Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
twitter:ggreenwald twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 17:32:29Of all the barbarism seen in Gaza the last month, isn't capturing an enemy soldier from an invading/occupying army lowest on the list? reageer retweet
Tsja, je moet je kind ook geen Yasmin noemen als je geen moslim bent.. doe dan Jasmijn of Jazminquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt steeds opnieuw gesuggereerd dat Yasmin voor de Palestijnen zou zijn omdat haar naam islamitisch klinkt. Het wordt dan een beetje vervelend, vooral voor haar
Ik zie dat mijn antwoord verspilde moeite was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja, je moet je kind ook geen Yasmin noemen als je geen moslim bent.. doe dan Jasmijn of Jazmin
Wil je ophouden. Ik ben trots op mijn naam. Ben er blij mee. Het is niet aan jou om te bepalen wie mij mijn naam heeft gegeven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja, je moet je kind ook geen Yasmin noemen als je geen moslim bent.. doe dan Jasmijn of Jazmin
Nee hoor.. heb alles al 100x voorbij zien komen in dit topic en probeer er een beetje luchtigheid in te brengen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn antwoord verspilde moeite was.
Ben je op een hele verkeerde manier bezig !quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor.. heb alles al 100x voorbij zien komen in dit topic en probeer er een beetje luchtigheid in te brengen..
Wat een gelul. Een Colombiaanse scharrel van me heeft ook een Arabische naam als tweede naam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zit maar te stangen joh.. relax. Yasmin is wel een mooie naam hoor. En dus ook je echte naam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wil je ophouden. Ik ben trots op mijn naam. Ben er blij mee. Het is niet aan jou om te bepalen wie mij mijn naam heeft gegeven.
twitter:aldeemeh twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:15:57Het Israëlisch-Palestijns conflict is gn conflict tss joden en moslims. Er zijn heel wat Palestijnse christenen die tegen Israël vechten. reageer retweet
twitter:aldeemeh twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:24:10De #christenen George Habash en Wadih Haddad waren prominente Palestijnse leiders. In tegenstelling tot #Arafat erkenden zij #Israël niet. reageer retweet
Absoluut. Dat is in veel gevallen de eigenlijke motivatie, maar in het olie-en-gas-arme Israel (en Palestina natuurlijk) extra.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef TeenWolf het volgende:
De aanval op Gaza is van groot belang in verband met de aardgasreserves voor de kust van Gaza.
[ afbeelding ]
http://www.globalresearch.ca/war-and-natural-gas-the-israeli-invasion-and-gaza-s-offshore-gas-fields/11680
Jouw mening over een website maakt de kaart niet minder waar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:29 schreef oksel12 het volgende:
globalresearch.ca is een rare aluhoedjes website.
twitter:AliAbunimah twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 16:12:36Zionism is the last active colonial project of its kind. It is most similar (not identical) to South African apartheid, and it too will go. reageer retweet
Zieke shitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef The_Avatar het volgende:
Geen wonder dat er zoveel kinderen dood gaan daar....
De kaart is niet relevant omdat het toch onmogelijk gaat gebeuren en het is ook niet een doel van de Israëlische overheid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw mening over een website maakt de kaart niet minder waar.
Tenminste een site met bronvermeldingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:29 schreef oksel12 het volgende:
Vind jij. Maar jij begrijpt dan ook weinig van geopolitiek.quote:
Wat gaat "onmogelijk gebeuren"?quote:omdat het toch onmogelijk gaat gebeuren
Aha, jij kent de doelen van de Israelische overheid.quote:en het is ook niet een doel van de Israëlische overheid.
Hier moet ik je gelijk in geven. Betekent nog niet dat het feit waar ze het over hebben niet waar kan zijn (heb me er persoonlijk niet in verdiept).quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:29 schreef oksel12 het volgende:
Naar andere aluhoedjes websites.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tenminste een site met bronvermeldingen.
Jij weet het eigenlijke doel van de staat Israël...knap. Zelfs de VS (lees Kerry) is dat soms wel eens kwijt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef oksel12 het volgende:
[..]
De kaart is niet relevant omdat het toch onmogelijk gaat gebeuren en het is ook niet een doel van de Israëlische overheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |