Pussyquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:18 schreef Amoeba het volgende:
55-60km in de benen zitten
Wel de lichte hoofdpijn van vanochtend uitgebouwd tot beukende hamers op mijn schedel.
Symptomen zijn moeite met slikken en hoofdpijn, zal wel weer een verkoudheidje worden. Nu Ajax
Ohquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat was een poging tot een joviale groet mijner zijde.
Klopt. Ik vind dat blauwe ding saai.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt altijd dat pijltje als pi
Kan je babymaagje dat aan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
ff lekker 2000 calorieën naar binnen eten
Ik zal het doorgeven aan Heppie en fera.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hotels zijn crazy expensive in die week, dus dat zou ik van tevoren effe goed checken.
[..]
Er staan overal rijen. Zelfs voor de rijen. Maar ze zijn manageable, zeker als je met anderen bent of gewoon een babbeltje maakt met andere fans die voor hetzelfde in de rij staan en dus dezelfde interesse hebben. Het is de moeite wel waard.
Wat ga je etenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Had jij die hier maarquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
xcachet heeft extreem boeiende posts in het voetbaltopic
Gelukkig heb ik die ookquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha kutsjup![]()
leuke video, heb gelachen 8.5/10
danku.quote:
Veeeeeeel beter dan m'n vorige he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Amarantha het volgende:
Het begin is erEcht super! Je keuken ziet er ook mooi uit zeg!
Station Noord is om de hoek. 5 min met de trein en dan ben je op CS.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Is je huis nog steeds dichtbij het CS station?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Veeeeeeel beter dan m'n vorige he.Ik heb nu ook veel meer zin om te koken
Nu al 3x gedaan.
bier?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Maar als ik met de bus aan kom op CS hoe kom ik dan daar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Station Noord is om de hoek. 5 min met de trein en dan ben je op CS.
met de treinquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Station Noord is om de hoek. 5 min met de trein en dan ben je op CS.
Maar als ik met de bus aan kom op CS hoe kom ik dan daar?
Trein naar Station Noord. Of bus richting Station Noord. Of fiets huren en 10 min fietsenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als ik met de bus aan kom op CS hoe kom ik dan daar?
Don't know.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]Baas. Er komt nog wel een house warming feestje he?
Vakantiequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trein naar Station Noord. Of bus richting Station Noord. Of fiets huren en 10 min fietsen
[..]
Don't know.Eerst maar af krijgen, op vakantie gaan, vriendin hier laten intrekken, jarig zijn, en dan zien we wel weer.
![]()
I know.quote:
Ooh dat is wel nice jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.Maar huizen in het centrum zijn haast onbetaalbaar of zien er niet uit.
Maar voor mij is het 10 min fietsen naar de uni, das belangrijkste.
Hallo.quote:
Yup.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is je ondertitel van docter who?
En je kunt online veel onderzoek doen naar wat er allemaal bij komt kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Heppie en fera.
En de trein om de hoek, 2 winkelcentrums aan de beide kanten van mn huis, 2 zwembaden en een LIDLquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
En de trein om de hoek, 2 winkelcentrums aan de beide kanten van mn huis, 2 zwembaden en een LIDLVet goedkoper dan daarvoor, toen was ik gedwongen om naar de AH te gaan
ow kutquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had dan een ander youtube account aangemaakt lul
ik wist niet hoe je heettequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:00 schreef Etsu het volgende:
alsof niemand hier weet hoe ik heet.
over 24 verwijder ik t filmpje en dan hebben de mensen na 24 uur pech. enige wat ik niet wil, is dat de naam + alles op t forum geplempt wordt.![]()
hvj x
Wat vind je ervan dat ik je naam heb genoemd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze film verdient een Oscar
snap je m
over 3 weken komt er een nieuw filmpje als alles af is en dan zorg ik voor batterijenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matige inhoud van de koelkast wel.
Misschien is het leuk als je mijn naam dan noemt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
over 3 weken komt er een nieuw filmpje als alles af is en dan zorg ik voor batterijen
Een grote eer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat ik je naam heb genoemd?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als je mijn naam dan noemt.
ik zal t proberen te onthoudenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als je mijn naam dan noemt.
en mijn naamquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal t proberen te onthouden
zo van;
'en dit ziiijjnnn.. kijk inso, batterijen'.
Doe dat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal t proberen te onthouden
zo van;
'en dit ziiijjnnn.. kijk inso, batterijen'.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
vorige keer zei elan dat ik als een mongool praat
Ik vind het wel leuk klinkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit hoor ik ook voor het eerst
vorige keer zei elan dat ik als een mongool praat
Je hoort het wel ietwat terug inderdaad maar niet echt storend verder.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook best aparte stem
maar komt door mn doofheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |