quote:maak je geen zorgen , roverheid besproeit al alles wat leeft met CHEMTRAILS!....
binnenkort zijn niet alleen de muggen langzaam stervende maar europeanen ook.
het zou ook nog kunnen dat in de chemtrails ook die muggen eitjes zitten.....
zoveelste doofpot in B.V Nederland??het zal me niet verbazen als het wel het geval is.
Ojah want de bandenbedrijven doen er expres een handje bijquote:‘De minister van Volksgezondheid speelt nog steeds met vuur. Ze moet nu ophouden met halfzachte convenanten en keihard eisen dat de banden vrij van muggen worden ingevoerd. Ook gemeenten moeten deze bedrijven aanpakken’.
Of stekende muggen!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Vind het anders opmerkelijk dat de gemeente geen moer uitvoert om het te bestrijden. Maar goed laat maar dood bloeden of haal het topic weg. Vooral geen slapende honden wakker maken
Op zijn minst uitzoeken wat de oorzaak is?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of stekende muggen!
Maar wat wil je dat de gemeente er aan doet dan?
Mag hopen dat iedereen dat al uit de schrijfstijl weet op te maken. Maar toch fijn dat jij het nog eventjes wil vermelden. Grote knul.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:57 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dat is een comment op het artikel. Dat staat niet in het artikel, lemming.
Bandenimport uit Azië. Maar heb je überhaupt wel het filmpje eronder gezien? Je weel wel waar die persoon van de NVWA die actief op zoek en aan het bestrijden is?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op zijn minst uitzoeken wat de oorzaak is?
Uit de recent ontvangen vangstgegevens blijkt dat nog een andere gezondheidsbedreigende mug wordt ingevoerd: de Aziatische bosmug. Deze zomer maakte minister Schippers bekend dat deze zich op diverse plaatsen in Lelystad gevestigd had, maar dat ze geen idee had waar die mug vandaan kwam. Reinhold: ‘Toch toevallig dat het enige bandenbedrijf waar de mug is gevonden, zich in Lelystad bevindt’.
Jup maar heeft dan weinig effect gehad toch? Anders was er geen plaag. Ik zou wel eens willen weten wat nu de oorzaak is van die gigantische plaag in Lelystad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bandenimport uit Azië. Maar heb je überhaupt wel het filmpje eronder gezien? Je weel wel waar die persoon van de NVWA die actief op zoek en aan het bestrijden is?
Niet aan het bestrijden. Hij zaait ook muggeneitjes. ILLUMINATIEEEEEEEEquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bandenimport uit Azië. Maar heb je überhaupt wel het filmpje eronder gezien? Je weel wel waar die persoon van de NVWA die actief op zoek en aan het bestrijden is?
Zonder EEEEEEEE Dven. Leer dat nu eensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet aan het bestrijden. Hij zaait ook muggeneitjes. ILLUMINATIEEEEEEEE
Wat denk je dat muggen doen die eenmaal ontsnapt zijn? In dit warme weer? Hoe wil je dat tegenhouden dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup maar heeft dan weinig effect gehad toch? Anders was er geen plaag. Ik zou wel eens willen weten wat nu de oorzaak is van die gigantische plaag in Lelystad.
ILLUMINATIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ziet er lelijker uitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder EEEEEEEE Dven. Leer dat nu eens
Zozo een gigantische plaag zelfs. Misschien ben je de afgelopen weken niet van je zolderkamer af geweest maar het is gewoon goed muggenweer buiten nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup maar heeft dan weinig effect gehad toch? Anders was er geen plaag. Ik zou wel eens willen weten wat nu de oorzaak is van die gigantische plaag in Lelystad.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:43 schreef Erasmo het volgende:
Nou vertel wat voor belang heeft de Gemeente Lelystad bij een tijgermuggen invasie?
Sowieso binnen nu en honderd jaar.quote:
Ik vind het een gigantische plaag. Ik heb hier ook muggen maar gelukkig nog niet zo giga als op dat filmpje. Vast een storm in een glas water, jij je zin.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zozo een gigantische plaag zelfs. Misschien ben je de afgelopen weken niet van je zolderkamer af geweest maar het is gewoon goed muggenweer buiten nu.
En tevens:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |