abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:42:16 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143044983
ik moet ook altijd huilen bij de ABN automaat ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:04:11 #102
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143045401
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:42 schreef Maanvis het volgende:
moet ook altijd huilen bij de ABN
_O-

ja ik ook geregeld :'(
mee bekant vangde gin haas.
  Official ESF Kreviewer maandag 4 augustus 2014 @ 11:51:34 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143046799
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:14 schreef JoyOfLife het volgende:
Superlief ik houd jullie zeker op de hoogte als ik over ga!

Maar wat ik vanmorgen op mijn rekening aantrof dat was gewoon echt niet normaal..

206,76 euro............. !!!!!! Echt niet normaal......... O+ O+ O+ O+ O+

Ik zit nu in het studentenkamertje en de koelkast staat al vol met de boodschappen die ik net gedaan heb. Ik sta gewoon perplex :o
Nice... 14.gif
pi_143049687
Top!
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:14:16 #105
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_143053248
Ah zo te zien is mijn bijdrage goed terecht gekomen. ^O^
Hallon!
pi_143055924
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:25 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Dit is nog nooit gebeurd, bijna huilen bij de ABN automaat.. Iedereeen heel erg bedankt!! O+ O+ En Queller, aangezien jij de dm's rondgestuurd hebt O+ O+ :* :* Denkend hart achter deze aktie :). Werkelijk iedereen een superlief berichtje bij de overboeking zag ik net.. Wat een liefde O+
Met evenveel kuddo's naar iedereen uiteraard ^O^ maar dát is nou Queller O+ eigen, dat is gewoon één groot wandelend hart met een (in het algemeen 99,9%) mensenkennis en mensenliefde waar de gemiddelde mens jaloers op zou mogen zijn O+
(en ze houdt bepaald niet van veren in haar reet maar da's dan jammerdebammer, gaat ze maar op een extra kussen zitten :6 ))

Maar hóppa, je hebt een start en dus een begin van een veel fijner leven *O*
Waar het stinkt is het warm.
pi_143056097
:( wie heeft de quote en wijzigknop omgedraaid? }:|
:+
pi_143056128
quote:

Maar wat ik vanmorgen op mijn rekening aantrof dat was gewoon echt niet normaal..

Ik zit nu in het studentenkamertje en de koelkast staat al vol met de boodschappen die ik net gedaan heb. Ik sta gewoon perplex :o
Best gelopen dus.
pi_143056154
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:41 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Bedankt, Hans
pi_143056178
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bedankt, Hans
_O-
pi_143056262
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bedankt, Hans
Over bedanken gesproken, zou je me niet eens bedanken voor die 30cm puur plezier van gisteravond? Je communiceert ook nooit in onze relatie, je bent echt een typische vent jij.
pi_143056391
quote:
8s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Over bedanken gesproken, zou je me niet eens bedanken voor die 30cm puur plezier van gisteravond? Je communiceert ook nooit in onze relatie, je bent echt een typische vent jij.
Oh ik dacht dat ik 'm door moest geven aan JoL
pi_143056455
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat ik 'm door moest geven aan JoL
Nee, nee, JoL krijgt hem vandaag.
pi_143056787
quote:
8s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, mánnen hè, het is alles of niks maar communiceren, weet je toch? Want: wasda :? Zo zijn ze. Niet aan morrelen, indien nodig bewegen ze vanzelf wel :+
pi_143056925
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Tja, mánnen hè, het is alles of niks maar communiceren, weet je toch? Want: wasda :? Zo zijn ze. Niet aan morrelen, indien nodig bewegen ze vanzelf wel :+
Nou ik weet niet, maar als je bij mij ergens aan morrelt gaat er vanzelf wat bewegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 17:05:06 ]
pi_143057320
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ik weet niet, maar als je bij mij ergens aan morrelt gaat er vanzelf wat bewegen.
Dan mag ik toch hopen dat je een nog een ouwe krant hebt :P
_O-
pi_143058078
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:25 schreef JoyOfLife het volgende:
Dit is nog nooit gebeurd, bijna huilen bij de ABN automaat.. Iedereeen heel erg bedankt!! O+ O+ En Queller, aangezien jij de dm's rondgestuurd hebt O+ O+ :* :* Denkend hart achter deze aktie :). Werkelijk iedereen een superlief berichtje bij de overboeking zag ik net.. Wat een liefde O+
Het is je van harte gegund, maar de kuddo's horen iedereen toe. Dus ik deel ze meer dan graag (inclusief dat bosje veren van Knoflook :D )
pi_143061468
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Het is je van harte gegund, maar de kuddo's horen iedereen toe. Dus ik deel ze meer dan graag (inclusief dat bosje veren van Knoflook :D )
(ik punnik wel een kussen met een groot gat erin voor je O-) )
Saillant detail: ik kan niet punniken, dat dan wel weer niet :(

[ Bericht 5% gewijzigd door knoblaucha6 op 04-08-2014 19:29:53 ]
pi_143062648
quote:

Heb je verder nog actie kunnen ondernemen vandaag? Niet dat jij nu niet even rust nodig hebt maar heb je nog contact opgenomen met jl, woningbouw, gemeente en alles?
pi_143097991
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Heb je verder nog actie kunnen ondernemen vandaag? Niet dat jij nu niet even rust nodig hebt maar heb je nog contact opgenomen met jl, woningbouw, gemeente en alles?
Yep urgentieaanvraag is gedaan hopelijk komt er wat uit.. Ik heb maandag een gesprek bij de gemeente over hoe en wat omtrent mijn inschrijving en werk al 2 dagen extra, morgen nog 1 en dan tot maandag nog vakantie en weer aan de bak.

Ik merk nu pas hoe leeg hij mij gezogen heeft. Ik slaap vanaf dat ik thuis kom en gegeten heb tot diep in de nacht.

Nu alleen nog in contact komenmet zijn beschermingsbewindvoerder. Zij is totaal niet te bereiken. Ik wil nl. dat hij alle vaste lasten zelf gaat betalen, en ik ben niet van plan 20 aug te gaan betalen voor een huis waar ik niet meer woon. Mevrouw de bewind vind het allemaal wel prima zo geloof ik.. Reageert niet eens.
pi_143098178
Gewoon sowieso stopzetten, zou mooie boel worden als zij niet reageert en jij mag blijven dokken voor woonruimte waar je niet woont. Regel ook bij WBV dat je niet meer als medehuurder geregistreerd staat / schrijf je elders in als dat kan.
pi_143122560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Yep urgentieaanvraag is gedaan hopelijk komt er wat uit.. Ik heb maandag een gesprek bij de gemeente over hoe en wat omtrent mijn inschrijving en werk al 2 dagen extra, morgen nog 1 en dan tot maandag nog vakantie en weer aan de bak.

Ik merk nu pas hoe leeg hij mij gezogen heeft. Ik slaap vanaf dat ik thuis kom en gegeten heb tot diep in de nacht.

Nu alleen nog in contact komenmet zijn beschermingsbewindvoerder. Zij is totaal niet te bereiken. Ik wil nl. dat hij alle vaste lasten zelf gaat betalen, en ik ben niet van plan 20 aug te gaan betalen voor een huis waar ik niet meer woon. Mevrouw de bewind vind het allemaal wel prima zo geloof ik.. Reageert niet eens.
Schop d'r. Hard.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:32:05 #123
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_143123659
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:44 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Goh, wat een verrassing...een ambtenaar die de boel op z'n beloop wil laten, dat zie je nou nooit. :') Zou je het hoger op kunnen zoeken toevallig? Geen even de boel escaleren...sowieso door de betalingen stop te zetten overigens. :?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_143230453
Joy, nog nieuws, of is er een nieuw topic?
pi_143232006
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:55 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Joy, nog nieuws, of is er een nieuw topic?
Joy is er vandoor met jullie 300,- :W

4 dagen geleden voor het laatst online.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')