quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:56 schreef Skv het volgende:
Ga huilend in een hoekje liggen.
Oldtimers
Klopt want als je een accu inzamelt heb je er geen last meer van want ze verdampen dan ineens. Poef, zomaar weg! Naïviteit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:59 schreef MonoIith het volgende:
Er is alles mis mee, geef mij 10000x liever elektrische auto's en scooters. Zal mij een worst wezen dat die accu's slecht voor het millieu zijn, ze kunnen tenminste goed ingezameld en verwerkt worden. Die teren fossiele brandstoffen zijn ziekmakend, stinkend en ongezond. Nou vind ik moderne auto's veel minder erg vanwege de katalysatoren enz, maar die oude strontbakken, motoren en scooters zijn absoluut schijt, schijt en nogeens schijt
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:37 schreef Hyperdude het volgende:
Wees blij dat we geen luchtmacht
of vliegshows
hebben
Water injectie![]()
Deze manquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Van die mensen die dan gaan smoezelen van ''joh wat stinkt dat'' en dan draai je je om, kijken ze weg. Voor dat soort mensen laat ik graag mijn ongekatalyseerde 2 takt met mengverhouding 1 op Koeweit flink hoog stationair lopen. Stik er maar in, babyboomer op je luie elektrische fiets. Alsof jij vroeger nooit op een Zundapp hebt gereden ofzo.
Klapper'n met je inter met open brulpijpquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:02 schreef -niemand- het volgende:
Moet je eens met de tractor langs campingria's rijden, en dan met een dikke kar erachter flink gasgeven.
Dikke rookpluim, veel kabaal en die mensen allemaal boos kijken![]()
Stuk gepolijst rvs als uitlaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:09 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Klapper'n met je inter met open brulpijp
Een oude melkleiding als uitlaat gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:14 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Stuk gepolijst rvs als uitlaat
Eicher luchtgekoelde power
Dikke inters
Ik had helaas geen beschikking over een melkleidingquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:16 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Een oude melkleiding als uitlaat gebruiken
Dikke zwarte pluimen
Met jou kan ik praten
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:18 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ik had helaas geen beschikking over een melkleiding
Dus maar even naar de metaalhandel gescheurd en daar een rvs buis en wat plaat gehaald voor de regenklep. Voor 3 tientjes onbetaalbaar plezier
Van de week met de cultivator flink brullen
tis gevaarlijker wat je niet ruiktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:54 schreef MonoIith het volgende:
Tering oldtimers en motoren, zit je even lekker te fietsen krijg je zo'n walm zenuwaantastende, kut lucht over je heen. godvr stinkende klote zooi, stik toch lekker in je eigen uitlaatgassen kloothommels
die filteren de delen eruit en laten kleine delen door die jij inademt en waaraan je keertje dood gaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:59 schreef MonoIith het volgende:
Nou vind ik moderne auto's veel minder erg vanwege de katalysatoren enz,
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:56 schreef Skv het volgende:
Ga huilend in een hoekje liggen.
Oldtimers
Jij hebt toch al een mooie groene Satellite?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oldtimers
Zo'n een zou ik toch ooit eens willen hebben.
[ afbeelding ]
Waarom ga jij niet naar Alaska?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:00 schreef MonoIith het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een smog en fijnstof fetish? Ga lekker naar Beijing als je er zo veel van houdt.
En waarom zou dat niet mogelijk zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:33 schreef MonoIith het volgende:
[..]
Was dat maar mogelijkAlaska
Ongerepte natuur
Frisse lucht
Vrijheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |