En hier is ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Straks na 16 uur nog een bui en dat is het hier wel denk ik.
Die ene bui verandert daar niet veel aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef hottentot het volgende: [..] Niet elke werkplek is even fijn als het zo warm is. Daarnaast moet ik bij storingen overdag slapen en het huis is volledig opgewarmd. Ik ben wel even toe aan wat koude dagen.
Zie 2 posts daarvoor.quote:
Daarom ook graag wat dagen met koud weer. Een bui is alleen even lekker om snel met een biertje in de tuin te gaan zitten en even te genieten van het moment.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die ene bui verandert daar niet veel aan.
Morgen nog even een sixpackje kweken en dan kunnen we vanaf maandag de beach boys uithangen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag in training ga zweet ik sowieso 10 kilo er af.
Den Helder.quote:
Indoorsauna zonder buitenlicht lenen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een wind(stoten)! En hagel! En mijn dakraam lekt.
Volgens lopeen de temperaturen pas halverwege de week weer op. Nog een paar extra dagen om de bbq eraf te trainen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen nog even een sixpackje kweken en dan kunnen we vanaf maandag de beach boys uithangen.
Ik ga even wat sixpack in 1 dag methodes opzoeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen nog even een sixpackje kweken en dan kunnen we vanaf maandag de beach boys uithangen.
Dit dus..... ik merk er weer geen kut vanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Het zou in het westen komen, zeiden ze.
Dit keer zouden wij eens geluk hebben, zeiden ze.
Ja
Klopt ja, maar de kans op bewolking en buien nemen ook met de dag toe volgens mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens lopeen de temperaturen pas halverwege de week weer op. Nog een paar extra dagen om de bbq eraf te trainen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef Pino112 het volgende:
Twente meldt nog steeds warm weer. Windje erbij dus wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |