Kroeg en winkels zijn dan wel dicht, en ik ben zondag niet thuisquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Staan we daar straks met een paar bij de stok zondag
wat is dat? Is me niet helemaal duidelijk.quote:
Dus in Limburg wonen weinig stokkersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me plots dat ik nog een bereikkasrtje had
Vanavond even posten zodat iedereen het kan controleren
ik mocht niet van taraquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb vaag het vermoeden dat de nieuwe lokatie ergens ver in het noorden gaat zijn... Uithuizermeeden bijvoorbeeld, of industrieterrein Eemshaven, of Termunten.
Onbereikbaar ver voor OV-ers.
Valt mee dit keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb vaag het vermoeden dat de nieuwe lokatie ergens ver in het noorden gaat zijn... Uithuizermeeden bijvoorbeeld, of industrieterrein Eemshaven, of Termunten.
Onbereikbaar ver voor OV-ers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Helemaal waar!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor kolonel een prima te fietsen afstand.
Er is wel een station... maar dan ligt de reistijd rond de 2:40 voor een enkeltje, ik vond 1:54 voor Deventer al wat veelquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nog niemand onderweg? Ik had gebrokenglas of KolonelBroodje wel verwacht inmiddels
Vandaag toch andere plannen, hij ligt wel dichtbij dus misschien van de week nog wel als die er dan nog ligt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nog niemand onderweg? Ik had gebrokenglas of KolonelBroodje wel verwacht inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |