Ja maar zijn oom zei dat hij zijn hoofd hoog moest houden, dus ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Er werd Frits Barend iets gevraagd en deze man zit de hele tijd te raaskallen
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslimsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Er werd Frits Barend iets gevraagd en deze man zit de hele tijd te raaskallen
Dan nuken ze ook zichzelf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Als ze Gaza nuken zijn ze gelijk van al het gezeik af. Simpel toch?
Gewoon PVV stemmen, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslims
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslimsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslims
Seriously Mortaxx die dat topic sluit, waardeloze modquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslims
Ik snap het ook niet, maar er lopen wel ergere mods rond op FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seriously Mortaxx die dat topic sluit, waardeloze mod
Zolang er bloeddorstige moslims bestaan wel ja. Isreal is een baken in een woestijnhel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
In dit geval moet je je niet voor of tegen uitspreken ... Dit conflict is er al eeuwen en dat zal er waarschijnlijk ook nog eeuwen blijven ..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslims
quote:Nederlandse moslims zijn grofweg op te delen in twee groepen: extremisten en muisstille mensen. De extremisten horen we regelmatig, staan te schuimbekken, haat te zaaien en met ISIS-vlaggen te wapperen.
Het is een wederzijds probleem en na WO II vindt Israel zich gemachtigd ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang er bloeddorstige moslims bestaan wel ja. Isreal is een baken in een woestijnhel.
De creatie van de staat Israël is juist de kern van het probleem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang er bloeddorstige moslims bestaan wel ja. Isreal is een baken in een woestijnhel.
Volgens mij vallen alle subfora hier onder het domein "forum.fok.nl"quote:
quote:fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: forumdiscussie
2
website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
Elfletterig spreekt de waarheid.quote:
Er zitten randdebielen tussen, ja. Maar er zijn ergere subfora op FOK!, kan ik je melden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat KLB vol domme randdebielen zit.
Als de Jordaniërs niet op Hamas hadden gestempt was er minder aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
De creatie van de staat Israël is juist de kern van het probleem.
Als de Holocaust nooit had plaats gevonden was er daar nu veel minder aan de hand geweest.
Elfletterig zou eens de NWS topics moeten lezen. Dan kan hij zien hoe deze 'muisstille moslims' dit afkeuren.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Ze laten hun stem horen via Opsporing Verzocht.
NWS zit ook vol debielen. Veel groter is mijn FOK!-horizon niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zitten randdebielen tussen, ja. Maar er zijn ergere subfora op FOK!, kan ik je melden.
Typisch voor hun moraal, bloeddorstig en primitief primatengredrag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Gebruik maken van een democratisch stelsel is prima. Maar dat recht hebben anderen ook. Bijvoorbeeld het recht om te sympathiseren met Israël en een Israëlische vlag op te hangen. Maar wie dat doet, wordt lastiggevallen en bedreigd.
Als de staat Israël niet kunstmatig was gecreëerd op het land van de Palestijnen was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de Jordaniërs niet op Hamas hadden gestempt was er minder aan de hand geweest.
Na een kwartier in NWS ben ik mijn vertrouwen in de mensheid weer kwijtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NWS zit ook vol debielen. Veel groter is mijn FOK!-horizon niet.
Gelukkig is VBL wel lekker hoogstaand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Na een kwartier in NWS ben ik mijn vertrouwen in de mensheid weer kwijt
NWS mijd ik bewust. Er zit daar volk dat ik spuugzat ben. Ik hoef hun gereutel niet meer te lezen. Ik discussieer wel eens wat in andere fora (KLB of GC als het zo uitkomt) of de Frontpage. En op andere plekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elfletterig zou eens de NWS topics moeten lezen. Dan kan hij zien hoe deze 'muisstille moslims' dit afkeuren.
En luister nu wat deze imam te zeggen heeft.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Na een kwartier in NWS ben ik mijn vertrouwen in de mensheid weer kwijt
Dan moet je in Londen zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de staat Israël niet kunstmatig was gecreëerd op het land van de Palestijnen was er niets aan de hand geweest.
Voor sommigen uit die groep geldt dat inderdaad ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Typisch voor hun moraal, bloeddorstig en primitief primatengredrag.
In POL ben je welkom hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS mijd ik bewust. Er zit daar volk dat ik spuugzat ben. Ik hoef hun gereutel niet meer te lezen. Ik discussieer wel eens wat in andere fora (KLB of GC als het zo uitkomt) of de Frontpage. En op andere plekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
De FP is net zo goed kut.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS mijd ik bewust. Er zit daar volk dat ik spuugzat ben. Ik hoef hun gereutel niet meer te lezen. Ik discussieer wel eens wat in andere fora (KLB of GC als het zo uitkomt) of de Frontpage. En op andere plekken.
Die posts kun je meestal nog met een flinke korrel zout nemen. In NWS zijn die gekkies bloedserieus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Gelukkig is VBL wel lekker hoogstaand.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Elfletterig, hier de muisstille moslims.En ze laten het ondertussen gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Gelukkig zijn er ook zeer veel maatschappelijke discussies te voeren omtrent voetbalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Elk subforum kijkt met jaloezie naar de posts van Inzanity, Bianconeri en Superniger in VBL.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Wat zouden ze kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
En ze laten het ondertussen gebeuren.
Dat mag niet op zondag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Andries gaat morgen weer grasmaaien.
En wat te denken van een de_kromme of Dirk-Kuijt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Elk subforum kijkt met jaloezie naar de posts van Inzanity, Bianconeri en Superniger in VBL.
Ik ga nu weg zappen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En straks ook nog Jan van Halst over Hiddink
In POL ben ik niet welkom, dat weet jij ook best. POL is te lang door incapabele, ronduit falende mods geleid. Zeer partijdig; een naar sfeertje hangt daar. Ik kan alleen hopen dat de huidige mods daar een andere koers varen.quote:
Hij heeft jaren voor de joden gespeeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Latert het volgende:
Heeft Jan geen uitgebreide visuele analyse over het gaza-conflict?
Oja, kutquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen dan ook zaterdag.
Dat is omdat jij er niet mee om kon gaan en alles veel te serieus nam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS mijd ik bewust. Er zit daar volk dat ik spuugzat ben. Ik hoef hun gereutel niet meer te lezen.
Ahw, word je gepest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In POL ben ik niet welkom, dat weet jij ook best. POL is te lang door incapabele, ronduit falende mods geleid. Zeer partijdig; een naar sfeertje hangt daar. Ik kan alleen hopen dat de huidige mods daar een andere koers varen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef remlof het volgende:
Die fucking kutchristenfundamentalisten laten die Palestijn nauwlijks aan het woord
Als je drieenhalve alinea nodig hebt om uiteindelijk niet tot een punt te komen, dan verdien je het om afgekapt te worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef remlof het volgende:
Die fucking kutchristenfundamentalisten laten die Palestijn nauwlijks aan het woord
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In POL ben ik niet welkom, dat weet jij ook best. POL is te lang door incapabele, ronduit falende mods geleid. Zeer partijdig; een naar sfeertje hangt daar. Ik kan alleen hopen dat de huidige mods daar een andere koers varen.
Er bestaan gradaties van kut. Draaglijk kut (zoals de Frontpage) en ondraaglijk kut zoals POL. Ergens daartussen zit nog NWS.quote:
Nou ja, er zijn natuurlijk wel eens issues die de voetbalvelden overstijgen. Hoe ga je er bijvoorbeeld mee om als een trainer (MVV, Cambuur) door eigen supporters wordt bedreigd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook zeer veel maatschappelijke discussies te voeren omtrent voetbal
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Hiddink kan amper meer een trap oplopen
Zijn tijd is voorbij.
Die sokken en schoenen van Guus kunnen niet.quote:
Waarschijnlijk post hij in elk forum als een halve gare, en vervolgens ligt de schuld bij externe factoren.quote:
Dan heb je toch te laat ingeschakeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef remlof het volgende:
Hij zei ook niks.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
"Je hebt 40 minuten de tijd gehad"
Ze hebben die man nauwelijks iets laten zeggen.
Nee, heb alles gezien, hij werd steeds afgekapt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan heb je toch te laat ingeschakeld.
Hij ratelde maar door
Ik probeer hem al een tijdje weg te pesten uit TV, het lukt alleen niet zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk post hij in elk forum als een halve gare, en vervolgens ligt de schuld bij externe factoren.
Frits bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, heb alles gezien, hij werd steeds afgekapt.
POL is mijns inziens zo kut nog niet, al komen daar ook steeds meer onderbuiktokkies.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Er bestaan gradaties van kut. Draaglijk kut (zoals de Frontpage) en ondraaglijk kut zoals POL. Ergens daartussen zit nog NWS.
Uiteraard, maar dat soort topics worden uiteindelijk in NWS geopend.quote:Nou ja, er zijn natuurlijk wel eens issues die de voetbalvelden overstijgen. Hoe ga je er bijvoorbeeld mee om als een trainer (MVV, Cambuur) door eigen supporters wordt bedreigd?
Steunkousen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die sokken en schoenen van Guus kunnen niet.
Hij kreeg alle ruimte. In die ruimte kwam hij niet tot zijn punt. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is geen schuldvraag in het spel. Het is gewoon mijn ervaring en iets dat je op een bepaald moment gewoon zat bent; heel simpel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
Dat is omdat jij er niet mee om kon gaan en alles veel te serieus nam.
Je hebt het er nu nog over.
Moet je niet anderen de schuld van gaan geven.
Nee hoor. Voltooid verleden tijd.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Elk subforum kijkt met jaloezie naar de posts van Inzanity, Bianconeri en Superniger in VBL.
Precies. En dan nog meer ruimte afdwingen....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kreeg alle ruimte. In die ruimte kwam hij niet tot zijn punt. Dat is wat anders.
Iedereen wordt daar afgekapt, heeft niets met die Palestijn te makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hadden die vent sowieso wel wat korter mogen houden; hij lult overal doorheen. Het is bijna exemplarisch voor het gedrag van bepaalde groepen moslims in dit land.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je drieenhalve alinea nodig hebt om uiteindelijk niet tot een punt te komen, dan verdien je het om afgekapt te worden.
Wat een onzin. POL is, zeker vergeleken met NWS, juist wel een plek waar je een discussie op niveau kan voeren. Zowel onder de vorige mods als onder de huidige.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad sowieso een waardeloze talkshow.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iedereen wordt daar afgekapt, heeft niets met die Palestijn te maken
Jeetje waarom doe je zo naar, het is best onderhoudend hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad sowieso een waardeloze talkshow.
Eens. Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een kut UI heb je trouwens, het wordt steeds slechter.
blauwe poep en twenteschijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Lambiek heeft goede hoop. Ja, kijk maar in de WC.
Mooi, het zou saai zijn als iedereen elkaars UI zou waarderen. Met je oostbloksletquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik probeer hem al een tijdje weg te pesten uit TV, het lukt alleen niet zo.
Ej Alors. Leuke fetisj heb je, als ik het haxball topic mag geloven.quote:
Zo erg vind ik het ook niet hoor. Sport brengt ook een boel plezier en spanning.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sport is het ergste wat er is. Het maakt meer kapot dan lief is.
Hij heeft wel gelijk dat de sfeer daar ronduit naar is. Athans in pol café.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin. POL is, zeker vergeleken met NWS, juist wel een plek waar je een discussie op niveau kan voeren. Zowel onder de vorige mods als onder de huidige.
Die kapt zichzelf weleens letterlijk af. Hahaha!quote:
Doet een van der Gijpjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Hans doe tenminste 1 knoopje dicht, mijn hemel.
Fijn dat dat jouw ervaring is. Veel plezier daar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin. POL is, zeker vergeleken met NWS, juist wel een plek waar je een discussie op niveau kan voeren. Zowel onder de vorige mods als onder de huidige.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha faalhazenquote:
Ik ben blij dat er überhaupt een talkshow is na wekenlang sportterreur op tv.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad sowieso een waardeloze talkshow.
Als ik geïnteresseerd zou zijn in wat die goochelaar te vertellen heeft keek ik wel naar een campingzender.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die kapt zichzelf weleens letterlijk af. Hahaha!
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi, het zou saai zijn als iedereen elkaars UI zou waarderen. Met je oostblokslet
Ja heerlijk man.quote:[..]
Ej Alors. Leuke fetisj heb je, als ik het haxball topic mag geloven.
Het wordt wel een interessant EK straks. Duitsland, Nederland... uitstekend gepresteerd op het WK. België dat duidelijk in opmars is. Frankrijk dat het ook zeker niet slecht deed. Spanje, voormalig wereldkampioen. En dan nog outsiders als Engeland, Portugal en Italië.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
EUROPEES KAMPIOEN!!! WE EISEN HET!!!!
Niks meer aan veranderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Tijdens het gesprek met Klok doe ik speciaal mijn Hans-UI.
Idd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt wel een interessant EK straks. Duitsland, Nederland... uitstekend gepresteerd op het WK. België dat duidelijk in opmars is. Frankrijk dat het ook zeker niet slecht deed. Spanje, voormalig wereldkampioen. En dan nog outsiders als Engeland, Portugal en Italië.
Kan een mooi toernooi worden.
Ik ben al jaren #TeamDreamBoy..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben spontaan fan van #TeamAlison
Natte wortel gespot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:54 schreef empa1010 het volgende:
Moet je die tijger maar niet opsluiten
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:54 schreef empa1010 het volgende:
Moet je die tijger maar niet opsluiten
Ik heb er een hekel aan gekregen, juist vanwege de overkill aan aandacht op tv. En iedereen neuzelt er over alsof de wereld er van afhangt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het ook niet hoor. Sport brengt ook een boel plezier en spanning.
Sommigen denken dat ik sporthater ben, wat beslist niet waar is. Ik vind alleen dat er soms overkill is, zoals eerder met dat Tour-geneuzel.
klopt jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef marcodej het volgende:
Dit truukje doet hij al 20 jaar wanneer hij op tv is.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Die darter met dat rode ronde hoofd
Hij is alleen in zijn gezicht 20 kilo afgevallen, die pens had hij nog steeds. Sindsdien is hij inderdaad weer langzaam richting zijn oude gewicht gegaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Links Fordham in 2007, rechts een paar jaar eerder:
[ afbeelding ]
Gelukkig volg jij het darten ook zóó intensief he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is alleen in zijn gezicht 20 kilo afgevallen, die pens had hij nog steeds. Sindsdien is hij inderdaad weer langzaam richting zijn oude gewicht gegaan.
Dat heeft die kale vetklep toch goed gereld, kampsletje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef borisz het volgende:
Over het darten gesproken
[ afbeelding ]
Qua gezicht zou dit de blanke Depay kunnen zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even een beetje tegenwicht.
Ja dat doe ik inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig volg jij het darten ook zóó intensief he.
quote:
Nee, man, die is niet zo knap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Qua gezicht zou dit de blanke Depay kunnen zijn
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Leef als een zigeuner , lach als een clown
geniet van de momenten , ooook aal heb je down
In Probleemwijken werd dat iedere aflevering gedraaid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Leef als een zigeuner , lach als een clown
geniet van de momenten , ooook aal heb je down
en zo istquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Probleemwijken werd dat iedere aflevering gedraaid.
Maandag:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag weer een nieuw showtje![]()
Hopelijk dan weer met meer sport (lees J. Derksen)
quote:Johan Derksen
PEC versloeg gisteren Ajax in de strijd om de Johan Cruijff-schaal, na eerder al met 5-1 de bekerfinale te hebben gewonnen. Voetbalkenner Johan Derksen verklaart het succes van Ron Jans.
Nog beter zou het zijn als Ron Jans zélf gezellig aan tafel zat. Maar ja, er valt maandag nog wel meer te bespreken. De zoveelste Gaza-demonstratie, bijvoorbeeld.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog beter zou het zijn als Ron Jans zélf gezellig aan tafel zat. Maar ja, er valt maandag nog wel meer te bespreken. De zoveelste Gaza-demonstratie, bijvoorbeeld.
Ik had nog een UI voor je ontwikkeld, als UI-loze: ONZ / [De UI-politie! #2] Geef ze aan, die users zonder UIquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Konden ze die Mustafa niet gewoon lekker een spuitje geven... irritant gedrocht met dat geouwehoer over gaza
Werkelijk waar nooit aan gedacht om een ui te uploadenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had nog een UI voor je ontwikkeld, als UI-loze: ONZ / [De UI-politie! #2] Geef ze aan, die users zonder UI
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkelijk waar nooit aan gedacht om een ui te uploaden. Teveel werk daar word ik moe van
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond in de show:
• Jort Kelder
• Mathilde Santing
• Antoine Bodar
• Geert-Jan Knoops
Deze?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we voor vanavond af spreken dat het verboden is om Het Filmpje te posten? Ja? Ok.
Verder wel leuke tafel, op zich.
Kijk deze ongein ben ik dus echt zat in dit topic, het is soms net Koefnoen. Gedraag je gewoon eens naar je leeftijd.quote:
Wat zegt Andries nou als laatste opmerking?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk deze ongein ben ik dus echt zat in dit topic, het is soms net Koefnoen. Gedraag je gewoon eens naar je leeftijd.
Mathilde Santing?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond in de show:
• Jort Kelder
• Mathilde Santing
• Antoine Bodar
• Geert-Jan Knoops
Nee ze is omgeschoold tot glazenwasser.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mathilde Santing?
Zingt die nog steeds?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ze is omgeschoold tot glazenwasser.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk deze ongein ben ik dus echt zat in dit topic, het is soms net Koefnoen. Gedraag je gewoon eens naar je leeftijd.
Dit was humor van de bovenste plank KingsGod, beetje credits zijn wel zijn plaats zeg maar.quote:
twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:13:01Vanavond, #KvdB: @mathildesanting verbleef een maand in Israel, @jortkelder over 'slagveldtoerisme' nav WO1, Geert-Jan Knoops: is het 1/2 reageer retweet
twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:13:38#KvdB: zinvol Poetin aan te klagen? #MH17 en het Elfde Gebod van Antoine Bodar. 2/2 reageer retweet
twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 04-08-2014 om 22:33:29Ook te gast in #KvdB: @Esther_Voet van het CIDI over het overleg vanavond met het kabinet over antisemitisme in Nederland. reageer retweet
he bahquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 04-08-2014 om 22:33:29Ook te gast in #KvdB: @Esther_Voet van het CIDI over het overleg vanavond met het kabinet over antisemitisme in Nederland. reageer retweet
Als ik ooit zo eindig schiet me dan liever doodquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
Iedereen kijkt natuurlijk nu eerst We Zijn Er Bijna? Wat een topprogramma, van een Ik Vertrek-achtige allure!
Staat genoteerd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als ik ooit zo eindig schiet me dan liever dood
Ik kijk er best graag naar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
Iedereen kijkt natuurlijk nu eerst We Zijn Er Bijna? Wat een topprogramma, van een Ik Vertrek-achtige allure!
Groeten van Maxquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kijk er best graag naar.![]()
Sowieso Omroep MAX
Niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
Je bent zelf smerig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Knoopsgod is de enige reden dat ik kijk. Smerig kutprogramma is het toch verder
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
Hoezo? Ben je antisemiet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:01 schreef alors het volgende:
[..]oh god, dit gaat weer heerlijk ergeren worden
Wat moet je dan? Voor die hypocriete moslims kiezen? Van dat volk dat alleen moord en brand schreeuwt over Gaza, maar ondertussen muisstil is over moslims die moslims afslachten (ISIS) en andere gruwelijke mensenrechtenschendingen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat K&vdB zo voor Israël kiest.
Jooduh , Jooduhquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja. Iedereen met kritiek is antisemiet
Jij bent echt dom he?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Voor die hypocriete moslims kiezen? Van dat volk dat alleen moord en brand schreeuwt over Gaza, maar ondertussen muisstil is over moslims die moslims afslachten (ISIS) en andere gruwelijke mensenrechtenschendingen.
Hypocrieter volk bestaat er niet.
Wat een onzin, je mag best kritisch zijn op Israël hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja. Iedereen met kritiek is antisemiet
Hoor en wederhoor toepassen. Nu nodigen ze alleen Joden uit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Voor die hypocriete moslims kiezen? Van dat volk dat alleen moord en brand schreeuwt over Gaza, maar ondertussen muisstil is over moslims die moslims afslachten (ISIS) en andere gruwelijke mensenrechtenschendingen.
Daar moeten wij niks van hebben he Van_Poppel, van die vieze joden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoor en wederhoor toepassen. Nu nodigen ze alleen Joden uit.
Die Palestijn van vorige keer was niet goed bevallen. Als dit hun beste Palestijn was, heb ik medelijden met het Palestijnse volk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoor en wederhoor toepassen. Nu nodigen ze alleen Joden uit.
Flink in je reet genomen zeker, want je praat echt poepquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat heb jij tegen het Palestijnse volk dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Palestijn van vorige keer was niet goed bevallen. Als dit hun beste Palestijn was, heb ik medelijden met het Palestijnse volk.
Ja mag alleen wat over Gaza zeggen als je eerst alle misstanden op de wereld afkeurt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk dat je KvdB kijkt, maar probeer dan ook een beetje te luisteren. Niet gehoord wat de imam laatst allemaal te zeggen had?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
[ afbeelding ]
Vertel... wanneer waren er in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam grootschalige demonstraties tegen het mensonterende geweld van Boko Haram in Nigeria?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Flink in je reet genomen zeker, want je praat echt poep
Nou daar jaag je hem echt mee op de stang hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
[ afbeelding ]
Dom dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is niet dom, maar extremistisch.
Niets. Alleen het onderscheid met Hamas is zo lastig te maken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wat heb jij tegen het Palestijnse volk dan?
Volgens mij valt dat wel mee. Fruitschaal boeit ons Ajaksieden niks.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nou daar jaag je hem echt mee op de stang hoor______________!
Je vergat nog dat ik racist ben. Zeg het er even bij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is niet dom, maar extremistisch.
Maar je haat dus niet alleen Hamas maar ook het hele Palestijnse volk?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niets. Alleen het onderscheid met Hamas is zo lastig te maken.
Nee hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar je haat dus niet alleen Hamas maar ook het hele Palestijnse volk?
Ik ben normaal ook Ajax-fan hoor, maar in eigen huis met 1-0 van PEC verliezen is toch wel verschrikkelijk sneu. En ook ronduit zwak gevoetbald. Hopelijk is Ajax op tijd gewaarschuwd voor het nieuwe Eredivisie-seizoen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Fruitschaal boeit ons Ajaksieden niks.
Ik vind het eigenlijk wel leuk voor Zwolle en Jans.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Fruitschaal boeit ons Ajaksieden niks.
Successupporter dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook Ajax-fan hoor, maar in eigen huis met 1-0 van PEC verliezen is toch wel verschrikkelijk sneu. En ook ronduit zwak gevoetbald. Hopelijk is Ajax op tijd gewaarschuwd voor het nieuwe Eredivisie-seizoen.
Oh sorry, ik dacht dat we het over de oorlog in israel haddenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vertel... wanneer waren er in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam grootschalige demonstraties tegen het mensonterende geweld van Boko Haram in Nigeria?
Kan zijn dat ik iets heb gemist. Dan geef ik mijn fout ruiterlijk toe.
Ja precies, zij de Fruitschaal, wij de CL. Niks mis mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk voor Zwolle en Jans.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook Ajax-fan hoor, maar in eigen huis met 1-0 van PEC verliezen is toch wel verschrikkelijk sneu. En ook ronduit zwak gevoetbald. Hopelijk is Ajax op tijd gewaarschuwd voor het nieuwe Eredivisie-seizoen.
Waarom ontwijk je dit soort discussies? Beetje zielig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat je KvdB kijkt, maar probeer dan ook een beetje te luisteren. Niet gehoord wat de imam laatst allemaal te zeggen had?
Dit soort dingen lees je ook liever niet, of wel?
http://www.spitsnieuws.nl(...)voor-christenen-irak
Dat zeg ik niet...maar het is een beetje vreemd dat ze alleen gasten uitnodigen die van Joodse signatuur zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar moeten wij niks van hebben he Van_Poppel, van die vieze joden.
lekker, cola?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even wat te drinken inschenken. Met een ijsklontje erin.
Zou wel een stuk zuiverder zijn, vind je ook niet? Nu is het toch vooral een staaltje selectieve verontwaardiging van de bovenste plank. Sterker nog: het vertoon van ISIS-vlaggen en dergelijke is juist een steunbetuiging aan dergelijke slachtpartijen. En de mensen die niet zelf met vlaggen zwaaiden, bleven er bij staan. Wie zwijgt, stemt toe.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja mag alleen wat over Gaza zeggen als je eerst alle misstanden op de wereld afkeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |