Nou ja, ik moest huilen omdat het gewoon zo mooi was om te zienquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel.
Behalve dat janken als een baby dan he
Ja, echt schandalig dat je emotioneel wordt wanneer je zusje ten huwelijk wordt gevraagd. Wat denk ik wel niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan huilen als een baby omdat een familielid gaat trouwen
Het kan snel gaan Cue_quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Trouwen zie ik sowieso nog lang niet gebeuren
Ja, jij vrouw.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt schandalig dat je emotioneel wordt wanneer je zusje ten huwelijk wordt gevraagd. Wat denk ik wel niet.
Nehh.. denk het nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kan snel gaan Cue_
Voor je het weet sta je daar voor het altaar en denk je How the fuck did this happen.
Die heb ik ook echt al maanden niet meer aangeraakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:07 schreef artelligence het volgende:
Ik ga na lange tijd weer eens online spelers afknakken in gtaV
Niet. Ik mocht geen hartje om die redenquote:
De eikels.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet. Ik mocht geen hartje om die reden.
Sneuquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet. Ik mocht geen hartje om die reden.
Dan moet ze wel komen he!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eikels.
Als jij een hartje wil krijg jij een hartje hoor.
Vind ik ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eikels.
Als jij een hartje wil krijg jij een hartje hoor.
Staan er al bij hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
En de kans is groot dat ik kom. Dus er kan best een hartje achter m'n naam. Dat kan zelfs als ik misschien kom.
Ja eigenlijk deel ik die mening wel een beetje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, ik vind Captain Amerika altijd een beetje gay.
Ik vind hem een baas.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, ik vind Captain Amerika altijd een beetje gay.
Een gay kan wel baas zijn. Mijn ding is het alleen niet zoquote:
Ga nou niet weer lopen haten Roy.quote:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die nieuwe serie van The Flashquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet weer lopen haten Roy.
Ik kan er niks aan doen dat jij een wansmaak hebt.
Roy wansmaak wat superheroes betreft? Nee, toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet weer lopen haten Roy.
Ik kan er niks aan doen dat jij een wansmaak hebt.
Nee, Kaneel heeft gewoon iets tegen Spiderman.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roy wansmaak wat superheroes betreft? Nee, toch?
Dat snap ik niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Kaneel heeft gewoon iets tegen Spiderman.
Zodra het iets plakkerigs spuit gaat het al meteen over.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Kaneel heeft gewoon iets tegen Spiderman.
Het "man out of time" gedeelte spreek me wel aan. Opgegroeid in een wereld met andere waarden, maar nog steeds de waarden die hij wil verdedigen. Best mooi.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gay kan wel baas zijn. Mijn ding is het alleen niet zo.
Ik zat vandaag tegenover een hele ranzige persoon. Die kauwde smakkend en met de mond open zijn kauwgom
. Heel vies.
Hij is benieuwd naar de Flash en hij haat op Aquaman. Dat zegt mi. al voldoende.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roy wansmaak wat superheroes betreft? Nee, toch?
En ik vind Arrow tof.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het "man out of time" gedeelte spreek me wel aan. Opgegroeid in een wereld met andere waarden, maar nog steeds de waarden die hij wil verdedigen. Best mooi.
Doen wat jij denkt dat goed is, ondanks wat anderen zeggen.
[..]
Hij is benieuwd naar de Flash en hij haat op Aquaman. Dat zegt mi. al voldoende.
Ik heb niks tegen Spider-Man. Alleen die laatste 2 films zijn te slecht voor woorden. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ja, wat kun je verwachten van iemand die Aquaman een baas vind he.
Oh, je bedoelt Seamanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het "man out of time" gedeelte spreek me wel aan. Opgegroeid in een wereld met andere waarden, maar nog steeds de waarden die hij wil verdedigen. Best mooi.
Doen wat jij denkt dat goed is, ondanks wat anderen zeggen.
[..]
Hij is benieuwd naar de Flash en hij haat op Aquaman. Dat zegt mi. al voldoende.
It's truequote:
Hier ben ik het wel mee eens, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Spider-Man. Alleen die laatste 2 films zijn te slecht voor woorden. Plaatsvervangende schaamte.
Ja dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Spider-Man. Alleen die laatste 2 films zijn te slecht voor woorden. Plaatsvervangende schaamte.
Ik heb er niet echt een mening over, eigenlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen maar haten op Aquaman.
Pls.
Kan ik me niet herinneren uit de Tick eigenlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik ken aquaman niet. Wel aquawoman van The Tick.
Is dat niet zo'n tekenfilmfiguur? Rood pak?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik ken aquaman niet. Wel aquawoman van The Tick.
Hm pin me niet op de naam, ze was ook volledig van water.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren uit de Tick eigenlijk.
Ja alleen hij is blauw en naakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n tekenfilmfiguur? Rood pak?
Oh ja, dat was 't. Ik zat met een andere in m'n hoofd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm pin me niet op de naam, ze was ook volledig van water.
[..]
Ja alleen hij is blauw en naakt.
SPOONquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was 't. Ik zat met een andere in m'n hoofd.
[ afbeelding ]
Alleen was ie in m'n gedachten rood.
Die hele show was een grote parodiequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
En de geweldige copycat van batman, die fledermaus
[ afbeelding ]
Die heb ik destijds gemist denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Vergeet trouwens niet de live action tv serie...
[ afbeelding ]
Omg, vreselijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omgquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WOow nooit gezienquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben zelf een tikquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan dat karakter niet vinden in de series. Geen idee waar ze in voor kwam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tick was de baas.
Ik heb nog ergens een mapje met alle comics.
Ik heb ook geen idee waar je op doelt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb nog ergens een mapje met alle comics.
Ik kan dat karakter niet vinden in de series. Geen idee waar ze in voor kwam.
Ja 1 waarin ze de tick bevocht en zelf van water was. Kan het op wiki niet vinden en in de afleveringen ook niet. Ze was iig helemaal van water.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar je op doelt.
Beschrijf eens hoe ze er uit zag, en een scene?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja 1 waarin ze de tick bevocht en zelf van water was. Kan het op wiki niet vinden en in de afleveringen ook niet. Ze was iig helemaal van water.
Zegt me niks .quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja 1 waarin ze de tick bevocht en zelf van water was. Kan het op wiki niet vinden en in de afleveringen ook niet. Ze was iig helemaal van water.
Ja zeg, je kunt het oplossen, je wilt het niet. Dan ook niet huilenquote:
Je bent gewoon jaloers.quote:
Nouja, als ik geil zou zijn en niemand zou kunnen krijgen, zou ik toch harder balen.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als ik geil zou zijn en niemand zou kunnen krijgen, zou ik toch harder balen.
Zoveel verhalen post ik toch nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent niet stuk te krijgen als ik je verhalen hier en op fb lees
Nee maar als je ze post zijn het verhalen over flinke "oorlogswonden".quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel verhalen post ik toch niet? Maar, dank je. Denk ik
.
Mja het is niet zo praktischquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, je kunt het oplossen, je wilt het niet. Dan ook niet huilen.
Oh ja, dikke gaten in m'n kop, dit dat allesquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee maar als je ze post zijn het verhalen over flinke "oorlogswonden".YW
Alleen jij krijgt het voor elkaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dikke gaten in m'n kop, dit dat alles.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
It's not bad luck, just you being blond euhm clumsy
Da's waarquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als ik geil zou zijn en niemand zou kunnen krijgen, zou ik toch harder balen.
Telt dat ook als je er gewoon moeite voor doet momenteel?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik maak de regels niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Telt dat ook als je er gewoon moeite voor doet momenteel?
:S :S wie heb je zo gek gekregen?quote:
Soms wil ik gewoon romantisch geloven in sprookjes en in mijn hoofd een prinses kunnen zijn en willen geloven in the big happy end.. en ze leefden nog lang en gelukkig!quote:
geloof dat ik 6 huwelijksaanzoeken heb gehad, waarvan de helft echt gemeend.. Geen idee waarom ze zo gek zijn, maar misschien hebben ze gelijk in dat ik leuk benquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik maak de regels niet.
[..]
:S :S wie heb je zo gek gekregen?
Ik kijk dan gewoon Sneeuwwitjequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon romantisch geloven in sprookjes en in mijn hoofd een prinses kunnen zijn en willen geloven in the big happy end.. en ze leefden nog lang en gelukkig!
[..]
geloof dat ik 6 huwelijksaanzoeken heb gehad, waarvan de helft echt gemeend.. Geen idee waarom ze zo gek zijn, maar misschien hebben ze gelijk in dat ik leuk ben
Haha, tot aan de laatste paar woorden geloofde ik je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon romantisch geloven in sprookjes en in mijn hoofd een prinses kunnen zijn en willen geloven in the big happy end.. en ze leefden nog lang en gelukkig!
[..]
geloof dat ik 6 huwelijksaanzoeken heb gehad, waarvan de helft echt gemeend.. Geen idee waarom ze zo gek zijn, maar misschien hebben ze gelijk in dat ik leuk ben
Denial is the first stepquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, tot aan de laatste paar woorden geloofde ik je.![]()
Goede poging.
Ik ben bang dat ik de enige jurk waarin ik eventueel zou willen trouwen toch niet krijgquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de enige jurk waarin ik eventueel zou willen trouwen toch niet krijg.
Niet als die jurk -tig duizend euro kost.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]maar je bent het waard verdorie! Iedere vrouw verdient haar droomjurk!
Rijke vent zoekenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als die jurk -tig duizend euro kost.
Wel! We moeten maar een doneerfonds oprichten voor dit goede doel!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als die jurk -tig duizend euro kost.
Giro 666, help Samzz aan haar Vera Wangquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel! We moeten maar een doneerfonds oprichten voor dit goede doel!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Giro 666, help Samzz aan haar Vera Wang.
Giro 666, help Samzz en Evie aan hun Vera Wangquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Giro 666, help Samzz en Evie aan hun Vera Wang? Mij prima.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een keer een huwelijksaanzoek gehad. Maar dat was voor de gein en de ring was van drop.
Aan hun wat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Giro 666, help Samzz en Evie aan hun Vera Wang? Mij prima.
Maar wel het voorrijden in de Aston Martin natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
Het is het wegdromen in het sprookje. De rompslomp en naweeën van een huwelijk hoef ik niet
.
Wel het feest en de honeymoon natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
Het is het wegdromen in het sprookje. De rompslomp en naweeën van een huwelijk hoef ik niet
.
Sla het vrijgezellenfeestje niet over hequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel het feest en de honeymoon natuurlijk
Dat ook natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sla het vrijgezellenfeestje niet over he
Ja, dat ook. En het feestje. Maar dan zonder het echte trouwen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel het voorrijden in de Aston Martin natuurlijk.
Oh ja, de honeymoonquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel het feest en de honeymoon natuurlijk
Dat feest heb ik nooit gesnapt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sla het vrijgezellenfeestje niet over he
Of je daar nog zin in hebt danquote:
Gewoon een excuus om te zuipen met je vrienden zonder dat je vrouw er over kan zeiken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ook. En het feestje. Maar dan zonder het echte trouwen.
[..]
Oh ja, de honeymoon!
[..]
Dat feest heb ik nooit gesnapt.
Zo'n man zou ik sowieso meteen aan de kant zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Daarna zit je permanent onder de plak en mag je nooit meer uit van je hubby.
Maar ik ben niet zo'n vrouwquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een excuus om te zuipen met je vrienden zonder dat je vrouw er over kan zeiken.
Alsof dat niet kan op de huwelijksreis die uiteraard geheel plichtmatig volgt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Er zal verdomme geneukt worden als man en vrouw zijnde Tijn.
Omdat stripstersquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n man zou ik sowieso meteen aan de kant zetten.
[..]
Maar ik ben niet zo'n vrouw. Dus waarom zou er een vrijgezellenfeest moeten zijn?
Ik ga ook niet strippen, dat durf ik niet. En ik snap ook niet waarom er een stripper moet zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat stripsters
En nu niet komen met het argument dat jij dan wel stript, dat is toch niet hetzelfde.
Is een mannending, niet proberen te begrijpenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook niet strippen, dat durf ik niet. En ik snap ook niet waarom er een stripper moet zijn?
Ja, vandaar dat je vrienden het voor je regelen zodat die de schuld op zich nemen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die dat niet tof vinden.
Misschien ben ik een moraalridder, maar als je weet dat zoiets niet gewaardeerd wordt, waarom dan alsnog doen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat je vrienden het voor je regelen zodat die de schuld op zich nemen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar iedere vrouw wil toch zo'n jurk aan he
Deze man begrijptquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel het voorrijden in de Aston Martin natuurlijk.
what happens in vegas stays in vegasquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Wat doen vrouwen dan op zo'n vrijgezellenfeest?
Nee inderdaad, vanwege dat de vrouwen to be het meestal niet leuk vindenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ben ik een moraalridder, maar als je weet dat zoiets niet gewaardeerd wordt, waarom dan alsnog doen?
Daarnaast, ik betwijfel of er veel vrijgezellenfeesten zijn waarbij daadwerkelijk strippers komen opdraven.
Vind je dat heel raar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, vanwege dat de vrouwen to be het meestal niet leuk vinden
Nu ga je vast goede dingen meemaken.quote:
Jonguh wij gaan gewoon naar de wallen en zuipen en andere dingen doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n workshop cupcakes maken is dan ook wel heel erg spannend he
Strippersquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonguh wij gaan gewoon naar de wallen en zuipen en andere dingen doen
Beetje wel.quote:
Ja, ik denk het ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu ga je vast goede dingen meemaken.
Ok, veel plezierquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonguh wij gaan gewoon naar de wallen en zuipen en andere dingen doen
Mij ontblokken is natuurlijk +100 karma hequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu ga je vast goede dingen meemaken.
Zou het? Kan aan mij liggen hoor, maar ik snap het leuke aan strippers niet. Zowel mannelijk als vrouwelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje wel.
Er gebeurt namelijk verder echt niks.
En het zijn vaak wel dezelfde vrouwen die wel een avondje met de meiden naar de chippendales gaan.
"want die moet je toch wel een keer gezien hebben"
Niks mis met een paar goede borsten in je gezicht toch.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het? Kan aan mij liggen hoor, maar ik snap het leuke aan strippers niet. Zowel mannelijk als vrouwelijk.
Hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij ontblokken is natuurlijk +100 karma he
Er gebeurde toch niks? Wat doen die borsten dan in je gezicht?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met een paar goede borsten in je gezicht toch.
Opeens zaten die er.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er gebeurde toch niks? Wat doen die borsten dan in je gezicht?
Dus er gebeurt wel wat. Vind je 't dan vreemd dat veel vrouwen het niet tof vindenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opeens zaten die er.
En dan is het onbeleefd om ze te weigeren.
Je hebt er ook helemaal niks aan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
Nee, serieus. Wat is er leuk aan een random persoon die je niet kent die voor je neus op muziek zijn of haar kleren uittrekt? Verder gebeurt er niks, dus wat heb je er dan aan?
Oh dan moet ik mij helemaal zorgen gaan makenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij had veel bad karma door al die vunzige opmerkingen.
En wat krijg je als je spaarkaart vol is?quote:
Ik heb die film niet gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt er ook helemaal niks aan.
Maar niks mis met eyecandy he.
Die magic mike film werd nu ook weer niet zo massaal bezocht omdat het verhaal zo goed was he.
Eeuwige voorspoedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan moet ik mij helemaal zorgen gaan makenOf krijg je voor auti's sowieso een karma bonus?
[..]
En wat krijg je als je spaarkaart vol is?
Tenzij hij niet onder de indruk is en zegt dat de jouwe beter zijn toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, ik zou niet blij zijn wanneer mijn potentiële man (niet dat die bestaat) het toe zou staan wanneer een wildvreemde chick haar naakte tieten tegen zijn gezicht drukt.
Bij 666 punten?quote:
Ook dan niet, eigenlijk. Gewoon meteen afketsen. Strippers zijn om te kijken, niet om aan te rakenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tenzij hij niet onder de indruk is en zegt dat de jouwe beter zijn toch?
De tetten van Samzzquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tenzij hij niet onder de indruk is en zegt dat de jouwe beter zijn toch?
Ja, maar dan ook enkel omdat je daarna mag aanrakenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
Als je vriend(in) stript daarentegen.
I call dips on samzz's striptease actquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook enkel omdat je daarna mag aanraken.
Galmt bij jou dan ook dat liedje van Boney M door het huis?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook enkel omdat je daarna mag aanraken.
Ik denk het.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Galmt bij jou dan ook dat liedje van Boney M door het huis?
Niet you can leave your hat on?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Galmt bij jou dan ook dat liedje van Boney M door het huis?
By the rivers of Babylon. :$quote:
Oh ik heb nu een hele verontrustende MIquote:
Just you and me in the bedroom, no stripperpole. Is that okay for you?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, ik durf dat niet.
Ook dan durf ik dat nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Just you and me in the bedroom, no stripperpole. Is that okay for you?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik heb nu een hele verontrustende MI.
Ja of gewoon niet strippen, how's thatquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij danst en ik ruk ontdoe je van jouw outfit
We slaan het strippen over en gaan gelijk droogneukenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet strippen, how's that?
Ja, ik ken hetquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar check het hippe dansje en outfits
Dat heb je toch wel voor 'm over zeker?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet strippen, how's that?
Pics van je jurkjes he?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer werken. Zal mij benieuwen of mijn aankopen bezorgd worden.
Nee. Ik durf dat nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel voor 'm over zeker?
slaap lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer werken. Zal mij benieuwen of mijn aankopen bezorgd worden.
Tequila is the solution for your problemquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik durf dat niet. Ik vind het stom.
Ben je niet dik genoeg?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een vermoeiend weer is dit.
Ik moest me naar de winkel slepen om chips en cola te halen.
Cola.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een vermoeiend weer is dit.
Ik moest me naar de winkel slepen om chips en cola te halen.
Sws.quote:
Perzik of citroen?quote:
Ik heb van 't weekend weer eens cola gehad, was niet lekkerquote:
citroenquote:
Ik dacht alleen wijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van 't weekend weer eens cola gehad, was niet lekker.
Perzik.quote:
dat sowieso ik drink de laatste tijd veel crystal clear citroenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Perzik.
Maar ligt soms ook aan het merk.
Ik vind Crystal Clear op zich wel lekker, maar vaak vind ik het zo'n kunstmatig nasmaakje hebben. Geen idee waarom dat is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso ik drink de laatste tijd veel crystal clear citroen
is ook echt zeer lekker
aah okequote:Op maandag 4 augustus 2014 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind Crystal Clear op zich wel lekker, maar vaak vind ik het zo'n kunstmatig nasmaakje hebben. Geen idee waarom dat is.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind Crystal Clear op zich wel lekker, maar vaak vind ik het zo'n kunstmatig nasmaakje hebben. Geen idee waarom dat is.
Cola boeit me ook niet meer eigenlijk. Ik vind sowieso dranken met koolzuur steeds minder lekker eigenlijk. Die lucht gaat ook allemaal in m'n buik zitten. Niet fijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okedat kan
ik zoop me eerder kapot aan cola maar dat smaakte me gewoon niet meer
dus nu drink ik dat
behalve deze week nu drink ik taksi omdat het in de aanbieding was
Bij Rivella heb ik dat ook een beetje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Dronk het vroeger onwijs veel, krijg het nu echt niet meer weg.
mja die lucht indd kan je wel flink van boeren ik weet niet of jij daar getalenteerd in bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Cola boeit me ook niet meer eigenlijk. Ik vind sowieso dranken met koolzuur steeds minder lekker eigenlijk. Die lucht gaat ook allemaal in m'n buik zitten. Niet fijn.
Taksi.Wel één keer ziek van geworden.
Boeren is op zich niet zo erg, maar ik kan er echt last van krijgen in m'n buik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die lucht indd kan je wel flink van boeren ik weet niet of jij daar getalenteerd in bent
oow zo dat heb ik met energie drankjes van sommige merkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeren is op zich niet zo erg, maar ik kan er echt last van krijgen in m'n buik.
Ik snap niet waarom mijn moeder dat nooit meer meebrengt.quote:
Energiedrank vind ik sowieso smerig. Veel te zoet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow zo dat heb ik met energie drankjes van sommige merken
mja dat is het zeker maar zo op zijn tijd vind ik het wel lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mijn moeder dat nooit meer meebrengt.
[..]
Energiedrank vind ik sowieso smerig. Veel te zoet.
Misschien zit ze al in de overgang.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
Ik snap niet waarom mijn moeder dat nooit meer meebrengt.
Dat wel. Arme mama. Niet kunnen slapen door vreselijke opvliegers.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien zit ze al in de overgang.
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je zo'n automatische reply mail krijgt van: ik ben op vakantie, ben maandag weer terug.
Dan is de mail wel in de inbox van die persoon toch?
Bedankt.quote:
Misschien nog geen tijd gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt.
Stuurde er woensdag 1, kreeg die auto reply dat hij er vandaag weer zou zijn. Maar heb nog niks gehoord.
Dat dronk ik vroeger ook veel, maar ik vind het nu te zoet. Melk, ice tea, water of radler (ga maar hatenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Cola boeit me ook niet meer eigenlijk. Ik vind sowieso dranken met koolzuur steeds minder lekker eigenlijk. Die lucht gaat ook allemaal in m'n buik zitten. Niet fijn.
Taksi.Wel één keer ziek van geworden.
Radlerquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger ook veel, maar ik vind het nu te zoet. Melk, ice tea, water of radler (ga maar haten) it is.
Owja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Misschien komt het door de chips en cola.
Ik zie je al met je chipjes en cola bij de kassa staan.quote:
"Ik zou wel aan jou willen knabbelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je al met je chipjes en cola bij de kassa staan.En dan de caissière: zo, heb je weer lekkere knabbeltjes, jongeman?
Nee. Het was zo'n onbeleefde kut.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je al met je chipjes en cola bij de kassa staan.En dan de caissière: zo, heb je weer lekkere knabbeltjes, jongeman?
Alsof ik haar zou willen hosselen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik zou wel aan jou willen knabbelen"
En dan posten wat het resultaat is.
Hoe onbeleefd ze ook zijn, ik krijg ze altijd wel aan het (glim)lachen. Volgende keer toch eens in mijn normale kleren boodschappen doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het was zo'n onbeleefde kut.
"2,60. Bon?"
[..]
Alsof ik haar zou willen hosselen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Het was zo'n onbeleefde kut.
"2,60. Bon?"
Vind ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij de Lidl zijn ze altijd onbeleefde dozen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe onbeleefd ze ook zijn, ik krijg ze altijd wel aan het (glim)lachen. Volgende keer toch eens in mijn normale kleren boodschappen doen.
Ik ben altijd vrolijk en opgewekt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]Zo zat ik ook vaak achter de kassa.
Compleet levensmoe.
Bij de Lidl is het volgens mij ook echt buffelen voor weinig geld en kassawerk is sws geestdodend, dus ik snap het maar al te goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de Lidl zijn ze altijd onbeleefde dozen.
Maar goed, ze krijgen ook wel veel retards aan de kassa die maar niet snappen dat flessen vallen. Of dat flessen rollen op zo'n band. Of dat de pinkassa echt geen uitzondering maakt voor hun.
[..]
Ik ben altijd vrolijk en opgewekt.
Ik kon echt supersnel bliepen, komt mede door m'n uitstekende fijne motoriekquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
Zowel toen ik zelf achter de kassa zat, als wanneer ik zelf gewoon boodschappen doe. Vind ik de langzame mensen het vervelendste. Van die mensen die nog moeten beginnen met inruimen terwijl al jouw spullen al over de band gaan en je nergens bij kan.
Ik neem het ze ook niet kwalijk. Maar toch is het soms wel raar. Vooral als ze weer eens een klant afsnauwen zoals vanmiddag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij de Lidl is het volgens mij ook echt buffelen voor weinig geld en kassawerk is sws geestdodend, dus ik snap het maar al te goed.![]()
Ja, is het ook wel, beetje afreageren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem het ze ook niet kwalijk. Maar toch is het soms wel raar. Vooral als ze weer eens een klant afsnauwen zoals vanmiddag.Doe gewoon normaal.
Belgiëquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
Trage mensen. In België wachten ze met scannen van de producten van de volgende klant wanneer de klant die net geweest is nog aan het inpakken is.
Dat is pas irritant.
Radler is lekker hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger ook veel, maar ik vind het nu te zoet. Melk, ice tea, water of radler (ga maar haten) it is.
Ice Tea is zo lekker. Vooral als je aan het strand ligt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Radler is lekker hoor.Eigenlijk drink ik ook vooral water of ice tea. Als het niet zo warm is meer gewone thee.
Dan liever een Long Island Ice Tea.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ice Tea is zo lekker. Vooral als je aan het strand ligt.
Deed je toen gekke dingen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan liever een Long Island Ice Tea.
Tering, wat was ik daar dronken van.
Ik mag geen alcohol.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan liever een Long Island Ice Tea.
Tering, wat was ik daar dronken van.
Doet ze altijd als ze drinkt.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet ze altijd als ze drinkt.
Ben ervaringsdeskundige.
Nee, viel wel mee. Ik was misschien ook niet echt dronken, maar wel flink aangeschoten. Na één glas. Wel een enorm glas trouwens.quote:
Klopt.quote:
Maar hij was wel lekker dus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
Klopt. Die cocktail dronk ik ook toen ik 20 was.
Nu is mijn reputatie helemaal naar de maan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet ze altijd als ze drinkt.
Ben ervaringsdeskundige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |