Welke buit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef probeer het volgende:
Omdat de buit dan binnen is, en het dus voor hun niet meer interessant is.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Hallo mensen...
Ik ben zo af actief bezig op badoo.
Maar elke keer als we een afspraakje hebben zeggen ze op het laatste moment af.
Nu was er laatst een meid (Ze kwam mij wat dom over, Wist zelfs niet wat music minded betekende)
En ik stond daar bij een of ander koffietentje, KWAM ZE NIET OPDAGEN!!!
Wat kan ik tegen dat soort dingen doen???
Groet van mij!!!
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:46 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Al jaren ben ik naast nightwish fan van guns n roses...
Prachtige muziek en vaak ook lekker hard (maar ook de rustige nummers zijn geweldig)
Tevens is dont cry al sinds het begin HET nummer van mij en mijn vriendin
Klacht: Mensen die haten op guns n roses
Een kutsmoes als "ik voel me niet goed" is nog tot daar aan toe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:24 schreef SebasFM het volgende:
[..]
Ja, dat soort smoezen hoor ik ook altijd. Of ze zijn een half uur van te voren zelf opeens ziek (ze menstrueren opeens elke week wel een paar dagen, hoe vaak ik die smoes niet voorbij heb horen komen), of hun oma is opeens met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Altijd van dit soort smoesjes.
Zie daten als een grijpautomaat op de kermis. Je moet iedere keer maar afwachten of je echt een kans hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:40 schreef Noriega het volgende:
Ook twee keer meegemaakt. Komen ze met een kutsmoes en niet veel later blokkeren ze je. Wat een leugenachtige snollen zijn dat. Ben dan gewoon eerlijk dat je me niet leuk vind.
Ga je nu je tot dat inzicht bent gekomen je gedrag in de toekomst verbeteren dan?!?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef Meliae. het volgende:
Waarschuwing:
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik tot die vrouwen behoor die hard wegrent wanneer het een beetje te serieus wordt. Gewoon uit vrees
Maar ik zie nu pas in dat het niet netjes is tegenover de mannen...
Natuurlijk. Zal meer rekening houden met de mannetjes. Al verdienen sommigen het nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ga je nu je tot dat inzicht bent gekomen je gedrag in de toekomst verbeteren dan?!?
Doe ik niet, hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:58 schreef jaha het volgende:
@Meliae, projecteer niet het gedrag van de ene persoon op de andere.
Ach, als jij gewoon nog geen zin hebt in serieuze relatie dingen, dan moet je dat ook vooral gewoon lekker niet doenquote:
Dus TS probeert nog vreemd te gaan ook?quote:
Zo is dat!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ach, als jij gewoon nog geen zin hebt in serieuze relatie dingen, dan moet je dat ook vooral gewoon lekker niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |