SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 03-08-2014 13:46:11 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Suunto heeft gelijk, volgens Garmin is het ook zaterdag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanmiddag ook lekker gehobbeld, 15km easypace op het programma. In Zutphen lekker wat langs de Ijssel gelopen over het weiland enzo, daarna de brug over en aan de overkant over het asfalt. Weer terug nog een rondje weiland. Ik probeerde gewoon heel rustig te lopen, maar toch ging ik constant harder dan ik eigenlijk moest. Hartslag ook wel iets te hoog waarschijnlijk, vooral door de hitte, maar het gaat zo simpel allemaal. Hopen dat het ook zo voelt over 2 weken.![]()
Nog nooit langer dan 3.5 uur gelopen, vraag me af hoe zwaar die laatste 2.5 uur gaan wordenNou ja, karakter zit er wel redelijk in, doen we het daar wel op. Spannend!
![]()
Ik loop gewoon wat minder. Dus als jij stuk gaat, doe ik je aanmoedigenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Jij gaat mij morele steun geven stream?Dankjewel! Hoop dat jij het niet nodig hebt
![]()
![]()
Lui varkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik loop gewoon wat minder. Dus als jij stuk gaat, doe ik je aanmoedigen![]()
![]()
Hm, pak ik nog een dagje rust of ga ik vandaag al verder met de volgende training, 30´ in iets sneller tempo dan joggen. 6:30 lijkt me prima, ik hoef niet meer zo snel
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Mijn kleren beginnen ruimer te zitten. Een teken dat de kilometers van de laatste weken hun effect beginnen te hebben. En geen alcohol, dat helpt ook een beetje, alhoewel ik al geen zware drinker was.![]()
Geen coca cola meer hielp ook goed hier
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Lekker gerend al de mensen hier als ik het zo lees!
Les 30 van Evy stond hier op het programma, oftewel de laatste van de 5KM. Bleek dat ik per ongeluk de laatste les van de 10KM op m'n tel had staan![]()
Toen maar Spotify aan met een Running playlist, gps en Endomondo erbij en goan!
Nou, dat heb ik geweten ookM'n PR verbeterd met maar liefst 1m18s! 5km in 28m53s en dus een nieuw PR voor mij. Of dat nou komt door m'n eigen loopmuziek, ik weet het niet. Ik heb wel álles gegeven na een 6-daagse werkweek dus vanavond ga ik héérlijk relaxen. Ook nog eens net voor het onweer thuis, dat barst nu los.
https://www.endomondo.com/workouts/383797924/14471032
Al met al dus een heerlijk lesje. Nu heb ik eigenlijk ook geen zin meer om de ''officiële'' les 30 van Evy te lopen, maar misschien doe ik dat volgende week nog ff..
Fijn weekend toegewenst aan de mensen hier!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Nog een slimpie fan erbij hier? Alhoewel dat bij jou waarschijnlijk niet te verkrijgen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:55 schreef flipsen het volgende:
Geen coca cola meer hielp ook goed hier![]()
Veel plezier jullie tweeën helaas kan ik er niet bij zijn, ik heb een auto toerrit bij guppy in de buurt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Jij gaat mij morele steun geven stream?Dankjewel! Hoop dat jij het niet nodig hebt
![]()
Veel plezier jullie tweeën helaas kan ik er niet bij zijn, ik heb een auto toerrit bij guppy in de buurt. Mijn andere nog iets duurdere hobby.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Vanmiddag weer wezen klimmen. Bij het vullen van mijn Bidon zag ik dat er 3 schepjes Isostar in moeten ipv 1. Daar gaat het wel wat minder waterig van smaken
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Auto toerrit? Kan ik morgen ergens mooie auto's spotten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Veel plezier jullie tweeën helaas kan ik er niet bij zijn, ik heb een auto toerrit bij guppy in de buurt. Mijn andere nog iets duurdere hobby.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geen idee zelfs wat het isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog een slimpie fan erbij hier? Alhoewel dat bij jou waarschijnlijk niet te verkrijgen is.Nee, ik hou het bij Terma (soort kruidensiroop) met water en gatorade (ook met water, anders te zoet).
Poeh, terug van mijn 30´ "iets sneller dan joggen". Dat is gelukt. Negatiever dan dit kan niet en gelukkig bedoel ik dan mijn splittijdenVind ook eigenlijk dat ik een bekertje voor de 5km heb verdiend (nog een minuutje sprinten), want gewoon op mijn heuvelcircuitje gerend en niet op een recht-toe-recht-aan stuk
Ik ga morgen mijn LDL maar in de LDD lopen, met nieuwe waterzak
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef Guard het volgende:
Ik ga morgen mijn LDL maar in de LDD lopen, met nieuwe waterzak![]()
Kut, zie nu dat ik die 5km in 30:26 ook op mijn circuitje heb gedaan. Dus geen semi-bekertje
ik heb echt een el cheapo bladder en rugtas en nog nooit getest. Ik denk dat ik die morgen maar eens meeneem, tesamen met het over datum gilletje van stipje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat klinkt wel heel gay, net terug uit Amsterdam zeker?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
tesamen met het over datum gilletje van stipje.
Zojuist mijn eerste opzet voor het M-schema gemaakt. Ben er nog niet helemaal uit:
www.corniel.nl/download
Merk op dat M-t staat voor Marathon-tempo (en HM-t voor Halve Marathon-tempo), en KT voor kracht-training. De trainingen per week staat niet noodzakelijkerwijze in de volgorde waarin ik ze ga uitvoeren. Sterker nog, in de niet wedstrijdweken zijn de eerste trainingen de lange die ik op zaterdag of zondag zal inplannen logischerwijze, hoewel de 25km's misschien ook als woon-werk te doen is (moet ik alleen zorgen dat m'n verlichtingsset ook op mijn hoofd te dragen is).
Ik heb overigens bewust geen tempo's vermeld. Sterker nog: van de 12km's en 15km's (waarschijnlijk pre-lunchloopjes) heb ik nog niet eens bepaald wat ik daar precies mee ga doen.
Iemand suggesties?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: