die dingen kosten 12 eu in nl manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef Djurres het volgende:
Vandaag mn electrische sigaretten schieter binnengekregen. Meteen maar een geschil geopend want dit is echt teringzooi
Mn ma maakt altijd sigaretten met zon mascotte schieter en t leek dr handig.
Gekocht op Ebay, ik laat weten wat de verkoper doet
Als je even goed leest in de voorwaarden van DHL en de site kan je genoeg informatie vinden over hun "belasting" afhandeling. Als het goed is heb je ook bij de betaling een brief oid gekregen waar in staat dat je in beroep kan gaan tegen het bedrag etc. (y)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:27 schreef Boompje123 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende?
Ik heb een relatief goedkope telefoon gekocht via Dealsmachine (voorheen ahappydeal) voor een grand total van $61.90 (dit is telefoon van $40 + $21.90 shipping) = 46,50 Euro.
Verzonden via DHL Expedited
Vanochtend krijg ik bericht van m'n vader dat er een pakketje is aangekomen waarover hij nog 44 Euro moest betalen. Dat is dus ~95% van de waarde!
Ik ben niet zeker of Dealsmachine een waarde op het pakket heeft gezet, daar zou de fout kunnen zitten..
Ik was uit gegaan van 21% van het totaal bedrag + 13 Euro DHL kosten, maar dat is lang niet 44 Euro.
Hoe komen ze bij dit bedrag? Kan ik dit nog rechtzetten? Iemand een idee?
Dit gaat wel erg ver natuurlijk.
Dank voor de hulp
Dat ze het niet op voorraad hebben. Wordt dus wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Huh dit staat achter mijn DX pakketje bij Order Status 'BackOrder' wat betekend dat?
Godver ik wacht al anderhalf maandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:11 schreef Gunny het volgende:
[..]
Dat ze het niet op voorraad hebben. Wordt dus wachten.
Claim aanmaken en ergens anders bestellen misschien? Je bent die 45 dagen zo voorbij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik wacht al anderhalf maand
Het standaard risico van bij DX bestellenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik wacht al anderhalf maand
Bij BIC kreeg ik laastse keer dit:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het standaard risico van bij DX bestellen![]()
Kies volgende keer voor Ebay, Buyincoins, Banggood, Lightake, Aurabuy.. prima shops die dingen sneller versturen dan DX en over het algemeen op vooraad hebben(Dan zit je dus met een beetje geluk 2 tot 6 wekent te wachten ipv 1,5 maand + nog meer.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2 dagen later was die gewoon verzonden.
kudo's voor bic:]
quote:nl1014610939(2014-08-06 05:53:21):
Hello, the package you send me (RH024245056CN) is Out for Delivery in Spain. I live in the Netherlands. You told me that it's going to be fine, but my post office does not know it.
nl1014610939(2014-08-06 05:53:32):
did you provide the wrong trackingcode maybe?
cn1001317212(2014-08-06 05:53:39):
wait i check
cn1001317212(2014-08-06 05:54:51):
let me ask post office
cn1001317212(2014-08-06 05:55:16):
before post office ask me is update worng order will ship to you home
Lijkt of ze willen zeggen dat de update die jij hebt gekregen met informatie verkeerd is en dat het pakketje opweg is naar jou huis ipv wat de tracking zegt spanje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:57 schreef G-NiLES het volgende:
Iemand een beetje begaafd in Chenglish?
[..]
Ik wil je pret niet bederven maar dit gaat zo erg tegenvallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Woehoe mijn zonne-usb is binnen![]()
www.dx.com/278529
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als morgen de zon schijnt zal ik een reviewtje schrijven
Daarom ga ik morgen ook meten of er daadwerkelijk 500mA uitkomt. Maar het is meer om op buiten de camping zaklampen ed mee op te laden of overdag een fan te laten draaien in de tent.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik wil je pret niet bederven maar dit gaat zo erg tegenvallen.
Ik heb reviews gelezen van die HELE grote oplaadmatten, en die konden een iPhone na 16uur in de volle zon niet eens opladen.
Hmm dat laatste is nog wel een slimme grap. Tentfannetje. Ideaal voor een warm festivalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgen ook meten of er daadwerkelijk 500mA uitkomt. Maar het is meer om op buiten de camping zaklampen ed mee op te laden of overdag een fan te laten draaien in de tent.
Slechte ervaringen met Banggood wat betreft "Back Order". 2 x iets besteld dat "Back Order" was, 1 x niet aangekomen en het andere kwam aan na heeeeeeeeel lang wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het standaard risico van bij DX bestellen![]()
Kies volgende keer voor Ebay, Buyincoins, Banggood, Lightake, Aurabuy.. prima shops die dingen sneller versturen dan DX en over het algemeen op vooraad hebben(Dan zit je dus met een beetje geluk 2 tot 6 wekent te wachten ipv 1,5 maand + nog meer.)
volgens down stond erbij dat het een week duurde ofzo. 26e besteld en 2 augustus stond mijne op shipped.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef Skiet het volgende:
Mijn MiniX Neo X8 staat nu op packing. Besteld op 28 juli. Dat valt me tegen van Tmart.
alibaba.com. Daar gewoon wat opzoeken wat je bevalt, mailtje sturen dat je 1 sample set wil. Kan vaak wel ookal is de MOQ 200 ofzo, word alleen wel met DHL verzonden vaak, dus 20/30 euro verzendkosten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:50 schreef supayoshii het volgende:
Yo!
Ik ben hier naar opzoek maar dan goedkoop, heb al heel wat afgezocht, op aliexpress, maar kan niet echt wat vinden dat goedkoop is, los monitortje mag ook.. verwerk ik hem zelf wel in een hoofdsteun
http://www.aliexpress.com(...)e-800/704642898.html
Mwha, 20/30 euro is met zo'n hoofdsteun wellicht wat optimistischquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef Djurres het volgende:
[..]
alibaba.com. Daar gewoon wat opzoeken wat je bevalt, mailtje sturen dat je 1 sample set wil. Kan vaak wel ookal is de MOQ 200 ofzo, word alleen wel met DHL verzonden vaak, dus 20/30 euro verzendkosten.
ook vragen ze vaak naar welke prijs er op de doos moet, dus geen inklaringskosten e.d als het mee zit.
Goedkope tablet pakken? Of moet je iets met een video-in hebben?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:50 schreef supayoshii het volgende:
Yo!
Ik ben hier naar opzoek maar dan goedkoop, heb al heel wat afgezocht, op aliexpress, maar kan niet echt wat vinden dat goedkoop is, los monitortje mag ook.. verwerk ik hem zelf wel in een hoofdsteun
http://www.aliexpress.com(...)e-800/704642898.html
Laat maar danquote:
Uh-huh...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef pahlawan het volgende:
weet iemand een goede webshop om messen te kopen? voor op reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |