twitter:NS_online twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 10:25:04Van en naar Schiphol: minder treinen door een seinstoring. http://t.co/axyyfHsO3W #Shl reageer retweet
Dat kan niet want beide treinen stoppen op hetzelfde spoor in Antwerpen waar de Benny als eerste hoort te vertrekken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:19 schreef greavy het volgende:
[..]
Vage kuthaspels daar bij de planners. Want pas 6 minuten na aankomst van de Thalys vertrekt de Benelux naar België, en daar weer 5 minuten achteraan gaat de Thalys. Men had toch kunnen plannen dat de Thalys vóór de Benny kwam?
Hebben ze geen wissels in België?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:52 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat kan niet want beide treinen stoppen op hetzelfde spoor in Antwerpen waar de Benny als eerste hoort te vertrekken.
De andere sporen op niveau -2 zijn op dat moment bezet met kerende treinen, geloof ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hebben ze geen wissels in België?
Nee, dat is niet mogelijk, met dank aan de firma DUOquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Ireyon het volgende:
Weet hier toevallig iemand of het mogelijk is een OV-studenten abo op een persoonlijke kaart van NS te zetten? Aangezien die laatste maar 2 euro kost en die kneuzen van OV-Chipkaart 7 euro 50 vragen.
Daarom "kan" dat dus nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Ireyon het volgende:
Weet hier toevallig iemand of het mogelijk is een OV-studenten abo op een persoonlijke kaart van NS te zetten? Aangezien die laatste maar 2 euro kost en die kneuzen van OV-Chipkaart 7 euro 50 vragen.
Dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk, met dank aan de firma DUO
Heb je uitgecheckt op Den Haag HS ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:53 schreef dcm360 het volgende:
Hm, hoe maak ik de NS-site nu weer wijs dat ik geld terug wil vanwege vertraging op Middelburg-Rijswijk via Den Haag HS... Ik kan alleen Middelburg-Den Haag HS aanvragen en Den Haag HS-Rijswijk.
Die reisroute had je sowieso niet mogen nemen want je reist je vertrek- of aankomststation voorbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:09 schreef dcm360 het volgende:
Tja, de vertraging was op Middelburg-HS, waardoor de overstap op HS niet meer kon (ook echt pas opgelopen na vertrek uit Delft, anders had ik daar wel overgestapt).
Jammer voor je. Ik zou niet weten waarom dit van NS uit gezien in aanmerking zou moeten komen voor GtbVquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef dcm360 het volgende:
Dat klopt, vandaar netjes in- en uitchecken op HS. En de route die ik nam zou zonder vertraging overigens sneller zijn geweest dan overtappen in Delft.
Oftewel: ik betaal iets meer om sneller op de bestemming te zijn, en dat is verprutst.
Overigens reis ik altijd naar Rijswijk met de tram vanuit Den Haag HS, tot nu toe is dat altijd sneller geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef dcm360 het volgende:
Dat klopt, vandaar netjes in- en uitchecken op HS. En de route die ik nam zou zonder vertraging overigens sneller zijn geweest dan overtappen in Delft.
Oftewel: ik betaal iets meer om sneller op de bestemming te zijn, en dat is verprutst.
Alleen is een "vervangende OV-chipkaart" bedoeld voor wanneer je kaart defect, verloren of gestolen is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:54 schreef _serial_ het volgende:
Op de NS site staat het volgende :
Deelname aan de actie staat open voor iedereen die een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart aanschaft. Deelname is niet mogelijk als u een vervangende OV-chipkaart wilt aanschaffen. Het is namelijk niet mogelijk om uw bestaande reisproducten over te zetten op deze OV-chipkaart.
Gewoon papier invullen inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:57 schreef dcm360 het volgende:
Uiteraard, want ik reis het laatste stukje terug naar mijn vertrekstation. Als ik de NS-site overigens nu zo lees mag ik gewoon lekker ouderwets een papieren formulier opsturen.
De bovenzijde van het vliegtuig zal doorvliegen naar Amsterdam, terwijl voor de onderzijde Brussel de eindbestemming wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanwege het uitvallen van enige motoren zal deze vlucht gesplitst worden....
Is echt jammer. Amersfoort zit al vol en andere locaties zijn er momenteel niet. Op zich zou Lelydorp Opstel wel een redelijke locatie zijn om aan museummeuk te werken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Op de Dijksgracht mag men niet sleutelen, en ze hebben nog geen andere locatie ook.
Dat kan. Met de actie van NS bestel je inderdaad gewoon een persoonlijke OV-chipkaart. Het enige verschil met de kaarten die je via OV-chipkaart.nl bestelt, afgezien van de prijs, is het plaatje op de voorkant.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Ireyon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |