Dan betaal je godverdomme 60 euro, en dan kun je niet eens alle rassen kiezen, of een paard kopen. En je koopt in feite een game die niet af was/is die kwa content op alle vlakken tegenvalt. En strontje vol bugs zit die het spel onspeelbaar maken. Ja leuk co op OH WACHT HET WERKT VOOR GEEN FLIKKER. Om nog maar over de botters en hackers te zwijgen. rot toch op casual. Gaat heen en ga Hello Kitty Island Adventure spelen ofzo.
Huilie huilie het is best een goede game.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA NEE DAT IS HET NIET.
Let op kinders, opa spreekt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom fegte dan
[..]
Morrowind hoor je zonder mods te spelen, stelletje verwende nesten!
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Flink wat uurtjes.
Dan betaal je godverdomme 60 euro, en dan kun je niet eens alle rassen kiezen, of een paard kopen. En je koopt in feite een game die niet af was/is die kwa content op alle vlakken tegenvalt. En strontje vol bugs zit die het spel onspeelbaar maken. Ja leuk co op OH WACHT HET WERKT VOOR GEEN FLIKKER. Om nog maar over de botters en hackers te zwijgen. rot toch op casual. Gaat heen en ga Hello Kitty Island Adventure spelen ofzo.
Huilie huilie het is best een goede game.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA NEE DAT IS HET NIET.
je kunt toch gewoon je saves en je mods kopieren. Als je het opnieuw hebt geinstalleerd zet je de hele zooi gewoon weer terug in het nieuwe spelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
Dillema; Ik wil heel graag de Epic Gameplay Overhaul serie installeren, maar daar moet ik een nieuw spel voor starten. Aan de andere kant ben ik nu level 46 (zo hoog ben ik nooit gekomen) en heb ik al 80 uur in mijn character zitten. Ook is het spel nu helemaal goed gemod. Wat te doen?
Keuzes keuzes.
Het probleem is denk ik dat die overhaul mod zo ingrijpend is dat je oude saves (zonder die mod) niet meer werken of de game laten crashen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon je saves en je mods kopieren. Als je het opnieuw hebt geinstalleerd zet je de hele zooi gewoon weer terug in het nieuwe spel
Ik heb het over 75+ mods hè, samen met ENBoost, SKSE, SSMM, en nog wat zooi. Ik denk niet dat het spel nog goed draait ook al kopieer en plak ik alles ergens op mijn HDD. Het is daar gewoon een te grote bende voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon je saves en je mods kopieren. Als je het opnieuw hebt geinstalleerd zet je de hele zooi gewoon weer terug in het nieuwe spel
En dat ja, je moet een nieuw spel beginnen. Dat schreeuwt die auteur gewoon op zijn modpagina.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat die overhaul mod zo ingrijpend is dat je oude saves (zonder die mod) niet meer werken of de game laten crashen.
I Said GOOOODDAAAAAAAMN!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het over 75+ mods hè, samen met ENBoost, SKSE, SSMM, en nog wat zooi. Ik denk niet dat het spel nog goed draait ook al kopieer en plak ik alles ergens op mijn HDD. Het is daar gewoon een te grote bende voor.
83 volgens BOSS.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
I Said GOOOODDAAAAAAAMN!
- Marilyn Manson
Vond hem wel toepasselijk... tering man, 75+ mods
In ieder geval combat met Atronach birthsignquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:07 schreef Rezania het volgende:
Net weer even Morrowind gespeeld. Beetje verwarrend zo in het begin als je Skyrim gewend bent, je moet echt opletten wat er gezegd wordt. Maar ik denk dat ik even overnieuw begin, wordt keihard ingemaakt. Ik was een spellsword, maar dat gaat niet echt soepel imo. Welke build is aan te raden voor de eerste keer?
Jongen, ik wil niet ruig doen. Ik wil gewoon Morrowind spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In ieder geval combat met Atronach birthsign
Als je echt ruig wil doen maak je een Altmer met iig heavy armor, spear, atronach en de focus op stealth zodat je lekker langzaam lvlt.
Al geprobeerd de perk te verwijderen en weer te plaatsen? player.removeperk en player.addperkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:21 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb iets van 20 mods met als gameplay mod Skyrim Redone.
Ben het nu sinds twee weken weer veel aan het spelen. Alles gaat goed. Behalve dan dat ik sinds gisteren bepaalde wapens wil smithen en het spel zegt dat ik niet de 'skill' heb om magische items te smithen. Terwijl ik dit toch echt heb.
Erg jammer, heb er toch al zo'n 50 uur in zitten denk ik met dit nieuwe poppetje
Dan lekker combat + atronach sign. Nord, zodat je ook dikke frost dmg kunt doen 14.gifquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik wil niet ruig doen. Ik wil gewoon Morrowind spelen.
Nordquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan lekker combat + atronach sign. Nord, zodat je ook dikke frost dmg kunt doen 14.gif
Ik lees nu dat je met Skyrim Redone (ik vind het een bazenmod) dus niet shit kan upgraden als je de material perk nog niet hebt i.c.m. Arcane Artisan perk. Dus als ik elven shiz wil upgraden dan moet ik óók die perk hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al geprobeerd de perk te verwijderen en weer te plaatsen? player.removeperk en player.addperk
Ligt het niet gewoon aan die mod? Sowieso komen materialen veel te laat beschikbaar bij merchants als je je smithing normaal levelt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:56 schreef RickoKun het volgende:
Een ander probleem met SKyrim waar ik tegenaan loop is dat ik nauwelijks bepaalde materialen kan kopen.
Dan heb ik het over moonstone (ignots), corundum, ebony etc.
Men zegt dat deze bij bepaalde vendors beschikbaar komen. Nu ben ik level 26 (levelen gaat niet bar snel met deze mod) en ik krijg alleen nog maar steel en iron meuk.
Moet ik dan omhoog levelen of moet ik juist de main quest verder uitspelen?
Ik vind dus nergens Moonstone en niemand verkoopt het.
Ik wissel af, ik heb toch genoeg tijd. Ik heb nog 4 weken vakantie, man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat jij ging Morrowinden?
Post eens pics van je Morrowindcharacter en z'n skillsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wissel af, ik heb toch genoeg tijd. Ik heb nog 4 weken vakantie, man.
Ik moet nog beginnen met die combi die jij aanraadde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post eens pics van je Morrowindcharacter en z'n skills
Whaaaat. Lekkah.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wissel af, ik heb toch genoeg tijd. Ik heb nog 4 weken vakantie, man.
Je zolderkamer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Whaaaat. Lekkah.
Ik wil een Elder Scrolls resort. Alleen maar deze shit spelen.
Begin daar dan eens mee, ouwe pikkebaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met die combi die jij aanraadde.
#studentenlevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Whaaaat. Lekkah.
Ik wil een Elder Scrolls resort. Alleen maar deze shit spelen.
Dan gewoon de ruimte waar je pc staat.quote:
Op de PC? Die bug was toch gefixt in een unofficial dragonborn patch van nexus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef RickoKun het volgende:
Supergay dus he.
Ik met mijn enchantende light armor blade shield smith crossbow boy dus die Miraak van Dragonborn DLC proberen dood te maken: gaat ie niet dood.
Blijft die stakker in ethereal form en gaat er nooit meer uit.Morgen de brut maar overnieuw laden voor het gevecht.
Ik wil uiteraard god wezen en mensen verpulveren.
Vreemd, zal er straks naar kijken. Heb de unofficial DB patch wel gedownload en geïnstalleerd namelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op de PC? Die bug was toch gefixt in een unofficial dragonborn patch van nexus?
Nu heb ik gelijk minder zin om tegen Miraak te strijden..mijn broer heeft hem al 2x gehad op de 360
goede review. Echt triest dat ze niks met al die feedback doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeknetter wat een vernietigende review. Ben ik even blij dat ik dat spel niet gekocht heb
Heb hem nogmaals gedaan en toen lukte t!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op de PC? Die bug was toch gefixt in een unofficial dragonborn patch van nexus?
Nu heb ik gelijk minder zin om tegen Miraak te strijden..mijn broer heeft hem al 2x gehad op de 360
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb hem nogmaals gedaan en toen lukte t!
Denk dat t kwam omdat ik et spel had opgeslagen toen Miraak een soul zat te absorben!
Doen ze wel, maar dat gaat nog even duren. Als het nog niet compleet uitgestorven raakt kan het ergens volgend jaar een hele goede mmo worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef superniger het volgende:
[..]
goede review. Echt triest dat ze niks met al die feedback doen.
w00t dat buitenbad dingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef Rezania het volgende:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33939
Eindelijk een huis waar ik al mijn zooi netjes kwijt kan.
Dat van dat sorteren is wel heel erg vet en handig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
w00t dat buitenbad ding
ik heb momenteel deze
Imo was de vegetatie behoorlijk correct (mss iets te grauw) , het is Skyrim he, de koudste provincie in die wereld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:07 schreef Rezania het volgende:
Kijk Bethesda, zo hoort een bos eruit te zien.
[ afbeelding ]
Skyrim Bigger Trees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |