Geitenneuken in het openbaar.quote:
Yvonne heeft foto's.quote:
Straks zit TS onder de stokslagen, kan je niet maken man.quote:
doe niet zo racistisch joh, cokesnuiverquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks zit TS onder de stokslagen, kan je niet maken man.
neger, ik verkoop je aan een jood.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe niet zo racistisch joh, cokesnuiver
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.quote:
Dan is er toch geen probleem om een VOG te krijgen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.
Maar nee, geen strafblad.
Hoe heb je dat geregeld?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.
Inderdaad. Ik houd er gewoon niet van dat ze erom vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleem om een VOG te krijgen?
Ah. Ach, zolang de werkgever betaaltquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik houd er gewoon niet van dat ze erom vragen.
Afgekocht met pillen.quote:
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.quote:
niels plsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.
Lijkt me een interessante hobby. Hoeveel % was je kwijt aan de beveiliging?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is lang geleden he. 15 jaar zoiets. Ik was ooit clubdealer. Had het niet willen missen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is lang geleden he. 15 jaar zoiets. Ik was ooit clubdealer. Had het niet willen missen.
je weet dat de popo meeleestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beveiliging was inbegrepen. Ik kreeg 25%.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Lijkt me een interessante hobby. Hoeveel % was je kwijt aan de beveiliging?
Je nieuwe project in het Midden-Oosten is ook een overheidsfunctie? En dezelfde nog wel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:33 schreef niels0 het volgende:
Ik had er nog eentje liggen omdat ik naar een overheidsfunktie in België solliciteerde.
M'n nieuwe project is in het Midden Oosten en die vragen ernaar.
serieus? klinkt niet als bijzonder veel voor t risico.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beveiliging was inbegrepen. Ik kreeg 25%.
In België dus wel. Ik kan gratis een uittreksel uit het strafregister krijgen op het stadhuis. Niet gerelateerd aan een bepaalde funktie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je nieuwe project in het Midden-Oosten is ook een overheidsfunctie? En dezelfde nog wel?
Je krijgt een VoG op functie. Het is niet zo dat als je voor 1 functie een VoG krijgt, je die dan gewoon mee kan sturen naar andere werkgevers. Een VoG voor taxichauffeur betekent niet automatisch dat je ook met kinderen mag werken bv.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:25 schreef niels0 het volgende:
In België dus wel. Ik kan gratis een uittreksel uit het strafregister krijgen op het stadhuis. Niet gerelateerd aan een bepaalde funktie.
Beetje belasting ontduiken dit dat ik voel jequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik woon hier anders met veel plezier.
dat denkt een plofkip ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik woon hier anders met veel plezier.
30 euro geloof ik, krijg je normaal gesproken terug van je werkgeverquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:28 schreef probeer het volgende:
Hoeveel kost dat hier in NL? iemand? zal vast niet gratis zijn, aangezien wij wel een overheid hebben (die ons uitmelkt) ..
quote:
http://lmgtfy.com/?q=kosten+vogquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:28 schreef probeer het volgende:
Hoeveel kost dat hier in NL? iemand? zal vast niet gratis zijn, aangezien wij wel een overheid hebben (die ons uitmelkt) ..
Dat is het eerste wat men vraagt als ik zeg dat ik in België woon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje belasting ontduiken dit dat ik voel je
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:29 schreef niels0 het volgende:
Dat is het eerste wat men vraagt als ik zeg dat ik in België woon.
Nee, dat is niet de reden. Ik ben van oorsprong rotterdammer. Ik voel me er gewoon niet meer thuis. De criminaliteit wordt me te hoog.
Oh ja, het was niet 30 euro, maar 30 euro en 5 fucking centquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=kosten+vog
Raar woord eigenlijk, "werkgever". En als je het nou teruggeeft?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
30 euro geloof ik, krijg je normaal gesproken terug van je werkgever
[..]
Dan zit je in België op je plaatsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden. Ik ben van oorsprong rotterdammer. Ik voel me er gewoon niet meer thuis. De criminaliteit wordt me te hoog.
Dan mag je een uitkering 'trekken'quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, "werkgever". En als je het nou teruggeeft?
Je wilt niet weten hoe erg ze op me letten. Al een inval gehad ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan zit je in België op je plaats
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan mag je een uitkering 'trekken'
Teveel concurrentie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Daar hebben ze het ook niet zo op jouw soortquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg ze op me letten. Al een inval gehad ook.
Ik ben heel netjes vind ik zelf. Dit is mijn thuisbasis en ik ben te gast in dit land.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:33 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Teveel concurrentie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |