abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:19:31 #101
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143015376
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik acht de kans levensgroot dat de botresten van iemand anders zijn, noch van Kris, noch van Lisanne. Na 4 maanden (!) liggen die botresten niet meer daar waar ze omgekomen zijn. Zeker niet na het noodweer van de afgelopen weken (regentijd).
of dit is gevonden op een plek waar regenwater niet wegstroomt maar in de grond opgenomen wordt. Dan heb je ook kans een flink aantal botten bij elkaar te vinden.
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:24:24 #102
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143015550
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Literair oogpunt? Hoe moet ik dat zien?

En volkomen terecht. De familie Kremers is niet voor niets zo vasthoudend geweest. Dat verdient alle steun en lof. De Panamese amateurtjes van Sinaproc hebben de boel niet alleen slecht uitgevoerd, maar gewoon belazerd (alleen zoeken als er camera's bij zijn).
Als je er achteraf een boek over zou schrijven, dan zou dat helemaal geschreven kunnen worden vanuit het perspectief van de vader. Daarmee krijgt hij dan de "hoofdrol".

Maar er is nu nog geen boek, het is nu werkelijkheid. Of anders gezegd, we zitten midden in het "boek" dat momenteel wordt gecreëerd door de wekelijkheid.

Dat de vader geen genoegen neemt met de formele gang van zaken is begrijpelijk. Dat maakt hem sympathiek voor de lezer, ook als hij niet (helemaal) gelijk heeft.
pi_143015662
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Dat de vader geen genoegen neemt met de formele gang van zaken is begrijpelijk. Dat maakt hem sympathiek voor de lezer, ook als hij niet (helemaal) gelijk heeft.
Nou, het zijn vooral de feiten die voor de familie Kremers en tegen de Panamese autoriteiten spreken.

Wat hebben die Sinaprocsukkels mét honden, uitgebreide zoekteams, "geavanceerde" (het blijft Panama) apparatuur, kaarten, GPS, ervaring, helikopter, etc. enz. usw. eigenlijk gedaan al die tijd?

Ze hebben niks gevonden (dat hebben de lokale VRIJWILLIGERS gedaan).

Ik vind het best een beetje walgelijk de familie Kremers nu een beetje te gaan zitten "zwartmaken" (op dit tijdstip kan ik even niet het juiste woord vinden)...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143015674
Las autoridades panameñas hallan nuevos restos óseos de holandesas desaparecidas en abril

http://www.canarias7.es/articulo.cfm?id=345475
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:29:39 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143015711
quote:
18s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou, het zijn vooral de feiten die voor de familie Kremers en tegen de Panamese autoriteiten spreken.

Wat hebben die Sinaprocsukkels mét honden, uitgebreide zoekteams, "geavanceerde" (het blijft Panama) apparatuur, kaarten, GPS, ervaring, helikopter, etc. enz. usw. eigenlijk gedaan al die tijd?

Ik vind het best een beetje walgelijk de familie Kremers nu een beetje te gaan zitten "zwartmaken" (op dit tijdstip kan ik even niet het juiste woord vinden)...
Ze hebben de laatstgevonden resten/botten (die van de afgelopen dagen) gevonden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143015732
Begrijp die vader helemaal. Als het niet 100% zeker is dat ze verdwaald zijn staan alle andere mogelijkheden wat er gebeurd kan zijn ook open.
pi_143015749
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
Las autoridades panameñas hallan nuevos restos óseos de holandesas desaparecidas en abril

http://www.canarias7.es/articulo.cfm?id=345475
"La fiscal se limitó a precisar que se trata de "restos óseos" y a confirmar que corresponden a las holandesas Lisanne Fronn y Kris Kremers, de 22 y 21 años, respectivamente."

Bitch Pitti beperkte zich te preciseren (geen Nederlands, godver, ik moet echt slaap hebben) dat het gaat om "stoffelijke resten" en bevestigen dat ze behoren aan de Nederlandsen Lisanne Froon en Kris Kremers

:o hoe kunnen ze dat zo snel weten??
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143015794
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze hebben de laatstgevonden resten/botten (die van de afgelopen dagen) gevonden.
Nee, de expeditie was er alleen op aandringen (en aanwezigheid) van de familie Kremers. Ze waren misschien degenen die de daadwerkelijke vondsten deden, maar die expeditie was er nooit gekomen als de familie niet was gekomen.

Dat heeft Feliciano ook uitgebreid uitgelegd; als er geen camera's op staan, doen die lui niks.

Verbaast mij trouwens niet, ervaren met de latinocultuur.

zondag 3 augustus 2014 @ 14:32:03 #109
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143015795
quote:
18s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie maakt Kremers dan zwart? Ik niet. Ik zou hetzelfde doen in zijn situatie.
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:34:24 #110
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143015870
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, de expeditie was er alleen op aandringen (en aanwezigheid) van de familie Kremers. Ze waren misschien degenen die de daadwerkelijke vondsten deden, maar die expeditie was er nooit gekomen als de familie niet was gekomen.

Dat heeft Feliciano ook uitgebreid uitgelegd; als er geen camera's op staan, doen die lui niks.

Het gaat niet alleen om cultuur, maar ook om geld. Wie betaalt het onderzoek?
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:35:00 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143015888
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien. Ik herinner me iig dat de Panamese autoriteiten na de eerdere vondsten in juni reeds hadden toegezegd verder te gaan zoeken als het weer (want regenseizoen) dat zou toelaten. Zou me niks verbazen als de ouders (iig die van Kris dus) hebben gezegd dat ze daarbij aanwezig wilden zijn (of iig ter plekke in Panama) en dat ze door de autoriteiten werden ingeseind dat het weer inmiddels goed genoeg was en dat ze naar Panama konden afreizen om bij de zoektocht te zijn.
pi_143015938
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Misschien. Ik herinner me iig dat de Panamese autoriteiten na de eerdere vondsten in juni reeds hadden toegezegd verder te gaan zoeken als het weer (want regenseizoen) dat zou toelaten. Zou me niks verbazen als de ouders (iig die van Kris dus) hebben gezegd dat ze daarbij aanwezig wilden zijn (of iig ter plekke in Panama) en dat ze door de autoriteiten werden ingeseind dat het weer inmiddels goed genoeg was en dat ze naar Panama konden afreizen om bij de zoektocht te zijn.
Whiskers, kom nou...

Natuurlijk doen die autoriteiten "toezeggingen". Zo werkt dat hier. Alles voor de mooie schijn en mensen aan het lijntje houden.

Echt, ik werk met dit soort mensen. :*

pi_143015945
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:19 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen beschrijven ja. In het begin waren bv. Ingrid Lommers van de taalschool en de oom van Lisanne (oud-politieman) er nog nauw bij betrokken. Daar hoor je niets meer van.
Ja, die radiostilte viel me ook op. Maar in dat artikel van de Volkskrant, werd de taalschool toch aangevallen dat ze een bepaald stuk info (was het niet dat stukje van: niet zonder gids gaan, ook omdat berovingen wel eens voorkwamen) niet in hun informatie hadden staan over de trail?

Daarnaast is het nu onmogelijk dat Lisanne en Kris om 13.10 uur voor het laatst in de talenschool zijn gezien, wat daarvoor altijd een feit was wat vast stond en waar men vanuit ging.

Of ze weten inhoudelijk gewoon meer van de zaak en mogen ook niet meer in detail treden ;)
pi_143015994
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om cultuur, maar ook om geld. Wie betaalt het onderzoek?
Ja, nou wordt ie helemaal mooi. Die Panamezen hebben gewoon een gedegen crimineel onderzoek te doen. Is ook in hun eigen belang, want het toerisme (= economie = geld) staat danig op het spel hier.

Zou een mooie boel worden als de Nederlandse politie zegt "ja, luister eens even, dat vermiste zoontje van je, die gaan we wel zoeken, maar eerst betalen..."

Daarvoor heeft de familie nota bene geld opgehaald.

En als geld nu echt het probleem was, denk je niet dat Bitch Pitti dan beter niet voor 2 dagen naar Nederland had kunnen vliegen (vast niet economy class)??

pi_143016043
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"La fiscal se limitó a precisar que se trata de "restos óseos" y a confirmar que corresponden a las holandesas Lisanne Fronn y Kris Kremers, de 22 y 21 años, respectivamente."

Bitch Pitti beperkte zich te preciseren (geen Nederlands, godver, ik moet echt slaap hebben) dat het gaat om "stoffelijke resten" en bevestigen dat ze behoren aan de Nederlandsen Lisanne Froon en Kris Kremers

Ze hoeven immers toch niet officiële DNA-bevestiging te sturen...
pi_143016103
is dit hutje al onderzocht ?

An abandoned cabin along the Il Pianista Trail near Boquete

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:44:04 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143016144
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:36 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja, die radiostilte viel me ook op. Maar in dat artikel van de Volkskrant, werd de taalschool toch aangevallen dat ze een bepaald stuk info (was het niet dat stukje van: niet zonder gids gaan, ook omdat berovingen wel eens voorkwamen) niet in hun informatie hadden staan over de trail?

Daarnaast is het nu onmogelijk dat Lisanne en Kris om 13.10 uur voor het laatst in de talenschool zijn gezien, wat daarvoor altijd een feit was wat vast stond en waar men vanuit ging.

Of ze weten inhoudelijk gewoon meer van de zaak en mogen ook niet meer in detail treden ;)
Klopt.
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:44:54 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143016164
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:42 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hoe moeten wij dat weten? :P
En waar staat dat ding dan precies?
pi_143016196
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
En waar staat dat ding dan precies?
Goeie vraag, laten we Baru op WS eens aanspreken.

pi_143016254
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:42 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is je bron hiervan?

zondag 3 augustus 2014 @ 14:48:22 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143016266
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze het al weten. In andere berichten zie ik dingen staan als "vermoedelijk aan Lisaane en Kris toebehoren". Al zou het evt/theoretisch kunnen dat die botten op de eerste dag van de zoektocht gevonden zijn en meteen naar Panama-stad gezonden zijn voor onderzoek.

Ik las (in La Prensa) 2 dagen geleden overigens ook dat er tijdens de zoektocht niets nieuws was gevonden en dat blijkt nu weer niet te kloppen. Deze hele zaak hangt van tegenstrijdige berichtgeving aan elkaar.. -O-
pi_143016290
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Deze hele zaak hangt van tegenstrijdige berichtgeving aan elkaar.. -O-
Zometeen vinden ze in die jungle een vliegtuig van Malaysia Airlines. :+

pi_143016314
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is je bron hiervan?
https://www.flickr.com/ph(...)5153/in/photostream/
pi_143016318
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
along the Il Pianista Trail
along the Il Pianista Trail
pi_143016339
quote:
Hmm, helaas, moet je een account voor hebben.

Whiskers, kun jij het Baru vragen op WS (Stacey, zit jij daar ook?)? Ik moet echt ff gaan slapen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')