abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143002711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Als het gaat om de tunnels van Gaza naar Israel, kunnen ze die toch gewoon vanaf Israel benaderen? Daarvoor hoeven ze helemaal toch niet heel Gaza plat te gooien?

Idee van mijn zesjarige broertje!
zo simpel werkt dat niet zitten vaak boobtraps in maar wel betere optie zodat e rmidner onderschuldigen worden vermoord inderdaad
Ne mutlu Türküm diyene
pi_143002719
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:57 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]

Nederzettingen... :9~ :9~

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143002737
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Misschien moeten wij, zijnde westerse mannen, zaad aanbieden ten behoeven van populatiegroei in de nieuw verworven gebieden.
Zaad aanbieden.. :')

We spuiten ze helemaal vol, op pad als echte mannen. Geen westerse decadentie.
pi_143002753
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een vent.
pi_143002773
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is een vent.
Same 'principles', same force.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143002788
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Same 'principles', same force.
Dus?

Wat wil je nou precies?
pi_143002812
quote:
Zal wel een reden voor zijn.
pi_143002822
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?

Wat wil je nou precies?
Jou een gratis T-shirt aanbieden natuurlijk. O+

pi_143002840
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat is toch simpel? Zij verdedigen hun volk tegen terreur. Hoe kun je daar nou geen respect voor hebben?

(Volgens mij gaan we een zinloze discussie aan)
Ze plegen in naam van hun volk terreur.
Sterker nog: Als Israel zich normaal had gedragen in de bezette gebieden, was er veel minder of zelfs helemaal geen terreur geweest. Dan hadden de Westoever en Gaza vrolijk handel kunnen drijven en hadden als die gasten van Hamas iets nuttigs kunnen doen.
Om van de Israelische soldaten maar niet te spreken. Dan waren er nu heel veel ploegen en veel minder geweren geweest.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143002866
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jou een gratis T-shirt aanbieden natuurlijk. O+

[ afbeelding ]
Een foetus is geen mens, katholiek.
pi_143002875
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ze plegen in naam van hun volk terreur.
Neuh, het zijn de gehersenspoelde pionnetjes van laffe politici die veilig in zwaarbewaakte gebouwen zitten.

pi_143002922
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een foetus is geen mens, katholiek.

Wel ironisch dat meestal de pro-life mongolen ook degenen zijn die IDF (en hun T-shirtjes) steunen. Hoe krijg je die kronkel je kop in, vraag je je af.

pi_143002952
Je bent wat sneerderig vanavond, meta.
pi_143002984
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:07 schreef LelijKnap het volgende:
Je bent wat sneerderig vanavond, meta.
Ja, ik zou wel een goeie falafel met een lekker ijsje kunnen gebruiken.

Tijd om es wat anders te gaan doen. Allemaal een veilige nacht. :*

pi_143003007
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik zou wel een goeie falafel met een lekker ijsje kunnen gebruiken.

Tijd om es wat anders te gaan doen. Allemaal een veilige nacht. :*
Dag schatje...
pi_143003015
Goede nacht :)
pi_143003028
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel ironisch dat meestal de pro-life mongolen ook degenen zijn die IDF (en hun T-shirtjes) steunen. Hoe krijg je die kronkel je kop in, vraag je je af.
Niks mis met pro-life zijn, zouden meer mensen moeten zijn.
pi_143003064
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:10 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Niks mis met pro-life zijn, zouden meer mensen moeten zijn.
Op dit punt begint pro-life een beetje op anti-mensheid te lijken.
pi_143003070
pi_143003094
Hier thuis ligt nog een oud legeruniform. Kan je heel veel leuke dingen mee doen.
pi_143003188
Right slams purported security cabinet decision to withdraw from Gaza Strip http://www.jpost.com/Oper(...)wal-from-Gaza-369826
pi_143003268
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:58 schreef amenth het volgende:

[..]

zo simpel werkt dat niet zitten vaak boobtraps in maar wel betere optie zodat e rmidner onderschuldigen worden vermoord inderdaad
Ja, daar zitten vast wel vallen en ondermijningen in. Maar daar hebben de Israeli's toch robots voor? En anders sturen ze gewoon een paar kleine Palestijntjes de tunnel is met de belofte dat er aan het eind een ijsje ligt te wachten. "Opschieten joh, anders is het gesmolten. Je hoort het: we hebben het beste met je voor!"
"En dan snel meteen door naar school he!" http://www.speld.nl/2014/(...)-gaza-onder-de-maat/
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143003359
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Neuh, het zijn de gehersenspoelde pionnetjes van laffe politici die veilig in zwaarbewaakte gebouwen zitten.
Ja OK, dat ook. Maar die politici hebben wel de praatjes verspreid dat het niet hun belang maar het landsbelang de drijfveer is. In geval van Israel natuurlijk vooral de veiligheid, dat argument gaat er bij een jood in als wijwater in een ouderling.
pi_143003369
quote:
Propaganda. Israël pakt een willekeurige foto en plakt daar een willekeurige tekst onder. Wat valt er nou uit die foto af te leiden? Wie heeft die foto genomen? Wat is de context?

De volgende foto's spreken echter wel voor zich:

Hier spreekt een zogenaamde human shield:

Verhelderende uitleg ook over die "waarschuwingen" van het IDF. Het IDF doet dus geautomatiseerde waarschuwingen aan hele wijken, terwijl ze misschien 1 target binnen dat gebied hebben. Iedereen in dat gehele gebied zou dus de locatie moeten verlaten (waar naar toe?) en als ze blijven dan zijn ze volgens het IDF "human shields".
pi_143003376
Het is tijd om Benjamin Netanyahu voor het internationaal strafhof te slepen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143003456
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dezelfde kronkel als Telegrof-lezers vroeger soms hadden: "Vieze communisten! Woonden we maar de de Sovjet-Unie, dan konden we ze naar Siberië sturen! Dat vinden velen met mij!"
Land opeisen op basis van 2000 jaar geleden maar de eisen van 60 jaar geleden wegwuiven?
pi_143003520
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:13 schreef jamesdeen het volgende:
Hier thuis ligt nog een oud legeruniform. Kan je heel veel leuke dingen mee doen.
Ik heb nog wel een helm, een haakneus en een haatbaard.
Brainstormpje?
pi_143003583
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:22 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Propaganda. Israël pakt een willekeurige foto en plakt daar een willekeurige tekst onder. Wat valt er nou uit die foto af te leiden? Wie heeft die foto genomen? Wat is de context?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Verhelderende uitleg ook over die "waarschuwingen" van het IDF. Het IDF doet dus geautomatiseerde waarschuwingen aan hele wijken, terwijl ze misschien 1 target binnen dat gebied hebben. Iedereen in dat gehele gebied zou dus de locatie moeten verlaten (waar naar toe?) en als ze blijven dan zijn ze volgens het IDF "human shields".
Het filmpje heb ik niet gezien en ik geloof je wel, maar strikt genomen weten we de contekst van deze foto's natuurlijk ook niet.
pi_143003593
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:22 schreef superniger het volgende:
:') |:(
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_143003732
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:22 schreef Ceberut het volgende:
Het is een feit dat Hamas menselijke schilden gebruikt, volgens hun zelf is dat effectief.

quote:
Nee, ik weet de situatie van de eerste foto niet.

quote:
Uitgezonden op RT, Russia Today.
pi_143003754
quote:
Kan niet. Israel heeft de bijbehorende verdragen niet ondertekent en kan dus, strikt juridisch genomen, ook geen oorlogsmisdaden plegen.

Kijk, het stelen van iets (een fiets, een auto, een tv, een huis, grond) is in Nederland door het parlement verboden verklaard. Dus een dief is door die wet gebonden en kan gewoon opgepakt en veroordeeld worden.
De internationale verdragen worden voor een land pas verbindend als het die verdragen geratificeerd heeft. Een beetje zoals een dief pas opgepakt kan worden als hij zelf het verbod op diefstal ondertekend heeft.
pi_143003831
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:22 schreef superniger het volgende:
Iemand die terroristen bestrijd en het enigste democratische en seculiere land in het m-o vormt voor het internationaal strafhof willen slepen. :')
pi_143003952
-
pi_143003968
quote:
Leugens, Arabieren mogen ook gewoon in nederzettingen wonen.
pi_143003997
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:41 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Leugens, Arabieren mogen ook gewoon in nederzettingen wonen.
Zeker RT als bron?
pi_143004003
9:52 p.m. On Saturday 84 rockets and mortars were fired into Israel, with six shot down by the Iron Dome system. In one of the incidents, a 77-year-old man was seriously wounded by rocket shrapnel during a strike on the Eshkol region.
http://www.jpost.com/Defe(...)-Edge-in-Gaza-361892
pi_143004028
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:19 schreef Shokirbek85 het volgende:
Wat vind men belangrijk? De haat voor de vijand of liefde voor je familie? Wat dit betreft ligt het probleem volledig bij de Arabieren. De haat voor de vijand is zo groot dat het uitstijgt boven de liefde voor de famile. Maw: men is bereidt hun liefde voor familie/ naasten op te geven omdat de haat voor de vijand sterker is.

Ik zie dit bij (Muslim) vrienden op Facebook. En ze komen uit alle hoeken van de wereld behalve Israel/ Palestine zelf en hun hele facebook wall hangt vol met Israel haat. Zo ken ik een man (rond de 60 jaar) afkomstig uit Somalie maar al een aantal jaartjes in NL. Je zou zeggen dat hij zich druk maakt om andere zaken. Immers, in zijn land gaat het niet zo goed. Maar schijn bedriecht : zijn hele facebook incl zijn gedachten gaat over : haat haat en nog eens haat jegens Israel. Uiteraard is hij Muslim en voelen zij zich aangetrokken met wat er in Gaza gebeurd. Ze zien (via media) de velen onschuldige slachtoffers. Het is dus een logische verklaring. Net zoals Christenen zich bezig houden met Syrische Christenen die ook afgeslacht worden. Maar wat mij dan opvalt is waarom zoveel sympatie voor Gaza? Omdat ze Muslim zijn? En waarom niet voor het lijden van Muslim(broeders) in Syrie? Ik heb hem (en andere vrienden) nog geen 1 plaatje of tekst zien plaatsen omtrent hierover. Waarom? Wat maakt de slachtoffers van geweld in Gaza 'erger' of wat Israel doet 'heftiger' dan wat er in andere zeer onstabiele landen gebeurd met honderd duizenden onschuldige slachtoffers.

Wat me opvalt is de honderden foto's van dode kindjes uit Gaza wat ze laten zien. De Palestijnen laten dit graag zien maar ook de Muslims over de gehele wereld. Ik zie al dat zoiets in NL gebeurd. Mijn moeder verliest haar jongste zoon en ze toont hem (met een manier wat je bijna trots? noemt) aan de camera's. De eerste reactie is toch verdriet en het kind meenemen en erom rouwen? Ik zou het afschuwelijk vinden als mijn kind 'gebruikt' wordt en zo voor de gehele wereld tentoongesteldt wordt. Hetzelfde dat Nederland commentaar had dat Ukrainse bewoners waar de lijken van de slachtoffers van MH17 in hun tuinen belanden de paspoorten laten zien (gelukkig nog niet de lijken optillen en aan de omgeving en de wereld laten zien). Dat doet toch pijn? Wat je ziet op de foto's is natuurlijk pijn en enorme verdriet maar hun verdriet wordt overwonnen door haat. En daarom sharen of delen ze ten koste van slachtoffers (ze gaan letterlijk over lijken) hun haat jegens de vijand. Die is namelijk veel groter waardoor de liefde en pijn weggedrukt wordt. Verder een heel normaal reactie daar niet van, maar het valt me op dat het bij de Muslims in het algemeen niet gaat om de slachtofffers maar de haat jegens , in dit geval, Israel. Indien het om de slachtoffers was geweest had ik wel honderd duizenden foto's gezien van vermoorde (Muslim in landen als Syria en de rest van MO en afrika) of wat te denken van Muslim genocide in Bosnie?? Nooit Afrikaanse of Arabische Muslims daar iets over gehoord. Geen demonstraties niks.

En dat is de reden waarom Muslims over de hele wereld verbonden zijn met Gaza en hier ontzettend ( terecht onterecht is aan de lezer de keuze ) geschrokken en boos over zijn namelijk: de gezamenlijk haat jegens de gezamelijke vijand. En die vijand is Israel.

En dat is de verbinding tussen Muslims uit Somalia en Muslims uit Iran : de haat voor de vijand. Dus niet zozeer de slachtoffers. En dat maakt dat Muslims overal begaan zijn met Gaza en niet uit bvb Syria of Mali of Centraal Azie.
pi_143004040
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zeker RT als bron?
:') Dat is de realiteit schat. Vele Arabieren studeren in Ariel.
pi_143004069
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Iemand die terroristen bestrijd en het enigste democratische en seculiere land in het m-o vormt voor het internationaal strafhof willen slepen. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt mooi dat deze 4 terroristen dood zijn. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143004115
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:44 schreef superniger het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toekomstige terroristen.
pi_143004122
Het einde van de pro-Israel fanaten is nabij...

Leg je erbij neer... you won't win this one this time...

Of je jullie kunnen gewoon door gaan met spammen van makkelijk weerlegbare slappe argumentjes... en deze oneindig blijven herhalen...

Of jullie kunnen xenofoob getinte propaganda plaatjes of zinnetjes posten...en daarmee hopen om de waarheid te maskeren...

Uitkomst blijft hetzelfde... :W
pi_143004207
quote:

[..]

SPOILER
Wat een achterlijke redenatie. Natuurlijk vallen er onschuldige doden in een oorlog. Hamas verstopt zich tussen burgers en gebruikt menselijke schilden.
pi_143004250
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:46 schreef DR010 het volgende:
Het einde van de pro-Israel fanaten is nabij...

Leg je erbij neer... you won't win this one this time...

Of je jullie kunnen gewoon door gaan met spammen van makkelijk weerlegbare slappe argumentjes... en deze oneindig blijven herhalen...

Of jullie kunnen xenofoob getinte propaganda plaatjes of zinnetjes posten...en daarmee hopen om de waarheid te maskeren...

Uitkomst blijft hetzelfde... :W
:') Hoe gaat dat einde komen?
pi_143004384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:48 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Wat een achterlijke redenatie. Natuurlijk vallen er onschuldige doden in een oorlog. Hamas verstopt zich tussen burgers en gebruikt menselijke schilden.
Bron dat het allemaal of Hamas of menselijk schild is. Succes. Over achterlijke redenatie gesproken
pi_143004407
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Bron dat het allemaal of Hamas of menselijk schild is. Succes
Bron dat het het tegendeel is? Israel is mijn bron.
pi_143004507
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een helm, een haakneus en een haatbaard.
Brainstormpje?
Je doet niet echt je best om je antisemitisme te verhullen.
pi_143004547
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:53 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Bron dat het het tegendeel is? Israel is mijn bron.
:')!

Welterusten alvast
pi_143004623
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef oksel12 het volgende:

[..]

:') Hoe gaat dat einde komen?
oh dat komt wel... niet zo ongeduldig :')
pi_143004653
Israel Provoked This War. It’s up to President Obama to stop it.

Israel’s assault on Gaza, as pointed out by analyst Nathan Thrall in the New York Times, was not triggered by Hamas’ rockets directed at Israel but by Israel’s determination to bring down the Palestinian unity government that was formed in early June, even though that government was committed to honoring all of the conditions imposed by the international community for recognition of its legitimacy.

President Barack Obama’s defense of Israel’s actions: namely, the right and obligation of all governments to protect their civilian populations from assaults from across their borders.
But where, exactly, are Israel’s borders?

It is precisely Prime Minister Benjamin Netanyahu’s refusal to identify those borders that placed Israel’s population at risk. And the reason he has refused to do that is because he did not want the world to know that he had no intention of honoring the pledge he made in 2009 to reach a two-state agreement with the Palestinians.
http://www.politico.com/m(...)ar-109229_Page2.html
-
pi_143004667
quote:

[..]

SPOILER
:') iedereen prikt door jouw krokodillentranen heen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')