Nou ja, ik moest huilen omdat het gewoon zo mooi was om te zienquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel.
Behalve dat janken als een baby dan he
Ja, echt schandalig dat je emotioneel wordt wanneer je zusje ten huwelijk wordt gevraagd. Wat denk ik wel niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan huilen als een baby omdat een familielid gaat trouwen
Het kan snel gaan Cue_quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Trouwen zie ik sowieso nog lang niet gebeuren
Ja, jij vrouw.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt schandalig dat je emotioneel wordt wanneer je zusje ten huwelijk wordt gevraagd. Wat denk ik wel niet.
Nehh.. denk het nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kan snel gaan Cue_
Voor je het weet sta je daar voor het altaar en denk je How the fuck did this happen.
Die heb ik ook echt al maanden niet meer aangeraakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:07 schreef artelligence het volgende:
Ik ga na lange tijd weer eens online spelers afknakken in gtaV
Niet. Ik mocht geen hartje om die redenquote:
De eikels.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet. Ik mocht geen hartje om die reden.
Sneuquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet. Ik mocht geen hartje om die reden.
Dan moet ze wel komen he!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eikels.
Als jij een hartje wil krijg jij een hartje hoor.
Vind ik ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eikels.
Als jij een hartje wil krijg jij een hartje hoor.
Staan er al bij hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
En de kans is groot dat ik kom. Dus er kan best een hartje achter m'n naam. Dat kan zelfs als ik misschien kom.
Ja eigenlijk deel ik die mening wel een beetje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, ik vind Captain Amerika altijd een beetje gay.
Ik vind hem een baas.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, ik vind Captain Amerika altijd een beetje gay.
Een gay kan wel baas zijn. Mijn ding is het alleen niet zoquote:
Ga nou niet weer lopen haten Roy.quote:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die nieuwe serie van The Flashquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet weer lopen haten Roy.
Ik kan er niks aan doen dat jij een wansmaak hebt.
Roy wansmaak wat superheroes betreft? Nee, toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet weer lopen haten Roy.
Ik kan er niks aan doen dat jij een wansmaak hebt.
Nee, Kaneel heeft gewoon iets tegen Spiderman.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roy wansmaak wat superheroes betreft? Nee, toch?
Dat snap ik niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Kaneel heeft gewoon iets tegen Spiderman.
Zodra het iets plakkerigs spuit gaat het al meteen over.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Kaneel heeft gewoon iets tegen Spiderman.
Het "man out of time" gedeelte spreek me wel aan. Opgegroeid in een wereld met andere waarden, maar nog steeds de waarden die hij wil verdedigen. Best mooi.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gay kan wel baas zijn. Mijn ding is het alleen niet zo.
Ik zat vandaag tegenover een hele ranzige persoon. Die kauwde smakkend en met de mond open zijn kauwgom
. Heel vies.
Hij is benieuwd naar de Flash en hij haat op Aquaman. Dat zegt mi. al voldoende.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roy wansmaak wat superheroes betreft? Nee, toch?
En ik vind Arrow tof.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het "man out of time" gedeelte spreek me wel aan. Opgegroeid in een wereld met andere waarden, maar nog steeds de waarden die hij wil verdedigen. Best mooi.
Doen wat jij denkt dat goed is, ondanks wat anderen zeggen.
[..]
Hij is benieuwd naar de Flash en hij haat op Aquaman. Dat zegt mi. al voldoende.
Ik heb niks tegen Spider-Man. Alleen die laatste 2 films zijn te slecht voor woorden. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ja, wat kun je verwachten van iemand die Aquaman een baas vind he.
Oh, je bedoelt Seamanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het "man out of time" gedeelte spreek me wel aan. Opgegroeid in een wereld met andere waarden, maar nog steeds de waarden die hij wil verdedigen. Best mooi.
Doen wat jij denkt dat goed is, ondanks wat anderen zeggen.
[..]
Hij is benieuwd naar de Flash en hij haat op Aquaman. Dat zegt mi. al voldoende.
It's truequote:
Hier ben ik het wel mee eens, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Spider-Man. Alleen die laatste 2 films zijn te slecht voor woorden. Plaatsvervangende schaamte.
Ja dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Spider-Man. Alleen die laatste 2 films zijn te slecht voor woorden. Plaatsvervangende schaamte.
Ik heb er niet echt een mening over, eigenlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen maar haten op Aquaman.
Pls.
Kan ik me niet herinneren uit de Tick eigenlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik ken aquaman niet. Wel aquawoman van The Tick.
Is dat niet zo'n tekenfilmfiguur? Rood pak?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik ken aquaman niet. Wel aquawoman van The Tick.
Hm pin me niet op de naam, ze was ook volledig van water.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren uit de Tick eigenlijk.
Ja alleen hij is blauw en naakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n tekenfilmfiguur? Rood pak?
Oh ja, dat was 't. Ik zat met een andere in m'n hoofd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm pin me niet op de naam, ze was ook volledig van water.
[..]
Ja alleen hij is blauw en naakt.
SPOONquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was 't. Ik zat met een andere in m'n hoofd.
[ afbeelding ]
Alleen was ie in m'n gedachten rood.
Die hele show was een grote parodiequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
En de geweldige copycat van batman, die fledermaus
[ afbeelding ]
Die heb ik destijds gemist denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Vergeet trouwens niet de live action tv serie...
[ afbeelding ]
Omg, vreselijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omgquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WOow nooit gezienquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben zelf een tikquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan dat karakter niet vinden in de series. Geen idee waar ze in voor kwam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tick was de baas.
Ik heb nog ergens een mapje met alle comics.
Ik heb ook geen idee waar je op doelt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb nog ergens een mapje met alle comics.
Ik kan dat karakter niet vinden in de series. Geen idee waar ze in voor kwam.
Ja 1 waarin ze de tick bevocht en zelf van water was. Kan het op wiki niet vinden en in de afleveringen ook niet. Ze was iig helemaal van water.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar je op doelt.
Beschrijf eens hoe ze er uit zag, en een scene?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja 1 waarin ze de tick bevocht en zelf van water was. Kan het op wiki niet vinden en in de afleveringen ook niet. Ze was iig helemaal van water.
Zegt me niks .quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja 1 waarin ze de tick bevocht en zelf van water was. Kan het op wiki niet vinden en in de afleveringen ook niet. Ze was iig helemaal van water.
Ja zeg, je kunt het oplossen, je wilt het niet. Dan ook niet huilenquote:
Je bent gewoon jaloers.quote:
Nouja, als ik geil zou zijn en niemand zou kunnen krijgen, zou ik toch harder balen.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als ik geil zou zijn en niemand zou kunnen krijgen, zou ik toch harder balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |