SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 04:01:03 ]
1. weinigquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die band ken ik niet, noem eens wat goeie nummers
Kazaa??? Bestaat dat nog? OMG!quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks, downloads staan aan met Kazaa
SPOILER: alleen FL mag zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:19 schreef quirina het volgende:
Anastasiya - Radio mix, a song by Dima Ostrovsky on Spotify.
Luister ik nu.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
ben jezelfSPOILER: alleen FL mag zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben moe man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben blij dat ik hier niet voor betaal ..
nee ik was naar het pretpark en dan half 7 al wekker en vijf uur slaap enzquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik, met nijn het natuurlijk als konijntjes gedaan.
Kiek em goanquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee ik was naar het pretpark en dan half 7 al wekker en vijf uur slaap enz
Smoothquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil je anders bij mij proberen te "slapen"?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hosselaartje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
smoothest boy aroundquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Maringo het volgende:
Niet geklikt, toch hier. Lang leve mobiel.
Mogge.
Fuck the system right, jij rebelquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Maringo het volgende:
Niet geklikt, toch hier. Lang leve mobiel.
Mogge.
quote:
quote:
Game Of Thrones - Main Title, a song by Ramin Djawadi on Spotify.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:52 schreef Amarantha het volgende:
The Children, a song by Ramin Djawadi on Spotify.
Precies niets?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef virtualtrip het volgende:
En wat valt er hier nog te beleven?
IK BEN WAKKER!quote:
Een ladybug! Hoe durf je!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een lieveheersbeestje gedood met de flits van m'n camera volgensmij
Dat is goed, dan kunnen we nu van dit topic weer een actief topic maken.quote:
En hoe wil je dat aanpakken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is goed, dan kunnen we nu van dit topic weer een actief topic maken.
Door te posten, heb je nog iets te vertellen?quote:
BAM! Ik heb al 1777 tweets.quote:
Nee weet jij geen interessant onderwerp?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Door te posten, heb je nog iets te vertellen?
Wat drink jij zoal op een dag?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:48 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Nee weet jij geen interessant onderwerp?
Gin met fanta en jij?quote:
Bier met bier. Coca Cola. Water. Melk.quote:
En wat heb je vandaag gegeten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bier met bier. Coca Cola. Water. Melk.
Aardappelen met boontjes en kip met spek op een stokkie. Chips. Nootjes. Broodje kaas. Broodje grillworst. Broodje speculoos crunchy. En jij?quote:
Zo slecht.quote:
Ik ben al een hele dag coke aan het snuiven dan heb je geen honger...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aardappelen met boontjes en kip met spek op een stokkie. Chips. Nootjes. Broodje kaas. Broodje grillworst. Broodje speculoos crunchy. En jij?
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:58 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik ben al een hele dag coke aan het snuiven dan heb je geen honger...
Doe jij aan drugs?quote:
Heel soms wiet.quote:
Wat is heel soms?quote:
Nou wat zal het zijn, vorige maand, eind vorig jaar, vorig jaar juli, vorig jaar maart.... zoiets.quote:
Ow dat is echt heel weinig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou wat zal het zijn, vorige maand, eind vorig jaar, vorig jaar juli, vorig jaar maart.... zoiets.
Koningsdag ook nog trouwens dit jaar. Denk ik.quote:
En hoeveel jointjes doe je dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Koningsdag ook nog trouwens dit jaar. Denk ik.
Gewoon één met z'n tweeën, tijdens uitgaan ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En hoeveel jointjes doe je dan?
Oh als ik smoor zijn het er 5 op een avond..quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon één met z'n tweeën, tijdens uitgaan ofzo.
Tja, ieder z'n ding.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oh als ik smoor zijn het er 5 op een avond..
En wat ga je nog doen vanavond?quote:
Ik duik zo m'n bed in.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En wat ga je nog doen vanavond?
Ah dan ben ik weer alleen.quote:
Ik ben nog niet weg, zit btw in GRTD.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah dan ben ik weer alleen.
Slaapwel!
GRTD???quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, zit btw in GRTD.
LOLquote:
Ja.quote:
Lijkt me niet interessant.quote:
Ja, hier: GC / [GRTD #4584] elan is debielquote:
En ben je met veel?quote:
Dat vind ik niet lekker hoor.quote:
Wil je dan voor mij tijgerbrood zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zal voor jou een blue band wit brood zijn dan
Zij post niet op mijn account en ik niet op die van haar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Was het gokje waard, gezien de inhoud van de post.
Is dat een muziekband ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zal voor jou een blue band wit brood zijn dan
Ok.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij post niet op mijn account en ik niet op die van haar.
Hoe gaat het verder?
Ook goed en exact dezelfde klacht. Ik wil ook meer geldquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ok.
Verder goed. Niks te klagen, alleen dat ik te weinig geld heb.
En met jou?
Vanavond Swordfish gekeken, zullen we een bank hacken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook goed en exact dezelfde klacht. Ik wil ook meer geld
Nope ken ik niet. En is niet echt mijn muziekstijl denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ken je die niet?! Heerlijke mix van oi/punk, thrash metal, Hongaarse folk en discofunk!
Hongaarse folk is echt briljant!quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:01 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Nope ken ik niet. En is niet echt mijn muziekstijl denk ik.
Alleen als we onze meneer van Grease in ons team hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vanavond Swordfish gekeken, zullen we een bank hacken?
Kan zijn maar ik ga slapen.quote:
Johnny wil vast wel! Maar ik geef toch de voorkeur aan Halle Berry.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen als we onze meneer van Grease in ons team hebben.
alleen om haar tieten he, oppervlakkige kerel dat je bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Johnny wil vast wel! Maar ik geef toch de voorkeur aan Halle Berry.
Ze schijnt het zaad uit je ballen te kunnen zuigen. Is ook wel een pluspunt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
alleen om haar tieten he, oppervlakkige kerel dat je bent.
Uit de ballen nogwelquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ze schijnt het zaad uit je ballen te kunnen zuigen. Is ook wel een pluspunt.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef quirina het volgende:
Iemand al voorspelling naar 7888 ge smst ?
Goedemorgenquote:
Het klopte.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
Aihe Suomen hyökkäys FOK! ennenaikaisesti suljettu virkaa moderaattori ONZ.
Bedankt, de mijne nu ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn IQ daalde met 10 punten.
quote:
i don't want to live on this planet anymorequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn IQ daalde met 10 punten.
ik heb hier vrij weinig gemist in mijn vakantie geloof ikquote:
Ik denk het ook hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier vrij weinig gemist in mijn vakantie geloof ik
jou natuurlijk welquote:
Nonsens. Je mist sowieso onze aanwezigheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier vrij weinig gemist in mijn vakantie geloof ik
was je aanwezig dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nonsens. Je mist sowieso onze aanwezigheid.
Hangt er een beetje vanaf wat je wil weten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:48 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier verstand van stufi? En dan vooral aanvullende beurs
Ik kom hier alleen als er leven is. Anders zie ik of tientallen posts van mezelf of allemaal vage twitterberichten hier. Geen idee wat er mis is met deze SC, maaar maak me er ook niet meer druk om.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je aanwezig dan?
tevens: flips
Er staat dat het wel 2 maand kan duren voor het verwerkt is (vorige week aanvullende beurs aangevraagd) maar een goede vriend van me zegt dat als dat zo is dat ik gewoon in 1x voor 2 maanden die aanvullende beurs krijg op mijn rekening. Klopt dat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:52 schreef Flippiee het volgende:
Hangt er een beetje vanaf wat je wil weten.![]()
tientallen posts van flips zijn niet slechtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat je wil weten.![]()
[..]
Ik kom hier alleen als er leven is. Anders zie ik of tientallen posts van mezelf of allemaal vage twitterberichten hier. Geen idee wat er mis is met deze SC, maaar maak me er ook niet meer druk om.
Hai GianniGoede vakantie gehad?
Dat hangt ook een beetje af wat de datum is dat het in gaat. Stufi (basis) gaat meestal per september/oktober in. Maar stel dat vandaag de datum is dat je de aanvullende beurs had moeten ontvangen, maar je inderdaad met 2 maanden verwerking te maken krijgt, dan krijg je inderdaad in 1x voor 2 maanden een aanvullende beurs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er staat dat het wel 2 maand kan duren voor het verwerkt is (vorige week aanvullende beurs aangevraagd) maar een goede vriend van me zegt dat als dat zo is dat ik gewoon in 1x voor 2 maanden die aanvullende beurs krijg op mijn rekening. Klopt dat?
Mwa, wel als ze zo vlak achter elkaar staan. Dan neem ik deze ganse SC over, die behoefte heb ik niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tientallen posts van flips zijn niet slecht
en ja, was druk en helaas weer voorbij.
maar mn huisje is aardig op orde
Mijn basisbeurs gaat vanaf 1 augustus inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef Flippiee het volgende:
Dat hangt ook een beetje af wat de datum is dat het in gaat. Stufi (basis) gaat meestal per september/oktober in. Maar stel dat vandaag de datum is dat je de aanvullende beurs had moeten ontvangen, maar je inderdaad met 2 maanden verwerking te maken krijgt, dan krijg je inderdaad in 1x voor 2 maanden een aanvullende beurs.
Dan krijg je in september waarschijnlijk twee keer je aanvullende beurs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn basisbeurs gaat vanaf 1 augustus in
tussen de regenbuien door jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hangt ook een beetje af wat de datum is dat het in gaat. Stufi (basis) gaat meestal per september/oktober in. Maar stel dat vandaag de datum is dat je de aanvullende beurs had moeten ontvangen, maar je inderdaad met 2 maanden verwerking te maken krijgt, dan krijg je inderdaad in 1x voor 2 maanden een aanvullende beurs.
[..]
Mwa, wel als ze zo vlak achter elkaar staan. Dan neem ik deze ganse SC over, die behoefte heb ik niet.
Oh dat is fijn.Nog van goed weer kunnen genieten?
Ik hoop een beetje snelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg je in september waarschijnlijk twee keer je aanvullende beurs.Geen idee hoe snel ze het verwerken.
Dat snap ik goed, niet meest fantastische weer om zulke klussen te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tussen de regenbuien door ja
was wel af en toe flink zweten tijdens het klussen
Komt vast goed.quote:
ja, sinds vorige week zondag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik goed, niet meest fantastische weer om zulke klussen te doen.Woon je er ook al inmiddels?
Daar zijn vaders voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sinds vorige week zondag.
had geluk dat mn vader nog wat dagen vrij had, die heeft alle behang gehangen en laminaat gelegd
ik zou moeten werkenquote:
Dat vinden ze hier niet zo fijn, als ik kom. Schoonmaakster is vanmorgen al geweest en dan moet ze overwerken enzo. En ik denk dat ze dat niet leuk vind.quote:
Wat maakt het uit wat zij vindt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vinden ze hier niet zo fijn, als ik kom. Schoonmaakster is vanmorgen al geweest en dan moet ze overwerken enzo. En ik denk dat ze dat niet leuk vind.
Moet ze sneller werken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vinden ze hier niet zo fijn, als ik kom. Schoonmaakster is vanmorgen al geweest en dan moet ze overwerken enzo. En ik denk dat ze dat niet leuk vind.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oordeel zelf: https://twitter.com/QueenUneeka
Interessante photoshops ook:quote:
twitter:QueenUneeka twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 05:32:29Before CPS took my kids away 💔miss my welfare! http://t.co/xk3PRypxWA reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Interessante photoshops ook:twitter:QueenUneeka twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 05:32:29Before CPS took my kids away 💔miss my welfare! http://t.co/xk3PRypxWA reageer retweet
hmm, nee, niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die reacties.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:32 schreef Rezania het volgende:
BNW / Muggenplaag in Lelystad toeval of niet?
quote:
The clock's run out, times up, over, blah? ...quote:
Zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The clock's run out, times up, over, blah? ...
Genieten van wat outisde agencyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:48 schreef KitKatChunky het volgende:
Hey guys
Hoe is jullie vakantie?
Welke vakantie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:48 schreef KitKatChunky het volgende:
Hey guys
Hoe is jullie vakantie?
Ach, morgen m'n laatste werkdag voor de vakantiequote:
Werkenquote:
FL broederquote:
Niet werkenquote:
Siquote:
Geen mooie kid maken erbij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si
Pontassieve, Italië, maar vanaf daar is het redelijk centraal naar Rome alswel Venetiëdus we gaan even wat mooie pics maken
Nicequote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si
Pontassieve, Italië, maar vanaf daar is het redelijk centraal naar Rome alswel Venetiëdus we gaan even wat mooie pics maken
quote:
Ben benieuwd, nooit geweest. Maar als het te warm is blijven we waar we zitten, ook prachtige natuurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NiceVenetië en Rome zijn echt mooi
Dat is wel apartquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Nee mang, vergt planning. Tevens kut dat Nujabes nog steeds niet te krijgen is op Spotify
[..]
Ben benieuwd, nooit geweest. Maar als het te warm is blijven we waar we zitten, ook prachtige natuur
Heb alles legaal van hem mangquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel apartgelukkig is er downloaden
Ik heb alleen ongeveer alle goed verkrijgbare albums van Boards of Canada (helden boven heldenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb alles legaal van hem mangsuperheld alles.
Is ook tofquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb alleen ongeveer alle goed verkrijgbare albums van Boards of Canada (helden boven helden)
Aight lekker ga daar goed van genieten mimangquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is ook tof
Ik heb teveel muziek legaal eigenlijk, kast trok zelfs krom van het gewicht
Tevens in november naar Rise Against, eerste concert wat ik in jaren ga bezoeken.
Bandcamp is vetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aight lekker ga daar goed van genieten mimang
ik heb trouwens wel een aantal albums van bands en muziek via bandcamp gekocht
Super chill!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, morgen m'n laatste werkdag voor de vakantiezo erg is 't niet. Dan even drie weken ontspannon.
Er zijn een aantal bands natuurlijk die nu moeilijker van de grond afkomen, maar als je populair genoeg bent dan verdien je zat. (ik heb 50 cent, rihanna en dat soort aids nooit horen klagen).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bandcamp is vet
Ik heb gewoon Spotify, ook zat geld richting de muzikanten dus(inb4 mensen die "LABELS!" roepen, want dat is een vuige leugen)
Oh, maar dat is altijd zo geweest. Eenmaal in de publiciteit dan loopt het vaak gewoon prima. Niets nieuws onder de horizon toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er zijn een aantal bands natuurlijk die nu moeilijker van de grond afkomen, maar als je populair genoeg bent dan verdien je zat. (ik heb 50 cent, rihanna en dat soort aids nooit horen klagen).
Mah dickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mah dick
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, maar je hebt toch vaak van die huilies als je dan iets downloadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, maar dat is altijd zo geweest. Eenmaal in de publiciteit dan loopt het vaak gewoon prima. Niets nieuws onder de horizon toch?
Oneluv bro. Ik kan niet weg enzo. enzuks.quote:
Das wel triest ja, ik download ook wel eens wat, vaak zooi die verder nergens te vinden is. Is compleet normaal toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Precies, maar je hebt toch vaak van die huilies als je dan iets download
Ja precies. Typisch wel dat ik ooit een keer een nummer wilde downloaden. Maar de koop sites zaten tegen te werkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oneluv bro. Ik kan niet weg enzo. enzuks.
[..]
Das wel triest ja, ik download ook wel eens wat, vaak zooi die verder nergens te vinden is. Is compleet normaal toch?
zuks wel ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:36 schreef LompeHork het volgende:
Oneluv bro. Ik kan niet weg enzo. enzuks.
Ik heb nog nooit in mijn leven muziek gekochtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies. Typisch wel dat ik ooit een keer een nummer wilde downloaden. Maar de koop sites zaten tegen te werken
Echt wil je een keer muziek kopen_!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies. Typisch wel dat ik ooit een keer een nummer wilde downloaden. Maar de koop sites zaten tegen te werken
Echt wil je een keer muziek kopen_!
quote:
GC / [GRTD #4611] awkwardquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Goed moment om binnen te komen, om de boel op te laten leven? Want het is maar saai hier..
rip je levenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
volgende maand alweer 4 jaar fok account hebben
Nog twee dagen aanwezigheidspremie ontvangen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:48 schreef KitKatChunky het volgende:
Hey guys
Hoe is jullie vakantie?
Noob.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, je komt op een onbewoond eiland met een volleybal ofzo?quote:
Neen, pingpongbal ftw.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, je komt op een onbewoond eiland met een volleybal ofzo?
quote:
Die ligt achter die iets grotere bal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zie jij een pingpongbal?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
Breekt m'n bril in tweeënIk word zo moe van het leven
Mijn account is pas 2 gewordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
Die van mij twee weken terug 6.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn account is pas 2 geworden
Die van mij alweer 5,5 jaar!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij twee weken terug 6.
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:24 schreef Wybe2011 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een jonkie met 3,5 jaar!
Hier ook heur!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
Lekker zonnetje hier in het mooie Brabant
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mijn anus ook, toen ik moest peopen!
Ik heb liever onweer dan dat ik in Brabant komquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
Lekker zonnetje hier in het mooie Brabant
Dat kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb liever onweer dan dat ik in Brabant kom
Zal wel slush zijn dan, zo ziet het er wel uit.quote:
die shit is mega ranzigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal wel slush zijn dan, zo ziet het er wel uit.
Waarom zie ik jou nooit meer op Delft?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is wel behoorlijk hier dood trouwens
Oh, dan is het Prof. Dr. Ir. Rezania voor jou.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan is het Prof. Dr. Ir. Rezania voor jou.
oja die zag ik er ook tussen staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verkeerde foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mad Professor ingetikt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja die zag ik er ook tussen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |