Je weet dat de joodse staat Israel gebaseerd is op joods terrorisme?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind dat de strijd tegen het terrorisme niet hard genoeg kan zijn.
Nee, het moet gewoon lekker gaan zoals het nu gaat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja. Dus Israel plus de door Israel bezette gebieden. Heeft wel wat: Niemand heeft gelijk, dus allemaal gelijkelijk van de aardbodem geveegd.
Nope. Israel handelt uit zelfbescherming.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je weet dat de joodse staat Israel gebaseerd is op joods terrorisme?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat Israel gewoon nederzettingen moet blijven bouwen en het gebied moet annexeren.
Ze zijn tenslotte holocaust overlevenden. Dat is iets wat we rijkelijk moeten belonen.
Ik had het even over de situatie van 1900 en volgende. Toen de Palestijnen uit zelfbescherming handelden en de joden terroristische aanslagen pleegden zoals bomaanslagen op hotels en stations.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nope. Israel handelt uit zelfbescherming.
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat Israel gewoon nederzettingen moet blijven bouwen en het gebied moet annexeren.
Ze zijn tenslotte holocaust overlevenden. Dat is iets wat we rijkelijk moeten belonen.
Land is wel veroverd, was alleen een tijdje geleden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, maar dat land is niet veroverd of andersgelovigen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Oh ja, waarom dan? Is trouwens grotendeels niet eens waar, kijk maar eens naar de bevolkingsstatistieken. Maar dan nog: ik ben van na 1945, dus wat moet ik belonen? En de Palestijnen hebben al helemaal niks te maken met de holocaust (die trouwens slechts een halvocaust was).quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik had het even over de situatie van 1900 en volgende. Toen de Palestijnen uit zelfbescherming handelden en de joden terroristische aanslagen pleegden zoals bomaanslagen op hotels en stations.
Maar ik neem aan dat je dat liever vergeet.
Wel een progom van eeuwen geleden herdenken, maar een terroristische aanslag van 100 jaar geleden zijn we even vergeten.
Puntje 8 vergeten bij dat artikeltje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dan post je hier al zo lang en nog ken je me nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh ja, waarom dan? Is trouwens grotendeels niet eens waar, kijk maar eens naar de bevolkingsstatistieken. Maar dan nog: ik ben van na 1945, dus wat moet ik belonen? En de Palestijnen hebben al helemaal niks te maken met de holocaust (die trouwens slechts een halvocaust was).
Goh, Kees22 is het niet met me eens!quote:
Een hele matige troll zelfs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nu snap ik waarom theunderdog met zijn getroll hier plezier uithaalt
Nee, maar opgezocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |