Pussyquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:18 schreef Amoeba het volgende:
55-60km in de benen zitten
Wel de lichte hoofdpijn van vanochtend uitgebouwd tot beukende hamers op mijn schedel.
Symptomen zijn moeite met slikken en hoofdpijn, zal wel weer een verkoudheidje worden. Nu Ajax
Ohquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat was een poging tot een joviale groet mijner zijde.
Klopt. Ik vind dat blauwe ding saai.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt altijd dat pijltje als pi
Kan je babymaagje dat aan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
ff lekker 2000 calorieën naar binnen eten
Ik zal het doorgeven aan Heppie en fera.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hotels zijn crazy expensive in die week, dus dat zou ik van tevoren effe goed checken.
[..]
Er staan overal rijen. Zelfs voor de rijen. Maar ze zijn manageable, zeker als je met anderen bent of gewoon een babbeltje maakt met andere fans die voor hetzelfde in de rij staan en dus dezelfde interesse hebben. Het is de moeite wel waard.
Wat ga je etenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Had jij die hier maarquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
xcachet heeft extreem boeiende posts in het voetbaltopic
Gelukkig heb ik die ookquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha kutsjup![]()
leuke video, heb gelachen 8.5/10
danku.quote:
Veeeeeeel beter dan m'n vorige he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Amarantha het volgende:
Het begin is erEcht super! Je keuken ziet er ook mooi uit zeg!
Station Noord is om de hoek. 5 min met de trein en dan ben je op CS.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Is je huis nog steeds dichtbij het CS station?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Veeeeeeel beter dan m'n vorige he.Ik heb nu ook veel meer zin om te koken
Nu al 3x gedaan.
bier?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |