quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:54 schreef MonoIith het volgende:
Tering oldtimers en motoren, zit je even lekker te fietsen krijg je zo'n walm zenuwaantastende, kut lucht over je heen. godvr stinkende klote zooi, stik toch lekker in je eigen uitlaatgassen kloothommels
Je mening verkondigen over krukaslagers en lambdasondes natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan?
Wat een teringlijerquote:
Dat wordt iets te technisch hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:12 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Je mening verkondigen over krukaslagers en lambdasondes natuurlijk
Ik hoop dat je voor je flikker word gereden door een oldtimer, motor en een scooterquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:54 schreef MonoIith het volgende:
Tering oldtimers en motoren, zit je even lekker te fietsen krijg je zo'n walm zenuwaantastende, kut lucht over je heen. godvr stinkende klote zooi, stik toch lekker in je eigen uitlaatgassen kloothommels
En ik hoop dat jij stikt in je eigen stront.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor je flikker word gereden door een oldtimer, motor en een scooter
Vieze flikker
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:56 schreef Skv het volgende:
Ga huilend in een hoekje liggen.
Oldtimers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |