of dit is gevonden op een plek waar regenwater niet wegstroomt maar in de grond opgenomen wordt. Dan heb je ook kans een flink aantal botten bij elkaar te vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik acht de kans levensgroot dat de botresten van iemand anders zijn, noch van Kris, noch van Lisanne. Na 4 maanden (!) liggen die botresten niet meer daar waar ze omgekomen zijn. Zeker niet na het noodweer van de afgelopen weken (regentijd).
Als je er achteraf een boek over zou schrijven, dan zou dat helemaal geschreven kunnen worden vanuit het perspectief van de vader. Daarmee krijgt hij dan de "hoofdrol".quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Literair oogpunt? Hoe moet ik dat zien?
En volkomen terecht. De familie Kremers is niet voor niets zo vasthoudend geweest. Dat verdient alle steun en lof. De Panamese amateurtjes van Sinaproc hebben de boel niet alleen slecht uitgevoerd, maar gewoon belazerd (alleen zoeken als er camera's bij zijn).
Nou, het zijn vooral de feiten die voor de familie Kremers en tegen de Panamese autoriteiten spreken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Dat de vader geen genoegen neemt met de formele gang van zaken is begrijpelijk. Dat maakt hem sympathiek voor de lezer, ook als hij niet (helemaal) gelijk heeft.
Ze hebben de laatstgevonden resten/botten (die van de afgelopen dagen) gevonden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, het zijn vooral de feiten die voor de familie Kremers en tegen de Panamese autoriteiten spreken.
Wat hebben die Sinaprocsukkels mét honden, uitgebreide zoekteams, "geavanceerde" (het blijft Panama) apparatuur, kaarten, GPS, ervaring, helikopter, etc. enz. usw. eigenlijk gedaan al die tijd?
Ze hebben niks gevonden (dat hebben de lokale VRIJWILLIGERS gedaan).
Ik vind het best een beetje walgelijk de familie Kremers nu een beetje te gaan zitten "zwartmaken" (op dit tijdstip kan ik even niet het juiste woord vinden)...
"La fiscal se limitó a precisar que se trata de "restos óseos" y a confirmar que corresponden a las holandesas Lisanne Fronn y Kris Kremers, de 22 y 21 años, respectivamente."quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
Las autoridades panameñas hallan nuevos restos óseos de holandesas desaparecidas en abril
http://www.canarias7.es/articulo.cfm?id=345475
Nee, de expeditie was er alleen op aandringen (en aanwezigheid) van de familie Kremers. Ze waren misschien degenen die de daadwerkelijke vondsten deden, maar die expeditie was er nooit gekomen als de familie niet was gekomen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben de laatstgevonden resten/botten (die van de afgelopen dagen) gevonden.
Wie maakt Kremers dan zwart? Ik niet. Ik zou hetzelfde doen in zijn situatie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, het zijn vooral de feiten die voor de familie Kremers en tegen de Panamese autoriteiten spreken.
Wat hebben die Sinaprocsukkels mét honden, uitgebreide zoekteams, "geavanceerde" (het blijft Panama) apparatuur, kaarten, GPS, ervaring, helikopter, etc. enz. usw. eigenlijk gedaan al die tijd?
Ze hebben niks gevonden (dat hebben de lokale VRIJWILLIGERS gedaan).
Ik vind het best een beetje walgelijk de familie Kremers nu een beetje te gaan zitten "zwartmaken" (op dit tijdstip kan ik even niet het juiste woord vinden)...
Het gaat niet alleen om cultuur, maar ook om geld. Wie betaalt het onderzoek?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, de expeditie was er alleen op aandringen (en aanwezigheid) van de familie Kremers. Ze waren misschien degenen die de daadwerkelijke vondsten deden, maar die expeditie was er nooit gekomen als de familie niet was gekomen.
Dat heeft Feliciano ook uitgebreid uitgelegd; als er geen camera's op staan, doen die lui niks.
Verbaast mij trouwens niet, ervaren met de latinocultuur.
Misschien. Ik herinner me iig dat de Panamese autoriteiten na de eerdere vondsten in juni reeds hadden toegezegd verder te gaan zoeken als het weer (want regenseizoen) dat zou toelaten. Zou me niks verbazen als de ouders (iig die van Kris dus) hebben gezegd dat ze daarbij aanwezig wilden zijn (of iig ter plekke in Panama) en dat ze door de autoriteiten werden ingeseind dat het weer inmiddels goed genoeg was en dat ze naar Panama konden afreizen om bij de zoektocht te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, de expeditie was er alleen op aandringen (en aanwezigheid) van de familie Kremers. Ze waren misschien degenen die de daadwerkelijke vondsten deden, maar die expeditie was er nooit gekomen als de familie niet was gekomen.
Dat heeft Feliciano ook uitgebreid uitgelegd; als er geen camera's op staan, doen die lui niks.
Verbaast mij trouwens niet, ervaren met de latinocultuur.
Whiskers, kom nou...quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien. Ik herinner me iig dat de Panamese autoriteiten na de eerdere vondsten in juni reeds hadden toegezegd verder te gaan zoeken als het weer (want regenseizoen) dat zou toelaten. Zou me niks verbazen als de ouders (iig die van Kris dus) hebben gezegd dat ze daarbij aanwezig wilden zijn (of iig ter plekke in Panama) en dat ze door de autoriteiten werden ingeseind dat het weer inmiddels goed genoeg was en dat ze naar Panama konden afreizen om bij de zoektocht te zijn.
Ja, die radiostilte viel me ook op. Maar in dat artikel van de Volkskrant, werd de taalschool toch aangevallen dat ze een bepaald stuk info (was het niet dat stukje van: niet zonder gids gaan, ook omdat berovingen wel eens voorkwamen) niet in hun informatie hadden staan over de trail?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen beschrijven ja. In het begin waren bv. Ingrid Lommers van de taalschool en de oom van Lisanne (oud-politieman) er nog nauw bij betrokken. Daar hoor je niets meer van.
Ja, nou wordt ie helemaal mooi. Die Panamezen hebben gewoon een gedegen crimineel onderzoek te doen. Is ook in hun eigen belang, want het toerisme (= economie = geld) staat danig op het spel hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om cultuur, maar ook om geld. Wie betaalt het onderzoek?
Ze hoeven immers toch niet officiële DNA-bevestiging te sturen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"La fiscal se limitó a precisar que se trata de "restos óseos" y a confirmar que corresponden a las holandesas Lisanne Fronn y Kris Kremers, de 22 y 21 años, respectivamente."
Bitch Pitti beperkte zich te preciseren (geen Nederlands, godver, ik moet echt slaap hebben) dat het gaat om "stoffelijke resten" en bevestigen dat ze behoren aan de Nederlandsen Lisanne Froon en Kris Kremershoe kunnen ze dat zo snel weten??
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, die radiostilte viel me ook op. Maar in dat artikel van de Volkskrant, werd de taalschool toch aangevallen dat ze een bepaald stuk info (was het niet dat stukje van: niet zonder gids gaan, ook omdat berovingen wel eens voorkwamen) niet in hun informatie hadden staan over de trail?
Daarnaast is het nu onmogelijk dat Lisanne en Kris om 13.10 uur voor het laatst in de talenschool zijn gezien, wat daarvoor altijd een feit was wat vast stond en waar men vanuit ging.
Of ze weten inhoudelijk gewoon meer van de zaak en mogen ook niet meer in detail treden
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:42 schreef StaceySinger het volgende:
is dit hutje al onderzocht ?
An abandoned cabin along the Il Pianista Trail near Boquete
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie vraag, laten we Baru op WS eens aanspreken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
En waar staat dat ding dan precies?
Wat is je bron hiervan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:42 schreef StaceySinger het volgende:
is dit hutje al onderzocht ?
An abandoned cabin along the Il Pianista Trail near Boquete
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of ze het al weten. In andere berichten zie ik dingen staan als "vermoedelijk aan Lisaane en Kris toebehoren". Al zou het evt/theoretisch kunnen dat die botten op de eerste dag van de zoektocht gevonden zijn en meteen naar Panama-stad gezonden zijn voor onderzoek.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"La fiscal se limitó a precisar que se trata de "restos óseos" y a confirmar que corresponden a las holandesas Lisanne Fronn y Kris Kremers, de 22 y 21 años, respectivamente."
Bitch Pitti beperkte zich te preciseren (geen Nederlands, godver, ik moet echt slaap hebben) dat het gaat om "stoffelijke resten" en bevestigen dat ze behoren aan de Nederlandsen Lisanne Froon en Kris Kremershoe kunnen ze dat zo snel weten??
Zometeen vinden ze in die jungle een vliegtuig van Malaysia Airlines.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Deze hele zaak hangt van tegenstrijdige berichtgeving aan elkaar..
along the Il Pianista Trailquote:
Hmm, helaas, moet je een account voor hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
https://www.flickr.com/ph(...)5153/in/photostream/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |