ik ben je pet designer, en het was geen vraag muisquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet iemand anders dat verzinnen? Ik snap dat toch niet. Mijn ui is van mij, met wat aanpassingen zo nu en dan.
paint ................... love itquote:
Ja mijn aanpassingen zijn van jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben je pet designer, en het was geen vraag muis
Kroetquote:
Coolquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:52 schreef Voxs het volgende:
En zo ging het verder
Poes in het bakkie, Voxs erbij
[ afbeelding ]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerstquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens de buurvrouw zie ik er lekker uit vandaag. Als ik niet zo moe was ging ik op stap.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerst(met obvious reasons natuurlijk)
Zelf dacht ik dat het door mijn korte broek en hakken kwam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerst(met obvious reasons natuurlijk)
Dat natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelf dacht ik dat het door mijn korte broek en hakken kwam.
Hoi.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Hallo mensen met een kort en pittig kapsel in een bloemetjesjurkIs het nog een beetje leuk hier?
Hey, je weet maar nooit wie je daar zomaar tegen kan komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ze wenste me veel plezier vanavond. Ik ging naar de Albert Heijn.
Hoi Chocoquote:
Wel een beetje gemeen dat je geen hallo tegen mij zegtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Hallo mensen met een kort en pittig kapsel in een bloemetjesjurkIs het nog een beetje leuk hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |