SPOILER: OP, the looooong version.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 17-08-2014 01:55:15 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hmm, volgens mij is wat ik van easyvapes heb ook silica.. jij zei dat dat goed was...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:38 schreef Catch22- het volgende:
Doe jezelf een plezier en rewick die atty met katoen ipv silica. Smaakt echt heel veel beter. Ik had een strand silica in mijn Taifun gedaan om hem lekvrij te krijgen, gelijk de smaak verneukt.
voor een protankje ofzo misschien als je begint (hoewel ik me afvraag of ik dat heb aangeraden). Maar als je er handig mee bent dan is katoen echt beter hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is wat ik van easyvapes heb ook silica.. jij zei dat dat goed was...
2 Kayfuns, een Russian en nu de Aqua.. en ja dat heb jij aangeraden; niet de wick am sich, maar wel de shop, en iets anders hebben ze nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor een protankje ofzo misschien als je begint (hoewel ik me afvraag of ik dat heb aangeraden). Maar als je er handig mee bent dan is katoen echt beter hoor.
www.deonlinedrogist.nl en dan de bel nature zig zag watten.
Neequote:
0,25 mm dik dus, dat kan ook in mijn vamo v5 en emow met dual coil ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:28 schreef Catch22- het volgende:
Dat klopt wel. Maar je moet je kanthal wel aanpassen op je device. Ik doe 0,30mm in de erl, drippers doe ik 0,4 in, protank Enzo 0,25
ja. Je kan ook kijken hoe die coil het doet als je er een goede single inbouwt. Soms maakt het niet eens zoveel uit. Kan me voorstellen dat het erg krap is anders.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:07 schreef Sorella het volgende:
[..]
0,25 mm dik dus, dat kan ook in mijn vamo v5 en emow met dual coil ?
haha. 15 minuten zou heel wat zijn. Een hijs of tien-15.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Sorella het volgende:
Catch22, ik heb het filmpje bekeken maar hoelang kan je eigenlijk dampen met zo,n dripper, voor mijn gevoel moet je elke 15 minuten liquid bijvullen ?
Niets voor mij dus en deze ? http://www.oliespuitje.nl(...)rba-set-rvs-of-zwart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
haha. 15 minuten zou heel wat zijn. Een hijs of tien-15.
Gelijk de reden dat ik hem weinig gebruik. Ik ben niet echt een dripperfan
ja. Maar ik denk dat het het best op je vamo gaan. De spinner en emow trekken dat niet echt. Ik ken die fogger niet, kan je niet zeggen of hij goed is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef Sorella het volgende:
[..]
Niets voor mij dus en deze ? http://www.oliespuitje.nl(...)rba-set-rvs-of-zwart.
Volgens mij past die wel op mijn vamo, spinner en emow
Hm de originele is wel prijzig, mijn man accepteerd een hoop maar ik denk dat ik op de bank mag slapen als ik die zou bestellenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. Maar ik denk dat het het best op je vamo gaan. De spinner en emow trekken dat niet echt. Ik ken die fogger niet, kan je niet zeggen of hij goed is.
Is het je eerste rebuildable? Want dan zou ik eens naar de Taifun GT kijken. Die is erg makkelijk te bouwen en betrouwbaar
Leuk vapechickie
The Quintessence Line by The Vapor House Review -…:
ik kom nogal eens tegen dat de nautilus een coil vreter is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef Catch22- het volgende:
Marc: ik zou dan een Igo L nemen.
Bart: aerotank mini of nautilus mini. Die winkel ken ik niet, zwoofs heeft voorgenoemde sowieso.
http://focalecig.com/Prod(...)tomizer-Silver-12627quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef Sorella het volgende:
[..]
Hm de originele is wel prijzig, mijn man accepteerd een hoop maar ik denk dat ik op de bank mag slapen als ik die zou bestellen
Volgens mij hebben ze nieuwe coils toch? Vriend van me heeft de nautilus en die vind hem de beste non rebuildable die hij heeft geprobeerd. Ook wat langer. Dus het kan ook aan de liquid liggenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik kom nogal eens tegen dat de nautilus een coil vreter is.
2 tot 4 dagen met een coil, en soms al na 2 uur een verbrande smaak.
of je moet de airflow zo ver dichtdraaien, om de wicks vochtig te houden, dat je de coil verzuipt.
filmpje
Op de Vamo is het beste idd, maar ik heb die Aqua al 3 dagen op de spinner zitten, en dat gaat bestquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. Maar ik denk dat het het best op je vamo gaan. De spinner en emow trekken dat niet echt. Ik ken die fogger niet, kan je niet zeggen of hij goed is.
Is het je eerste rebuildable? Want dan zou ik eens naar de Taifun GT kijken. Die is erg makkelijk te bouwen en betrouwbaar
Leuk vapechickie
The Quintessence Line by The Vapor House Review -…:
Ik heb geen ervaring met Nautilus, maar die Kanger Aerotanks heb ik wel, en daar ben ik super tevreden overquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik kom nogal eens tegen dat de nautilus een coil vreter is.
2 tot 4 dagen met een coil, en soms al na 2 uur een verbrande smaak.
of je moet de airflow zo ver dichtdraaien, om de wicks vochtig te houden, dat je de coil verzuipt.
filmpje
Wat voor kanthal gebruik je? Volgens mij is 0.25mm beter voor dingen als de spinner (iets met vermogen, weerstand, stroom, kan het niet helemaal volgen). Draait mijn taifun gs nu op mijn itaste met 0.30mm, maar dan moet ik op 11 watt stoken om nog een beetje vape te krijgen. Met 0.25mm ga ik vanavond even proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de Vamo is het beste idd, maar ik heb die Aqua al 3 dagen op de spinner zitten, en dat gaat best![]()
Geen porum overigens, maar hij stookt hem prima hoor.
Ik heb ooit een protank mini gehad. Eigenlijk niet anders meer van Kanger daarna. Ik hoor goede verhalen over die aerotank lijn. Misschien een exemplaartje kopen. Gewoon om te proberenquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Nautilus, maar die Kanger Aerotanks heb ik wel, en daar ben ik super tevreden over![]()
Hier hebben ze ze allemaal, en persoonlijk zou ik voor een Genitank gaan, dat is de opvolger van de Aerotank, goedkoper, maar volgens mij hetzelfde ding; gaan ook dezelfde coils in.
Ik fik dat ding nog op de meegeleverde (dual)coil op 2 Ohm. Ik heb zelf 0.3 en 0.4 liggen, zal binnenkort ook wel eens een stukkie 0.25 ergens bestellen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat voor kanthal gebruik je? Volgens mij is 0.25mm beter voor dingen als de spinner (iets met vermogen, weerstand, stroom, kan het niet helemaal volgen). Draait mijn taifun gs nu op mijn itaste met 0.30mm, maar dan moet ik op 11 watt stoken om nog een beetje vape te krijgen. Met 0.25mm ga ik vanavond even proberen.
op 11 watt is dat ding natuurlijk in no-time leeg.
Neem een Geni, is goedkoper. Scheelt maar een paar euro, maar volgens mij istie gewoon hetzelfde. Is de nieuwe lijn van Kangertech dus lijkt me de opvolger te zijn, en die is vast niet veel anders of slechterquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb ooit een protank mini gehad. Eigenlijk niet anders meer van Kanger daarna. Ik hoor goede verhalen over die aerotank lijn. Misschien een exemplaartje kopen. Gewoon om te proberen
Je kunt ze toch naast elkaar gebruiken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:46 schreef Kreator het volgende:
Misschien eens een Genitank Mini kopen dan. Ik heb alleen nog zoveel normale coils, dat het wel zonde zou zijn om nu over te stappen op dual..
.
Waar vind ik die? Is het verschil trouwens niet de AFC?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik fik dat ding nog op de meegeleverde (dual)coil op 2 Ohm. Ik heb zelf 0.3 en 0.4 liggen, zal binnenkort ook wel eens een stukkie 0.25 ergens bestellen.
Spinner is alleen VV, dus wattage zal ik moeten berekenen. Ik stook hem ergens rond de 4 volt, dus ergens 8 of 9 watt denk ik..
[..]
Neem een Geni, is goedkoper. Scheelt maar een paar euro, maar volgens mij istie gewoon hetzelfde. Is de nieuwe lijn van Kangertech dus lijkt me de opvolger te zijn, en die is vast niet veel anders of slechter
Ik wil je wel wat 0,25 opsturen om te proberen. Ik heb meer dan genoegquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
Ik fik dat ding nog op de meegeleverde (dual)coil op 2 Ohm. Ik heb zelf 0.3 en 0.4 liggen, zal binnenkort ook wel eens een stukkie 0.25 ergens bestellen.
SmokeSmarter.nl Ze hebben geen zelfbouw stuff, maar van het 'gewone' spul hebben ze wel altijd de goeie shit, en vaak als eerste ook. Ik heb bijna al mijn standaard spul daar vandaan, en heel veel van mijn sapjes ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waar vind ik die? Is het verschil trouwens niet de AFC?
Hoefnie, ik bestel wel een spoeltje ergens. Komt wel weer op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat 0,25 opsturen om te proberen. Ik heb meer dan genoeg![]()
Ik heb al eea uit de vape-community gekregen aan materiaal, dus ik geef graag ook eens wat door
Ik ken mezelf. Als het beter is, gebruik ik de oude niet meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt ze toch naast elkaar gebruiken?
Ik wissel ook echt weinig af... Heb echt veel meuk liggen dat ik niet meer gebruik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken mezelf. Als het beter is, gebruik ik de oude niet meer.
Ik doe nu bijna niks boven de 8-9 watt, maar ik bouw ook nog maar een blauwe maandag en ik damp meestal de Aerotanks.. ik hou op de zelfbouwers nu alles expres een beetje licht, maar dat gaat binnenkort veranderen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:28 schreef Catch22- het volgende:
Ja dat klopt. Dik kanthal moet je ook alleen gebruik op high-power devices (15+ watt). Ik krijg mijn dual-coil TOBH met 0.40mm ook pas rond 18-20 watt lekker op gang. 0,30mm is voor RBA's op 10+ watt. Daaronder moet je 0,25mm hebben in mijn ervaring.
Die dikke builds doen het wel op itaste/ego c-achtige devices met 0,30mm, maar het wil niet heel goed. Ik ga dus even kijken of ik mijn taifun gs met 0,25mm beter kan vapen op mijn itaste. Nu moet ik 11watt (het max) klappen voor ik wat vape krijg en is hij dus zo leeg.
Mjah, ik gebruik ook alleen nog maar de Aerotanks, maar da's meer omdat de RBA's niet lekker op de Xgun passen. De planning om op heel korte termijn een dikke mod erbij te kopen, en dan wordt dat zelfbouwen wat actueler.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken mezelf. Als het beter is, gebruik ik de oude niet meer.
Je hebt een Vamo toch? Dan hoef je ook niet per sé veel hoger te gaan. Ik damp mijn Erl op mijn Hana 30watt clone ook op 12.8watt nu.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
Ik doe nu bijna niks boven de 8-9 watt, maar ik bouw ook nog maar een blauwe maandag en ik damp meestal de Aerotanks.. ik hou op de zelfbouwers nu alles expres een beetje licht, maar dat gaat binnenkort veranderen.
Met wat voor weerstand?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je hebt een Vamo toch? Dan hoef je ook niet per sé veel hoger te gaan. Ik damp mijn Erl op mijn Hana 30watt clone ook op 12.8watt nu.
1.4-1.5 ohm. Ik doe zo nét even langer mijn die clone. Hopen dat mijn Vaporshark RDNA ( http://www.vaporshark.com/advanced/vs-rdna ) wat efficienter is, die hoop ik van de week te ontvangen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met wat voor weerstand?
Ik denk dat ik langzaam maar zeker veel hoger vermogen aan het gebruiken ben. Damp meeste van mijn coils tussen de 1 en 1.5 ohm op 15w a 16w.
0.20 is wel erg dun, maar je kan het proberenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:35 schreef Sorella het volgende:
Ik damp op 5,5 watt en 2,0 ohm met mijn vamo.
Ik heb kanthal 0.2 mm en 0.28 mm besteld en chilly,s cotton wick inplaats van biowick
0.20 is meer voor in mijn andere e-sigs, de 0.28 voor de vamo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
0.20 is wel erg dun, maar je kan het proberenChilly's cotton is wel erg prettig trouwens.
Ik heb mijn brulee brander 1 keer gebruikt en toen verbrande ik de suiker dus mijn vingers verbranden zit er hoogstwaarschijnlijk wel inquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef Catch22- het volgende:
Dan kan dat prima. Dan buigt het ook wat makkelijker. Wel opletten dat het heel heet wordt en ook je pincet wordt vrij warm. Klinkt erg logisch, maar je zal niet de eerste zijn die zijn (of haar) vingers verbrandt.
Uiteinde van t kanthal vastpakken en de andere kant branden tot je pincet warm wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik heb mijn brulee brander 1 keer gebruikt en toen verbrande ik de suiker dus mijn vingers verbranden zit er hoogstwaarschijnlijk wel in
Die pincet is wel mooiquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Uiteinde van t kanthal vastpakken en de andere kant branden tot je pincet warm wordt.
Of een pincet met keramiek bestellen
http://www.fasttech.com/p(...)steel-tweezers-for-e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat om het in te doen; een earotank, en een igo l.
het rolletje kanthal is 10m 0,4mm.
nou nog watten en een pincet.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:45 schreef marc0871 het volgende:
wat nieuw freubelmateriaal![]()
[ afbeelding ]
2 flesjes van 100ml 75/25 base (0 en 11mg), en een 11-tal smaakstoffenBen erg benieuwd naar de smaak. Heb je al geproefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat om het in te doen; een earotank, en een igo l.
[ afbeelding ]
het rolletje kanthal is 10m 0,4mm.
nou nog watten en een pincet.
Ja echt bizar klein, niet te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef marc0871 het volgende:
neu.
en die link zag ik al staan.
boren ga ik pas doen, als ik hem geprobeerd heb.
maar 1 klein gaatje lijkt idd een beetje weinig.
we gaan het meemaken.
ik had maar 1 leeg flesje, dus nog maar 1 smaak gemengd; groene appel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de smaak. Heb je al geproefd?
de enige smaak die bij mij al vanaf het begin is blijven hangen, is Perzik. Meng ik met vanalles en blijft steeds lekker.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:52 schreef picodealion het volgende:
Ik ga eens even wat smaken proberen. Nog aanraders?
Sieht gut ausquote:
ik denk dat het kanthal een beetje dik is (0,40mm), voor de spinner II.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sieht gut aus
Doet 'ie het ook goed?
misschien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:18 schreef Catch22- het volgende:
Dat builden heb je zo in de vingers. Ik denk alleen dat je hem nooit echt goed krijgt op die spinner
bedoelde je misschien wattage?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
1650Ma, dat werkt wel hoor, alleen amperage is wat minder idd.. Maar heb al meerdere RBA's op de spinner gedampt, en dat gaat echt wel hoor. Net als wat hij zelf al aangaf; het duurt zeker met zwaardere coils effe voor hij 'op stoom' is
Nee, amperage.. wattage heeft 'ie zat. Ondanks het feit dat hij idd wat trager op gang komt, deden RBA's het bij mij prima op de Spinner, en dan hoefde hij echt niet voluit te staan, alleen moet je gewoon effe wachten met hijsen.. een seconde is zat, maar je moet even geduld hebben idd.. is gewoon de capaciteit van de batterij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
misschien.
maar ik heb nog geen zin om een mod te kopen.
op de evod batterij doet 'ie het helemaal niet, trouwens
[..]
bedoelde je misschien wattage?
dat was precies mijn gedachte![]()
vandaar dat ik dunner draad wil bestellen; dunner draad = meer weerstand = snellere warmteontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |