Is daar iets mis mee dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:30 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke dat verklaart die "wij" vorm.
Het is idd een hoax. Via Twitter heeft iemand naar de video gelinkt, het gaat om een kindje van een van die jihadisten.quote:
Nee ik heb meer begrip voor Joodse nationalisten, dat volk heeft zoveel meegemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan?
Ik moet over het algemeen niet zo heel veel hebben van Nationalisme. Maar ik heb het meeste begrip voor Koerdisch-Nationalisme.
Dat volk heeft zoveel meegemaakt.
Klopt,quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het is idd een hoax. Via Twitter heeft iemand naar de video gelinkt, het gaat om een kindje van een van die jihadisten.
True, heb ik ook begrip voor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee ik heb meer begrip voor Joodse nationalisten, dat volk heeft zoveel meegemaakt.
Mwah, allicht wat stoken tussen Turkije en Iran of Rusland. Het wordt tijd dat die Recep z'n bek gaat houden en verzeild raakt in interne of externe conflicten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat een zieke, imperialistische, persoon ben jij. Turkije zal nooit iets worden want Israel zal Turkije al te snel aanvallen. Dan zal Turkije worden weggevaagd.
Koerden beginnen wanhopig te worden, ze roepen op naar eenheid.twitter:BarhamSalih twitterde op maandag 04-08-2014 om 14:01:33ISIS Onslaught on Sinjar/Zumar, tragedy of Yezidis reminder no one can be complacent; Kurds/Shiites/Sunnis must join together in this battle reageer retweet
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:36 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
ISIS maakt zich op om de volgende tempel te vernietigen.
Waar is de zogenaamde stoere peshmerga die de benen namen als ratten?
Ik heb maar 1 account op FOK! dus ik weet niet waar je het over hebt, nee ik ben geen ISIS aanhanger en het kan me werkelijk niks schelen als ze verliezen of winnen. Van mij mogen ze elkaar allemaal kapot knallen in die zandbak zodat ik mooie beelden kan zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef Che_ het volgende:
De_Ilias nog steeds met zijn subtiele ISIS-propaganda. Dat filmpje had je gister ook onder een kloon gepost. En dan nog ontkennen dat je een IS-supporter bent
Waarom neem je het altijd op voor ISIS dan? Waarom nog steeds ontkennen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 account op FOK! dus ik weet niet waar je het over hebt, nee ik ben geen ISIS aanhanger en het kan me werkelijk niks schelen als ze verliezen of winnen. Van mij mogen ze elkaar allemaal kapot knallen in die zandbak zodat ik mooie beelden kan zien.
Waar neem ik het voor hun op?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom neem je het altijd op voor ISIS dan? Waarom nog steeds ontkennen?
Je weet toch dat dit echte mensen zijn en niet een film?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 account op FOK! dus ik weet niet waar je het over hebt, nee ik ben geen ISIS aanhanger en het kan me werkelijk niks schelen als ze verliezen of winnen. Van mij mogen ze elkaar allemaal kapot knallen in die zandbak zodat ik mooie beelden kan zien.
Ja dat kan mij niks schelen, dat maakt de film alleen mooier denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit echte mensen zijn en niet een film?
Aha. Je bent gewoon letterlijk een mongool dus. Zeg dat dan gewoonquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja dat kan mij niks schelen, dat maakt de film alleen mooier denk ik.
Onzin, ik volg arabische bronnen op de voet en er wordt met geen woord over gerept dat ze hun steden hebben teruggenomen, integendeel ISIS heeft meer dan 1000 Yazidis op het moment gevangen genomen..... Je weet wat er met hun gaat gebeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef Che_ het volgende:
Trouwens De_Ilias, je moet echt even je info ergens anders vandaan halen. Behalve dat je net die lachwekkende photoshop nog steeds post, zijn de Peshmerga en YPG terrein aan het terugwinnen.
Doe normaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja dat kan mij niks schelen, dat maakt de film alleen mooier denk ik.
Ik was sarcastisch bezig.... Mag dat ook niet meer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Je bent gewoon letterlijk een mongool dus. Zeg dat dan gewoon
De Yezidi's zijn geen Peshmerga. Waarom noem je niet de doden die vallen onder de ISIS munafiqs?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Onzin, ik volg arabische bronnen op de voet en er wordt met geen woord over gerept dat ze hun steden hebben teruggenomen, integendeel ISIS heeft meer dan 1000 Yazidis op het moment gevangen genomen..... Je weet wat er met hun gaat gebeuren.
Wat bedoel je? De Yazidis die zijn opgepakt waren gewapend volgens de berichten, dan maakt mij het niet uit dat het peshmergas zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
De Yezidi's zijn geen Peshmerga. Waarom noem je niet de doden die vallen onder de ISIS munafiqs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |