Voor zover ik weet word dat ding alleen gebruikt door Speno, Infraspeed & Eurailscout..quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zou het? Ik dacht dat machinisten van internationale treinen wel zo'n beetje alle mogelijke omleidingen kenden. Ik geniet wel van die fratsen als Den Haag HS - Roosendaal via Rotterdam (Blijdorp) - Utrecht - Den Bosch - Breda.
Dat is Utrecht - den Bosch - Breda - Antwerpen, het gaat nu over het stukje Zevenbergschen Hoek - Prinsenbeek - Breda.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:17 schreef ReisT het volgende:
Thalys heeft weleens vaker via Breda gereden (als ze niet via Rotterdam konden) ging dat dan niet via die boog?!
Zes motoren, drie tractie-installaties. Per aangedreven as één motor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Over Virm gesproken, hoeveel tractiemotoren heeft een zesje? We werden vanochtend ook door de machinist gewaarschuwd dat het allemaal wat langzamer zou gaan omdat we een motor misten (try that in an airplane) maar we waren perfect op tijd in Den Haag
Dan denk ik dat ie bedoelde dat we een tractie-installatie misten. In dat geval is het verlies van 1 motor namelijk niet vermeldenswaardquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zes motoren, drie tractie-installaties. Per aangedreven as één motor.
Voor de viertjes: vier motoren, twee tractie-installaties.
Wellicht staan de motoren zelfs in serie, dan kun je er niet eentje missen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ie bedoelde dat we een tractie-installatie misten. In dat geval is het verlies van 1 motor namelijk niet vermeldenswaard
Nee maar dan hadden we niet kunnen rijden ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wellicht staan de motoren zelfs in serie, dan kun je er niet eentje missen.
Tuurlijk wel. 3 series van 2, goofyquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dan hadden we niet kunnen rijden ook
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand die weet waarom dat Ontario treinstel al jaren stof staat te happen bij Watergraafsmeer niet bijvoorbeeld gerestoreerd word?
Waarschijnlijk een centenkwestie, maar de Stichting TEE leeft nog wel. Laatste bericht was van eind juni. Toen kondigden ze aan in vergevorderde onderhandelingen te zijn met twee partijen die hen wel wilden sponsoren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand die weet waarom dat Ontario treinstel al jaren stof staat te happen bij Watergraafsmeer niet bijvoorbeeld gerestoreerd word?
Vage kuthaspels daar bij de planners. Want pas 6 minuten na aankomst van de Thalys vertrekt de Benelux naar België, en daar weer 5 minuten achteraan gaat de Thalys. Men had toch kunnen plannen dat de Thalys vóór de Benny kwam?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is een nog trager pad dan de Benelux verzonnen. En daar moet je een premiumprijs voor betalen. Nou joepie
Op de Dijksgracht mag men niet sleutelen, en ze hebben nog geen andere locatie ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een centenkwestie, maar de Stichting TEE leeft nog wel. Laatste bericht was van eind juni. Toen kondigden ze aan in vergevorderde onderhandelingen te zijn met twee partijen die hen wel wilden sponsoren.
quote:
Mwoah. Bijna alle viermotorige vliegtuigen kunnen prima op drie motoren vliegen.quote:
ja, of 2.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mwoah. Bijna alle viermotorige vliegtuigen kunnen prima op drie motoren vliegen.
Vanwege het uitvallen van enige motoren zal deze vlucht gesplitst worden...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:49 schreef Salatrel het volgende:
Wegens het uitvallen van de motoren vliegt deze vlucht niet verder?
Bijna alle tweemotorige ook op één trouwens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mwoah. Bijna alle viermotorige vliegtuigen kunnen prima op drie motoren vliegen.
Las ik het nou goed dat dit treinstel eigenlijk nog eigendom is van Ontario maar daar alleen gestald is eigenlijk?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een centenkwestie, maar de Stichting TEE leeft nog wel. Laatste bericht was van eind juni. Toen kondigden ze aan in vergevorderde onderhandelingen te zijn met twee partijen die hen wel wilden sponsoren.
Gezien de oplossingstijd geen aanrijding met een persoon (gelukkig), maar waarmee dan wel?quote:Rotterdam C.-Delft
Message dinsdag 5 augustus 2014, 09:09 :
Reason: aanrijding
Tussen Schiedam C. en Delft rijden geen treinen door een aanrijding.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 10:00 uur verholpen.
Reizigers tussen Rotterdam C. en Den Haag C. reizen via Gouda.
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 09:37:07Schiedam-Delft: verstoring voorbij, treinverkeer wordt hervat. http://t.co/axyyfHsO3W #SdmDt reageer retweet
Ik was het niet!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:30 schreef b2py het volgende:
Object ofzo, stalen buis oid. Of een groot vogeltje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |