abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:22:34 #1
137949 Disana
pi_142993164
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost - IDF blog

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
pi_142993219
ggreenwald twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 17:32:29 Of all the barbarism seen in Gaza the last month, isn't capturing an enemy soldier from an invading/occupying army lowest on the list? reageer retweet
-
pi_142993233
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Er wordt steeds opnieuw gesuggereerd dat Yasmin voor de Palestijnen zou zijn omdat haar naam islamitisch klinkt. Het wordt dan een beetje vervelend, vooral voor haar :)
Tsja, je moet je kind ook geen Yasmin noemen als je geen moslim bent.. doe dan Jasmijn of Jazmin :+
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:25:23 #4
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_142993240
Zionisten zien de landsgrenzen van Israël als zijnde tussen de rivieren Nijl en Eufraat zoals op de Israëlische vlag is te zien.

De blauwe lijnen zijn de rivieren Nijl en Eufraat.

In his Complete Diaries, Vol. II. p. 711, Theodore Herzl, the founder of Zionism, says that the area of the Jewish State stretches: “From the Brook of Egypt to the Euphrates.”

Rabbi Fischmann, member of the Jewish Agency for Palestine, declared in his testimony to the U.N. Special Committee of Enquiry on 9 July 1947: “The Promised Land extends from the River of Egypt up to the Euphrates, it includes parts of Syria and Lebanon.”

http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815

De aanval op Gaza is van groot belang in verband met de aardgasreserves voor de kust van Gaza.

http://www.globalresearch.ca/war-and-natural-gas-the-israeli-invasion-and-gaza-s-offshore-gas-fields/11680
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:25:38 #5
137949 Disana
pi_142993251
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Tsja, je moet je kind ook geen Yasmin noemen als je geen moslim bent.. doe dan Jasmijn of Jazmin :+
Ik zie dat mijn antwoord verspilde moeite was.
pi_142993257
quote:

[..]

Wil je ophouden. Ik ben trots op mijn naam. Ben er blij mee. Het is niet aan jou om te bepalen wie mij mijn naam heeft gegeven.
pi_142993273
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie dat mijn antwoord verspilde moeite was.
Nee hoor.. heb alles al 100x voorbij zien komen in dit topic en probeer er een beetje luchtigheid in te brengen.. :)
pi_142993284
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee hoor.. heb alles al 100x voorbij zien komen in dit topic en probeer er een beetje luchtigheid in te brengen.. :)
Ben je op een hele verkeerde manier bezig !
pi_142993297
quote:

[..]

Wat een gelul. Een Colombiaanse scharrel van me heeft ook een Arabische naam als tweede naam.

Ze komt uit een familie van Zevendedagsadventisten. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142993303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wil je ophouden. Ik ben trots op mijn naam. Ben er blij mee. Het is niet aan jou om te bepalen wie mij mijn naam heeft gegeven.
Ik zit maar te stangen joh.. relax. Yasmin is wel een mooie naam hoor. En dus ook je echte naam. ^O^
pi_142993312

Geen wonder dat er zoveel kinderen dood gaan daar....
pi_142993315
aldeemeh twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:15:57 Het Israëlisch-Palestijns conflict is gn conflict tss joden en moslims. Er zijn heel wat Palestijnse christenen die tegen Israël vechten. reageer retweet
aldeemeh twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:24:10 De #christenen George Habash en Wadih Haddad waren prominente Palestijnse leiders. In tegenstelling tot #Arafat erkenden zij #Israël niet. reageer retweet
-
pi_142993322
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef TeenWolf het volgende:
De aanval op Gaza is van groot belang in verband met de aardgasreserves voor de kust van Gaza.

[ afbeelding ]

http://www.globalresearch.ca/war-and-natural-gas-the-israeli-invasion-and-gaza-s-offshore-gas-fields/11680
Absoluut. Dat is in veel gevallen de eigenlijke motivatie, maar in het olie-en-gas-arme Israel (en Palestina natuurlijk) extra.

Dank voor de kaart.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142993331
globalresearch.ca is een rare aluhoedjes website.
pi_142993352
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:29 schreef oksel12 het volgende:
Jouw mening over een website maakt de kaart niet minder waar. :*

pi_142993366
AliAbunimah twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 16:12:36 Zionism is the last active colonial project of its kind. It is most similar (not identical) to South African apartheid, and it too will go. reageer retweet
-
pi_142993389
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef The_Avatar het volgende:

Geen wonder dat er zoveel kinderen dood gaan daar....
Zieke shit :N
pi_142993403
Zionisme _O_
Theodor Herzl _O_
pi_142993416
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw mening over een website maakt de kaart niet minder waar. :*
De kaart is niet relevant omdat het toch onmogelijk gaat gebeuren en het is ook niet een doel van de Israëlische overheid.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:33:21 #20
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_142993418
quote:
Tenminste een site met bronvermeldingen.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_142993444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:32 schreef jamesdeen het volgende:
Zionisme _O_
Theodor Herzl _O_
Zoiets als:

ISIS _O_
Abu Bakr al Bagdadie _O_

:')
pi_142993453
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De kaart is niet relevant
Vind jij. Maar jij begrijpt dan ook weinig van geopolitiek.

quote:
omdat het toch onmogelijk gaat gebeuren
Wat gaat "onmogelijk gebeuren"?
quote:
en het is ook niet een doel van de Israëlische overheid.
Aha, jij kent de doelen van de Israelische overheid. _O-

pi_142993454
quote:
Hier moet ik je gelijk in geven. Betekent nog niet dat het feit waar ze het over hebben niet waar kan zijn (heb me er persoonlijk niet in verdiept).
pi_142993455
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Tenminste een site met bronvermeldingen.
Naar andere aluhoedjes websites.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:34:54 #25
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_142993462
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De kaart is niet relevant omdat het toch onmogelijk gaat gebeuren en het is ook niet een doel van de Israëlische overheid.
Jij weet het eigenlijke doel van de staat Israël...knap. Zelfs de VS (lees Kerry) is dat soms wel eens kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')