Ik vind niet dat je 1000 burgers mag doodschieten om 1 terrorist te pakken. Dan ga je op de Vladimir Putin tour, 130 onschuldige gijzelaars afgeschoten om een handjevol terroristen op te pakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Proportionaliteit zou irrelevant moeten zijn in het bestrijden van terrorisme en hun supporters.
Nogmaals.. Hamas is democratisch verkozen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je 1000 burgers mag doodschieten om 1 terrorist te pakken. Dan ga je op de Vladimir Putin tour, 130 onschuldige gijzelaars afgeschoten om een handjevol terroristen op te pakken.
hahahahahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Israël gebruikt geen buitensporig geweld.
Ik heb gelijk. Om toch!quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan de truc van Hans Knoop: hij introduceert het begrip pariteit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Proportionaliteit zou irrelevant moeten zijn in het bestrijden van terrorisme en hun supporters.
Ik had het niet meer over dat artikel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan de truc van Hans Knoop: hij introduceert het begrip pariteit.
Wel aardig gevonden, moet ik zeggen.
Maar het zal hem niet helpen: Israel wil gewoon winnen, hoe dan ook, met welke smoesjes dan ook en het maakt niet uit hoe lang het duurt.
Zijn nieuwe smoesje maakt dat niet minder duidelijk.
Israeli's ook niet. Netanjahoe en zijn regering zijn gekozen en dus vertegenwoordigers van heel Israel. En elke jood in de wereld die dat ondersteunt, doet mee. Net zoals elke moslim Ali B. ondersteunde.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals.. Hamas is democratisch verkozen.
Palestijnen zijn niet onschuldig.
Nee, maar dat land is niet veroverd of andersgelovigen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:14 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Moslims hebben er geen moeite mee dat soortgelijke borden bestaan richting Mekka.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niets mis met Netanyahuquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Israeli's ook niet. Netanjahoe en zijn regering zijn gekozen en dus vertegenwoordigers van heel Israel. En elke jood in de wereld die dat ondersteunt, doet mee. Net zoals elke moslim Ali B. ondersteunde.
Nou ja, er zijn ook verstandige joden, zoals die van Een Ander Joods Geluid.
Ik had het inderdaad anders moeten verwoorden. Het is allemaal subjectief.quote:
OK, waarom zou proportionaliteit niet meer relevant zijn i.v.m. het bestrijden van terrorisme?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik had het niet meer over dat artikel.
Wat een onzin. De mensen die dat vinden zijn gestoord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad anders moeten verwoorden. Het is allemaal subjectief.
De een vind het buitensporig geweld, de ander niet. Ik persoonlijk ben van mening dat je niet hard genoeg kan optreden tegen terroristen en hun supporters.
Ik vind dat de strijd tegen het terrorisme niet hard genoeg kan zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, waarom zou proportionaliteit niet meer relevant zijn i.v.m. het bestrijden van terrorisme?
Moet de maatregel dan niet in overeenstemming zijn met de dreiging?
Palestine.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat een onzin. De mensen die dat vinden zijn gestoord.
Anders zou je zeggen dat je een kern bom per direct moet gooien op israel.
Ja. Dus Israel plus de door Israel bezette gebieden. Heeft wel wat: Niemand heeft gelijk, dus allemaal gelijkelijk van de aardbodem geveegd.quote:
Je weet dat de joodse staat Israel gebaseerd is op joods terrorisme?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind dat de strijd tegen het terrorisme niet hard genoeg kan zijn.
Nee, het moet gewoon lekker gaan zoals het nu gaat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja. Dus Israel plus de door Israel bezette gebieden. Heeft wel wat: Niemand heeft gelijk, dus allemaal gelijkelijk van de aardbodem geveegd.
Nope. Israel handelt uit zelfbescherming.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je weet dat de joodse staat Israel gebaseerd is op joods terrorisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |