abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143006123
De joden zijn jullie onheil
pi_143007296
Maar is het niet grappig dat Moslims vanalles mogen roepen over hun "koeltoer" tegen ons "Kafir" onder het mom van "taqiyya"?
Dit moet van Allah en dat moet van Allah ...
Zo kun je wel met heel veel wegkomen...want alles wat wij er tegen in kunnen brengen is een vertaalfout of een "duivelsvers".
Zo ken ik er nog wel een paar....
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_143038319
Grappig wel: vandaag in de serie over de geschiedenis van de joden door Simon Schama op NL2, legde hij uit dat de joden in de islamitische wereld betrekkelijk ongestoord konden leven en zelfs amper last hadden van de dhimmi-belasting. Toen ze in de middeleeuwen uit Spanje verdreven werden, vroeg de sultan of ze in het Ottomaanse Rijk wilden komen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143038449
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef Kees22 het volgende:
Grappig wel: vandaag in de serie over de geschiedenis van de joden door Simon Schama op NL2, legde hij uit dat de joden in de islamitische wereld betrekkelijk ongestoord konden leven en zelfs amper last hadden van de dhimmi-belasting. Toen ze in de middeleeuwen uit Spanje verdreven werden, vroeg de sultan of ze in het Ottomaanse Rijk wilden komen.
Volgens mij leven er nu nog joden in Iran.
pi_143038976
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens mij leven er nu nog joden in Iran.
En vuuraanbidders ook nog wel. En christenen.
Maar makkelijk zullen ze het niet hebben.

Waar het mij om ging: islam is niet synoniem met antisemitisme. Het christendom is, als ik Simon Schama mag geloven (Mag ik dat? Ja dat mag ik!) al vanaf Paulus antisemitisch. Hoewel ook het christendom de joden wel verdroeg.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143068189
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dstrijd-Israel.dhtml Triest dat we dit weer moeten meemaken in Nederland.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_143071513
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef truthortruth het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dstrijd-Israel.dhtml Triest dat we dit weer moeten meemaken in Nederland.
Er is nog helemaal niks bekend. Alleen twee verdachte figuren ...
pi_143071861
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 09:01 schreef darkmond het volgende:

[..]

Ik ben mezelf... En niet 't stel achterlijke debielen die zichzelf moslim noemen en massaal Jodenhaat uiten in Nederland hoor. Wat die "moslims" doen wordt nergens goed gevonden in de Islam.

Ik zeg hier alleen dat dit weinig echt te doen heeft met islam, en dat dit simpelweg hun idee en beeld is van wat hoort. Dat ze goed doen en of dit wel "jihad" is in naam van God etc is de vraag. Enige wat ik doe is de islam zelf niet zwart te maken met valse dingen. Want de quran maakt joden niet uit voor apen en varkens. De quran zet ons niet tot massale haat tot elk jood en deze zomaar doden en de islam zegt ons ook anderen te respecteren, no matter what religion.

En maak niet zo'n stupide vergelijking met ISIS. Je komt daardoor erg debiel over. Nergens in wat ik zei kun je zoiets opmaken. Dat vers laat zelfs het tegenovergestelde zien van ISIS.
Op zich goed te zien dat je dit zegt, hoewel het natuurlijk geen verrassing is voor een redelijk mens (er bestaan natuurlijk redelijke moslims net zo goed als van een andere groep, etc. etc.).

Het is alleen makkelijk om te roepen dat die andere mensen geen moslims zijn. Het zijn moslims waar jij het niet mee eens bent en moslims die op een andere manier hun geloof beleven of achter bepaalde mensen aan lopen op basis van het geloof. Roepen dat het geen moslims zijn is veel te makkelijk. Je kan het label 'moslim' niet voorbehouden voor iets dat alleen volgens jou perfect is; groepen die zich moslim noemen, zijn gewoon moslim.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:40:47 #49
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143072286
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:30 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Op zich goed te zien dat je dit zegt, hoewel het natuurlijk geen verrassing is voor een redelijk mens (er bestaan natuurlijk redelijke moslims net zo goed als van een andere groep, etc. etc.).

Het is alleen makkelijk om te roepen dat die andere mensen geen moslims zijn. Het zijn moslims waar jij het niet mee eens bent en moslims die op een andere manier hun geloof beleven of achter bepaalde mensen aan lopen op basis van het geloof. Roepen dat het geen moslims zijn is veel te makkelijk. Je kan het label 'moslim' niet voorbehouden voor iets dat alleen volgens jou perfect is; groepen die zich moslim noemen, zijn gewoon moslim.
Moslim is de overgave aan God en het geloven in de profeet etc. Er zijn nu al ISIS leden die de profeet zwart maken. Ze willen nu zelfs al-kaba verwoesten etc. Ik kan deze mensen moeilijk moslims noemen.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_143072391
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
Moslim is de overgave aan God en het geloven in de profeet etc. Er zijn nu al ISIS leden die de profeet zwart maken. Ze willen nu zelfs al-kaba verwoesten etc. Ik kan deze mensen moeilijk moslims noemen.
Zolang zij zich moslim noemen, zijn ze gewoon moslim.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:45:30 #51
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143072494
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zolang zij zich moslim noemen, zijn ze gewoon moslim.
Daar heeft noch ik, nog een ander iets over te zeggen toch. Hun God en de mijne beslist daar over :P
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:49:50 #52
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143072688
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef darkmond het volgende:

[..]

Daar heeft noch ik, nog een ander iets over te zeggen toch. Hun God en de mijne beslist daar over :P
Onder die noemer kunnen wij jou ook moeilijk moslim noemen
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:56:31 #53
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143072965
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Onder die noemer kunnen wij jou ook moeilijk moslim noemen
Ik gedraag me wel degelijk als een moslim en zo zullen de meeste moslims mij betitelen :? Die ISIS shits vallen in de bespreekzone zeg maar, daar moeten de docenten over bepalen.

Nutteloos dit tho. Kan mij gene fuck schelen wie wel en geen moslim sticker draagt :') Nederland 't niet islamitische land gedraagt zich menselijker en dus meer islamitisch dan SA bv. En SA is zogenaamd islamitsch? Waar zijn de mensen rechten dan? De vrouwen rechten waarover in de islam wordt gesproken? Waar is dat alles gebleven waardoor mensen nu verkeerde ideeën hebben van de islam? Een diploma maakt nog geen slim persoon. Een sticker met je religie erop al helemaal niet tot een goede aanhanger van dat geloof. Dat draag je in je hart en hoef je niet aan iedereen te tonen en ermee te pronken, zover dat nog kan in deze tijden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:57:27 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143073011
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:

[..]

Ik gedraag me wel degelijk als een moslim en zo zullen de meeste moslims mij betitelen :? Die ISIS shits vallen in de bespreekzone zeg maar, daar moeten de docenten over bepalen.

Nutteloos dit tho. Kan mij gene fuck schelen wie wel en geen moslim sticker draagt :') Nederland 't niet islamitische land gedraagt zich menselijker en dus meer islamitisch dan SA bv. En SA is zogenaamd islamitsch? Waar zijn de mensen rechten dan? De vrouwen rechten waarover in de islam wordt gesproken? Waar is dat alles gebleven waardoor mensen nu verkeerde ideeën hebben van de islam? Een diploma maakt nog geen slim persoon. Een sticker met je religie erop al helemaal niet tot een goede aanhanger van dat geloof. Dat draag je in je hart en hoef je niet aan iedereen te tonen en ermee te pronken, zover dat nog kan in deze tijden.
O+
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:59:55 #55
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143073099
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

O+
Kort maar krachtig o|O
pi_143073561
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef truthortruth het volgende:
Ja, dat wel. Maar het is nou typisch geen voorbeeld van enig antisemitisme, althans als de berichtgeving klopt (wat bij het AD altijd maar de vraag is!). Oh, het wordt NU bevestigd op het journaal van NL1.
Volgens het artikel hebben de twee aangehouden mannen niks gedaan behalve zich verdacht gedragen. Tja, wat kan dat zijn? Toch zijn ze aangehouden en is het stadion ontruimd.
Triest inderdaad, vooral vanwege de angsthazerij en angstzaaierij.
Blijkbaar zijn er veel geesten vergiftigd. Maar niet door antisemieten, maar door antiantisemieten.
pi_143079177
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
En zo denken hun over jou, hun kunnen jou moeilijk moslim noemen..

Wie ben ik om te zien wie de juiste moslim is?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:39:03 #58
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143080680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En zo denken zij over jou, ze kunnen jou moeilijk moslim noemen..

Wie ben ik om te zien wie de juiste moslim is?
Nee, wacht. Het is niet zo dat de islam bestaat zonder de qur'an en zonder de profeet he. Een "moslim" die niet daarin gelooft is geen moslim maar iets anders. Nog een leuk iets over ISIS erbij? Ze willen de qur'an herschrijven omdat er iets zat over ahl'al-bayt. Zij zijn haters van ahl'al-bayt en zeggen nu dat de qur'an een vervalsing is. Met andere woorden, ze willen beginnen met het geloof zodanig te veranderen dat het hun pleziert. Komop dude, DAN BEN JE GEWOON GEEN MOSLIM MEER. De islam is een duidelijk geloof, al zijn er verschillende stromingen. En er zijn grenzen. Deze mensen weten heus wel van zichzelf dat ze helemaal geen goed geloof aanhangen. Want als mijn geloof me zou zeggen dit allemaal te doen, dan had ik wel erg getwijfeld over het echt zijn hiervan.

IEDERE moslim is voor mij als een broeder of zuster. Maar deze mensen missen het menselijk zijn in hun hart. En wie geen menselijkheid heeft krijgt het moeilijk met de regels volgen van de islam. Wel logisch dat ze dan de kaba willen neerhalen. Al meerdere moskees hebben gesloopt, en zelfs de qur'an willen herschrijven.

Als jij wil weten wie de goeie en echte moslim is moet je de quran lezen en de hadith etc. Hierdoor kun zien dat wat deze mensen doen niets met islam te doen heeft.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:47:04 #59
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143080886
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 09:56 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Er wordt geconstateerd: islam + jodenhaat +. Jij stelt dat hier geen verband tussen is. Welke alterelatieve verklaring heb je dan voor jodenhaat+?
Wie zegt dat alle moslims alle joden haten? Joden worden gehaat door inpikking van Palestina. Eigenlijk schuld van Engelsen Maja.
pi_143081421
Zou het ook iets te maken kunnen hebben met de terugkeer van het racisme in het algemeen en het zionisme in het bijzonder?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')