Hey Knoblaucha6,quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mét strikjes?![]()
(want die heb ik niet)
Zou het misschien een beschermingsmaatregel kunnen zijn (tegen diefstal bijvoorbeeld)? Heb wel eens gehoord dat je bij een plotselinge stijging (tijdelijk) afgesloten wordt, dit om te voorkomen dat een telefoondief je kaal kan plukken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:14 schreef JoyOfLife het volgende:
Iemand verstand van telefonie trouwens? Ik heb net met mijn mob provider tele2 gebeld die heeft mobiel bellen voor mijn abonnement afgesloten terwijl mijn minuten nog langer niet op zijn? En naar huisnummers kan ik ook gewoon nog bellen? De medewerker kon geen reden opgeven en ik heb niet buitensporig gebeld. Bij het vertrek heb ik natuurlijk met mijn vriendin moeder etc aan de telefoon gehangen maar op internet staat dat ik van 300 minuten nog ruim 230 min over heb dus ik snap het ff niet? Storing ofzo?
Ja ik heb een abo van 7 euro, 300 min/sms die gaan normaal nooit op en heb ook 0900 8844 moeten bellen dus de rekening zal nu wat hoger uitvallen. Wellicht is het inderdaad daarom! Whatsapp heb ik op een andere telefoon.. Die van dat abo is er eentje van 7 eur vd wehkamp ivm lege batterij op oude S1 plus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:19 schreef frederik het volgende:
[..]
Zou het misschien een beschermingsmaatregel kunnen zijn (tegen diefstal bijvoorbeeld)? Heb wel eens gehoord dat je bij een plotselinge stijging (tijdelijk) afgesloten wordt, dit om te voorkomen dat een telefoondief je kaal kan plukken.
Dit zou vooral kunnen spelen als jij van de week zeer veel gebeld hebt, terwijl je anders veel minder belt
Hey doe normaal joh! Wie moet zich hier nu schuldig voelen? Het is mijn schuld dat ik in deze situatie zat verder die van niemand (hooguit mn ex)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
En nou voel ik me bijna schuldig
Zo tof dat je zo ver bent gekomen maar hou dat alles vooral vol! Liefde doet rare dingen wat je al nogal lijfelijk ondervonden hebt maar please, trap er niet meer in, je bent zelfs met hem om je heen al zo ver gekomen met je schulden, zet dat doorzetten lekker in je eentje door en ga nu puur voor jezelf en vooral dat en een gelukkig leven. Huisje zal nogal een issue worden maar een kamer of zo huren ergens, anti-kraak? Het is maar net die stap om voor jezelf te gaan, wat boeit het hoe je dan even moet wonen, je gaat het redden al duurt het dan even voor je alles op de rails hebt, de eerste stap is er. Makkelijk zal het niet zijn maar je hebt wel je eigenwaarde weer terug en is me dát winst
Als je volhoudt (wat ik ondertussen wel begin te geloven) en je je eigen plekje hebt gevonden krijg je een mooi boeket toegestuurd, betaald je eten wel niet maar staat wel zo gezellig. En dat is een belofte. Heel andere soort bijdrage maar meer één voor de toekomst die voor je staat, niet minder. en kan ik meteen met een bloemetje mijn ongelijk toegeven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ja ik heb een abo van 7 euro, 300 min/sms die gaan normaal nooit op en heb ook 0900 8844 moeten bellen dus de rekening zal nu wat hoger uitvallen. Wellicht is het inderdaad daarom! Whatsapp heb ik op een andere telefoon.. Die van dat abo is er eentje van 7 eur vd wehkamp ivm lege batterij op oude S1 plus.
[..]
Hey doe normaal joh! Wie moet zich hier nu schuldig voelen? Het is mijn schuld dat ik in deze situatie zat verder die van niemand (hooguit mn ex)
Ik vind het helemaal geweldig wat de fokkers voor elkaar gespeeld hebben, maar er staat nu 90 eur op mijn rekening en heb begrepen dat er nog rabo en ing bij moet komen dus het is echt meer als genoeg <3 Ik ben al heel erg blij dat ik door jullie zo lief opgevangen ben![]()
![]()
![]()
Ik heb al eerder bewezen dat ik een doorzetter ben dus ik kom er echt wel, wees maar niet bang! En jij bent bij deze ook vast uitgenodigd op de FOK bbq!
Ik ga zeker volhouden! Lief van je!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als je volhoudt (wat ik ondertussen wel begin te geloven) en je je eigen plekje hebt gevonden krijg je een mooi boeket toegestuurd, betaald je eten wel niet maar staat wel zo gezellig. En dat is een belofte. Heel andere soort bijdrage maar meer één voor de toekomst die voor je staat, niet minder. en kan ik meteen met een bloemetje mijn ongelijk toegeven.
Doorzetten hè, je gaat dat doen!
Check ook dus anti-kraak (en nee, dat zijn bepaald niet altijd bouwvallen) en misschien dat er iets te vinden is in overbruggingshuur?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:52 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik ga zeker volhouden! Lief van je!!![]()
![]()
Ben al druk aan het kijken wat betreft woningen. Ik kan met de aangifte naar de woningbouw. Dat is stap 1. Er zijn een aantal kamers/studio's die te huur zijn. Ik heb gehoord dat er ook mensen zijn die onderhuren bij een ander in huis, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar echt een plekje voor mijzelf. Kan het niet anders dan zij het zo, maar ik denk wel even 10 keer na voor ik weer een risico op mishandeling ga lopen. Dus dan is het echt ieder zijn eigen, en niet alsnog 's avonds samen voor de tv ofzo. Ik wil echt even volledig op mijzelf aangewezen zijn, en dat gaat me lukken ook!
Dat ga ik zeker doen dank je! Komt helemaal goed hoor. Kan niet wachten tot ik weer aan het werk kan..Weet nooit zo goed wat ik met VAKANTIE aan moet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Check ook dus anti-kraak (en nee, dat zijn bepaald niet altijd bouwvallen) en misschien dat er iets te vinden is in overbruggingshuur?
You go girl.
Je hebt geen tijd voor vakantiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen dank je! Komt helemaal goed hoor. Kan niet wachten tot ik weer aan het werk kan..Weet nooit zo goed wat ik met VAKANTIE aan moet.
Haha ik heb een baan, heb vakantie tot half augustus maar ik ben niet bang van dubbele shifts dus mocht je in zuidoost brabant nog iets hebben houd ik me graag aanbevolen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd voor vakantie. Welke regio zoek je (of ben ik mosterd
?
nee, Zuid Holland-zuid hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:18 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Haha ik heb een baan, heb vakantie tot half augustus maar ik ben niet bang van dubbele shifts dus mocht je in zuidoost brabant nog iets hebben houd ik me graag aanbevolen.
Dit dus. Is op het moment echt niet zo dat ik dan zelf 'n week geen eten meer kan kopen. Anders zou ik het ook niet doen, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als jij 5 euro wil omdat je niet te vreten krijgt kan je het hebben hoor, geen probleem, ik ben in de positie om het weg te kunnen geven.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:32 schreef Lingue het volgende:
Ik heb je topics gelezen! Fijn dat je een juiste keuze hebt gemaakt. Hou vol!
Ik hoop dat je snel een eigen woonruimte hebt. Ik heb evt een 3 -persoons bank voor je. Zwart.
Zie foto's. Moet wel in omgeving Nijmegen opgehaald worden. Eind augustus/begin september, voordat ik mijn nieuwe bank krijg. Dat kan ik tzt laten weten.
Laat maar weten of je hem wil hebben. Zitten wel wat krassen op van de kat, maar de bank zelf zit nog goed. Anders gooi ik hem los in fhf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@JoL: kun je laten weten of je interesse hebt in de bank en ook kunt ophalen in de genoemde periode? Anders gooi ik hem in een apart topic of op marktplaats oid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Azijn trok de geur wat weg maar het zwarte zit er nog, dus dat moet ik even goed bedenken hoe ik dat aan pak..
Hoihoi,quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:45 schreef Lingue het volgende:
[..]
[..]
@JoL: kun je laten weten of je interesse hebt in de bank en ook kunt ophalen in de genoemde periode? Anders gooi ik hem in een apart topic of op marktplaats oid.
Hoe zuidoostelijk woon je in Brabant? Ik woon in midden-limburg en tegen de tijd dat je een eigen stekkie hebt mag je best een keer hier rond komen kijken naar de zut die ik heb staan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hoihoi,
Sorry voor de late reactie. Hij ziet er super uit, echter heb ik geen auto dus ben wat verhuizen betreft sowieso afhankelijk van mijn familie/vrienden..
Np, dan ga ik kijken op welke manier ik hem wel kwijt kan. Want hij kan nog wel even mee en zonde om naar de stort te brengen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hoihoi,
Sorry voor de late reactie. Hij ziet er super uit, echter heb ik geen auto dus ben wat verhuizen betreft sowieso afhankelijk van mijn familie/vrienden..
Ja sowieso! Had hem graag gewild maar vervoer heb ik helaas nog niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Lingue het volgende:
[..]
Np, dan ga ik kijken op welke manier ik hem wel kwijt kan. Want hij kan nog wel even mee en zonde om naar de stort te brengen.
Nuenenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zuidoostelijk woon je in Brabant? Ik woon in midden-limburg en tegen de tijd dat je een eigen stekkie hebt mag je best een keer hier rond komen kijken naar de zut die ik heb staan.(Voornamelijk klein spul)
Jij wat huisraad, ik mijn huis wat meer opgeruimd.
Mooi plaatsje!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:25 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ja sowieso! Had hem graag gewild maar vervoer heb ik helaas nog niet.
[..]
Nuenen
Eigenlijk ben je best wel lief.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi plaatsje!
Stuur me tegen die tijd maar een PM (als je huisraad nodig hebt tenminste) Als je geen vervoer hebt en wel met OV richting Limburg kunt komen krijg je van mij een lift terug. Samen met je spullen.
en als je gaat verhuizen, en je hebt nog geen meubels, ik ga eerdaags ook weer verhuizen, en heb nog een eetkamer tafel + stoelen over, en nog wat kastjes enzo, die anders waarschijnlijk toch weg gaan,quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:25 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ja sowieso! Had hem graag gewild maar vervoer heb ik helaas nog niet.
[..]
Nuenen
Wat een heerlijk begin van de week! En een heerlijk begin van de rest van je leven. Vooruit kijken!quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:14 schreef JoyOfLife het volgende:
Superlief ik houd jullie zeker op de hoogte als ik over ga!
Maar wat ik vanmorgen op mijn rekening aantrof dat was gewoon echt niet normaal..
206,76 euro............. !!!!!! Echt niet normaal.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nu in het studentenkamertje en de koelkast staat al vol met de boodschappen die ik net gedaan heb. Ik sta gewoon perplex
Dit is nog nooit gebeurd, bijna huilen bij de ABN automaat.. Iedereeen heel erg bedankt!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat een heerlijk begin van de week! En een heerlijk begin van de rest van je leven. Vooruit kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |