quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:44 schreef SiIk het volgende:
Daarom gewoon bij je thuis afspreken.
Als ze dan niet komen opdagen heb je in ieder geval weer eens opgeruimd.
Wel heel fout hahahahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij de 2e date met mijn vriend en de eerste bij hem thuis ( inmiddels ruim 7 jaar geleden) betekende dat alle afwas in een leeg keukenkastje zetten
Vertelde hij pas maanden later![]()
Hahaha ja maar achteraf wel erg grappigquote:
Ik heb paar keer date gehad via Badoo, heb 1 keer date gehad met een man en toen kwam zijn vrouw, die wist nog niet dat haar man vrijgezel was. Ben maar zachtjes weggelopen van dat tafereel, er kwam wel heel veel Klootzak! Klootzak! uit haar mond, had voor ze kwam al besloten dat zijn verhalen wel iets te geweldig klonken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hahaha ja maar achteraf wel erg grappig(en toen we gingen samenwonen waren opeens al zijn keukenkastjes stampvol
)
Oeps. Nee op zulke taferelen zit je ook niet te wachten nee. Ik heb via Lexa/Relatieplanet een keer op 1 dag 2 dates gehad. Met de 1 ging ik 's middags wat doen en met de ander 's avonds. Maar met die van 's avonds klikte het totaal niet, dus heb ik snel die van 's middags weer gebeldquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:00 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb paar keer date gehad via Badoo, heb 1 keer date gehad met een man en toen kwam zijn vrouw, die wist nog niet dat haar man vrijgezel was. Ben maar zachtjes weggelopen van dat tafereel, er kwam wel heel veel Klootzak! Klootzak! uit haar mond, had voor ze kwam al besloten dat zijn verhalen wel iets te geweldig klonken.
Ja zitten heel wat aparte lui, maar heb mijn huidige vriend wel van Badoo geplukt, maar die had ook al rare dingen, hij had leuk vrouwtje en dat werkte niet helemaal dus besloot een eind aan de relatie te maken, zegt die vrouw, ooohh ben al een week over tijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeps. Nee op zulke taferelen zit je ook niet te wachten nee. Ik heb via Lexa/Relatieplanet een keer op 1 dag 2 dates gehad. Met de 1 ging ik 's middags wat doen en met de ander 's avonds. Maar met die van 's avonds klikte het totaal niet, dus heb ik snel die van 's middags weer gebeldAl is dat uiteindelijk ook niet wat geworden. Later leerde ik via Relatieplanet mijn huidige vriend kennen
Maar denk dat het idd een groot verschil maakt of je via een betaalsite (Lexa/RP) date of via Badoo of Paiq ofzo.
OMGquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:07 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja zitten heel wat aparte lui, maar heb mijn huidige vriend wel van Badoo geplukt, maar die had ook al rare dingen, hij had leuk vrouwtje en dat werkte niet helemaal dus besloot een eind aan de relatie te maken, zegt die vrouw, ooohh ben al een week over tijd.
Na zei mijn vriend met wie heb jij dan liggen neuken, ik ben al jaren gesteriliseerd! Daar heeft hij ook nooit weer wat van gehoord
Sommige vrouwen zijn zo. Dan vinden ze het ineens toch te spannend. Overigens heb ik het ook wel meegemaakt met vrouwen die ik in het "eggie" ontmoet heb en telefoonnummers heb uitgewisseld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Hallo mensen...
Ik ben zo af actief bezig op badoo.
Maar elke keer als we een afspraakje hebben zeggen ze op het laatste moment af.
Nu was er laatst een meid (Ze kwam mij wat dom over, Wist zelfs niet wat music minded betekende)
En ik stond daar bij een of ander koffietentje, KWAM ZE NIET OPDAGEN!!!
Wat kan ik tegen dat soort dingen doen???
Groet van mij!!!
welke sites werken dan wel???quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:55 schreef JaneEyre het volgende:
Baddoo staat nou niet bekend als betrouwbaar. Ik zou me daar gelijk uitschrijven als ik jou was.
Ik weet het echt niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:05 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
welke sites werken dan wel???
Bij betaalde sites zoals Lexa en Relatieplanet zitten er een stuk minder fakers. Al zullen er altijd een paar tussen zitten natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:05 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Op elke site tref je mensen aan die niet eerlijk zijn en je gewoon laten zitten. Het is overal trial-and-error. Al zullen er op gratis sites meer fakers zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:05 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/man/2790(...)uld-met-leugens.htmlquote:'Profielen op datingsites gevuld met leugens'
AMSTERDAM - Bijna de helft van de singles liegt in zijn of haar profiel op een datingsite. Vooral het gewicht kan vaak met een korreltje zout worden genomen.
Klopt, dus:quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:48 schreef LittleLady het volgende:
Op Badoo zoeken ze seks, geen koffietentje.
Inderdaad, het is gewoon iets dat kan gebeuren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:59 schreef jaha het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn zo. Dan vinden ze het ineens toch te spannend. Overigens heb ik het ook wel meegemaakt met vrouwen die ik in het "eggie" ontmoet heb en telefoonnummers heb uitgewisseld.
Gewoon keihard meezingen met André Hazes: "Een beetje verliefd"
Nee alle gekheid op een stokje. Dit soort builen vallen hoort bij het leven als man.
Onzin, dan was het uberhaupt niet tot een afspraak gekomen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef Brannagh het volgende:
Dan ben je lelijk
Klinkt hard, maar meest waarschijnlijke scenario.
Misschien was ze wel komen opdagen, maar viel jij gewoon tegen in het echt en is ze weggeslopen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Hallo mensen...
Nu was er laatst een meid (Ze kwam mij wat dom over, Wist zelfs niet wat music minded betekende)
Groet van mij!!!
Heldin.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:44 schreef SiIk het volgende:
Ja, dat soort smoezen hoor ik ook altijd. Of ze zijn een half uur van te voren zelf opeens ziek (ze menstrueren opeens elke week wel een paar dagen, hoe vaak ik die smoes niet voorbij heb horen komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:24 schreef Hexagon het volgende:
Heb het ook wel eens meegemaakt met een of ander meisje dat ik bij een avondje uit was tegengekomen. Maar toen kwam ze met een kutsmoes. Dat een goede vriend van haar kanker had en ze er ij moest zijn enzo. Later via via vernomen dat die vriend zo gezond als een vis was. Dan ben je best wel een zieke psycho bitch.
Jawel, om vervolgens zelf achter de bosjes te duiken met een vriendin en een camera.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Onzin, dan was het uberhaupt niet tot een afspraak gekomen.
Waarschijnlijker is dat het meisje of last van kreeg van koudwatervrees net voor de date of dat TS een paar keer te maken heeft gehad met onbetrouwbare personen die hun afspraken niet nakomen. Zoals ze dat in het Engels zo mooi noemen 'flaky' personen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:49 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Jawel, om vervolgens zelf achter de bosjes te duiken met een vriendin en een camera.
Geen idee, kan niet in het hoofd kijken van een ander, maar er is vast wel een reden toe. Of TS is zo knap dat zijn date meteen het toilet indook om alle make up nog eens bij te werken, maar duurde dit zo lang dat TS al weg ging.
Het klinkt beide als een foute Achter gesloten deuren afleveringquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:49 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Jawel, om vervolgens zelf achter de bosjes te duiken met een vriendin en een camera.
Geen idee, kan niet in het hoofd kijken van een ander, maar er is vast wel een reden toe. Of TS is zo knap dat zijn date meteen het toilet indook om alle make up nog eens bij te werken, maar duurde dit zo lang dat TS al weg ging.
Welke buit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef probeer het volgende:
Omdat de buit dan binnen is, en het dus voor hun niet meer interessant is.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Hallo mensen...
Groet van mij!!!
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:46 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Al jaren ben ik naast nightwish fan van guns n roses...
Prachtige muziek en vaak ook lekker hard (maar ook de rustige nummers zijn geweldig)
Tevens is dont cry al sinds het begin HET nummer van mij en mijn vriendin
Klacht: Mensen die haten op guns n roses
Een kutsmoes als "ik voel me niet goed" is nog tot daar aan toe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:24 schreef SebasFM het volgende:
[..]
Ja, dat soort smoezen hoor ik ook altijd. Of ze zijn een half uur van te voren zelf opeens ziek (ze menstrueren opeens elke week wel een paar dagen, hoe vaak ik die smoes niet voorbij heb horen komen), of hun oma is opeens met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Altijd van dit soort smoesjes.
Zie daten als een grijpautomaat op de kermis. Je moet iedere keer maar afwachten of je echt een kans hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef Noriega het volgende:
Ook twee keer meegemaakt. Komen ze met een kutsmoes en niet veel later blokkeren ze je. Wat een leugenachtige snollen zijn dat. Ben dan gewoon eerlijk dat je me niet leuk vind.
Ga je nu je tot dat inzicht bent gekomen je gedrag in de toekomst verbeteren dan?!?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef Meliae. het volgende:
Waarschuwing:
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik tot die vrouwen behoor die hard wegrent wanneer het een beetje te serieus wordt. Gewoon uit vrees
Maar ik zie nu pas in dat het niet netjes is tegenover de mannen...
Natuurlijk. Zal meer rekening houden met de mannetjes. Al verdienen sommigen het nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ga je nu je tot dat inzicht bent gekomen je gedrag in de toekomst verbeteren dan?!?
Doe ik niet, hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:58 schreef jaha het volgende:
@Meliae, projecteer niet het gedrag van de ene persoon op de andere.
Ach, als jij gewoon nog geen zin hebt in serieuze relatie dingen, dan moet je dat ook vooral gewoon lekker niet doenquote:
Dus TS probeert nog vreemd te gaan ook?quote:
Zo is dat!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ach, als jij gewoon nog geen zin hebt in serieuze relatie dingen, dan moet je dat ook vooral gewoon lekker niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |