Dat valt al onder Haren, het kombord staat op de grens van de gemeente.quote:Op maandag 1 september 2014 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben er nog niet achter. Jij al wel? Dacht zelf aan kruispunt Esserweg / Kerklaan... ergens daar.
Zou best kunnen... Maar ergens denk ik aan de noordkant van Haren.quote:Op maandag 1 september 2014 17:48 schreef Nattekat het volgende:
https://www.google.nl/map(...)b:0x42bbdaeaecd2037a Misschien?
Kijk naar de schaduwenquote:Op maandag 1 september 2014 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan natuurlijk ff alle relevante wegen afrijden, zoveel zijn het er ook niet... maarja als het anders kan....
[..]
Zou best kunnen... Maar ergens denk ik aan de noordkant van Haren.
Mini-meetquote:Op maandag 1 september 2014 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik kan natuurlijk wel even gaan kijken morgen. Of hadden KolonelBroodje of Ou-Tannu al plannen?
Dan laat je niet tegenhouden...
Zwolle, ja?quote:Op maandag 1 september 2014 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik 'm haal sowieso, heb geen plannen om ver naar het zuiden af te dalen.
Pas maar op, ik loop ook in Zwolle rond.quote:Op maandag 1 september 2014 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies goed, geen overstappen voor me
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 01:33 schreef gedoes het volgende:
Sorry! nu ik wist waar ie lag was de verleiding toch wel erg groot om een ritje te doen... Wat me opviel is dat ie nu geen slot heeft, is dit nieuw beleid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |