quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inderdaad wat een kunt trophy is "social lubicrant".
En het grappigste is nog wel dat je er BRONS! voor krijgt !quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]De reden waarom ik dat spel niet meer opstart
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit vooral te kutten met die muziek trophy. Ik moet er nog 6.
Ik kreeg 'm zelf pas toen ik op zo'n 85-90% zat qua progressionquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
je krijgt ook muziekjes van andere dingen die je moet doen in je progression lijst. Gewoon door blijven spelen en dan krijg je de trophy vanzelf wel![]()
platinum
Belachelijk inderdaad, maar bij Ubisoft hebben ze daar maling aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
En het grappigste is nog wel dat je er BRONS! voor krijgt !![]()
Het is het fucking moeilijkste van het hele spel
Hier is een topic met 73 pagina's lang met mensen die het te moeilijk vinden en nog doen ze er niks aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, maar bij Ubisoft hebben ze daar maling aan..
gelukkig heb ik 'm al op platinumquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huilen om trophiesAls het je niet lukt ben je geen Platinum waard.
Ik zit al op 95quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:18 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg 'm zelf pas toen ik op zo'n 85-90% zat qua progression
Sowieso WDquote:
Ik ben gelukkig bij chapt. 4quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sowieso WD
MAar goed, ik ga hem nog wel even proberen voor ik hem inruil..
Op bepaalde stukken moet je gewoon hard doorrennen, werkt vaak beter dan stealthquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:51 schreef Sodapoppin het volgende:
iemand die tlou al op grounded heeft uitgespeeld en enige tips heeft voor mij?
Ik wil ook aan grounded beginnen maar ik heb geen zin om bij elk stuk 100 keer dood te gaan
oke bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:54 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Op bepaalde stukken moet je gewoon hard doorrennen, werkt vaak beter dan stealth
En dan nog huilenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:39 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
gelukkig heb ik 'm al op platinum
Aw3some!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor zover ik begreep, SP, MP, PVP en PVE. Alles kan, zolang je maar wel online bent
1 was niet genoeg?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |