Geitenneuken in het openbaar.quote:
Yvonne heeft foto's.quote:
Straks zit TS onder de stokslagen, kan je niet maken man.quote:
doe niet zo racistisch joh, cokesnuiverquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks zit TS onder de stokslagen, kan je niet maken man.
neger, ik verkoop je aan een jood.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe niet zo racistisch joh, cokesnuiver
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.quote:
Dan is er toch geen probleem om een VOG te krijgen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.
Maar nee, geen strafblad.
Hoe heb je dat geregeld?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.
Inderdaad. Ik houd er gewoon niet van dat ze erom vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleem om een VOG te krijgen?
Ah. Ach, zolang de werkgever betaaltquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik houd er gewoon niet van dat ze erom vragen.
Afgekocht met pillen.quote:
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.quote:
niels plsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.
Lijkt me een interessante hobby. Hoeveel % was je kwijt aan de beveiliging?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is lang geleden he. 15 jaar zoiets. Ik was ooit clubdealer. Had het niet willen missen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is lang geleden he. 15 jaar zoiets. Ik was ooit clubdealer. Had het niet willen missen.
je weet dat de popo meeleestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beveiliging was inbegrepen. Ik kreeg 25%.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Lijkt me een interessante hobby. Hoeveel % was je kwijt aan de beveiliging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |