Ja maar zijn oom zei dat hij zijn hoofd hoog moest houden, dus ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Er werd Frits Barend iets gevraagd en deze man zit de hele tijd te raaskallen
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslimsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Er werd Frits Barend iets gevraagd en deze man zit de hele tijd te raaskallen
Dan nuken ze ook zichzelf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Als ze Gaza nuken zijn ze gelijk van al het gezeik af. Simpel toch?
Gewoon PVV stemmen, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslims
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslimsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslims
Seriously Mortaxx die dat topic sluit, waardeloze modquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslims
Ik snap het ook niet, maar er lopen wel ergere mods rond op FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seriously Mortaxx die dat topic sluit, waardeloze mod
Zolang er bloeddorstige moslims bestaan wel ja. Isreal is een baken in een woestijnhel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
In dit geval moet je je niet voor of tegen uitspreken ... Dit conflict is er al eeuwen en dat zal er waarschijnlijk ook nog eeuwen blijven ..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslims
quote:Nederlandse moslims zijn grofweg op te delen in twee groepen: extremisten en muisstille mensen. De extremisten horen we regelmatig, staan te schuimbekken, haat te zaaien en met ISIS-vlaggen te wapperen.
Het is een wederzijds probleem en na WO II vindt Israel zich gemachtigd ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang er bloeddorstige moslims bestaan wel ja. Isreal is een baken in een woestijnhel.
De creatie van de staat Israël is juist de kern van het probleem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang er bloeddorstige moslims bestaan wel ja. Isreal is een baken in een woestijnhel.
Volgens mij vallen alle subfora hier onder het domein "forum.fok.nl"quote:
quote:fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora)
1
groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: forumdiscussie
2
website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
Elfletterig spreekt de waarheid.quote:
Er zitten randdebielen tussen, ja. Maar er zijn ergere subfora op FOK!, kan ik je melden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat KLB vol domme randdebielen zit.
Als de Jordaniërs niet op Hamas hadden gestempt was er minder aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
De creatie van de staat Israël is juist de kern van het probleem.
Als de Holocaust nooit had plaats gevonden was er daar nu veel minder aan de hand geweest.
Elfletterig zou eens de NWS topics moeten lezen. Dan kan hij zien hoe deze 'muisstille moslims' dit afkeuren.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Ze laten hun stem horen via Opsporing Verzocht.
NWS zit ook vol debielen. Veel groter is mijn FOK!-horizon niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zitten randdebielen tussen, ja. Maar er zijn ergere subfora op FOK!, kan ik je melden.
Typisch voor hun moraal, bloeddorstig en primitief primatengredrag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Gebruik maken van een democratisch stelsel is prima. Maar dat recht hebben anderen ook. Bijvoorbeeld het recht om te sympathiseren met Israël en een Israëlische vlag op te hangen. Maar wie dat doet, wordt lastiggevallen en bedreigd.
Als de staat Israël niet kunstmatig was gecreëerd op het land van de Palestijnen was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de Jordaniërs niet op Hamas hadden gestempt was er minder aan de hand geweest.
Na een kwartier in NWS ben ik mijn vertrouwen in de mensheid weer kwijtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NWS zit ook vol debielen. Veel groter is mijn FOK!-horizon niet.
Gelukkig is VBL wel lekker hoogstaand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Na een kwartier in NWS ben ik mijn vertrouwen in de mensheid weer kwijt
NWS mijd ik bewust. Er zit daar volk dat ik spuugzat ben. Ik hoef hun gereutel niet meer te lezen. Ik discussieer wel eens wat in andere fora (KLB of GC als het zo uitkomt) of de Frontpage. En op andere plekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elfletterig zou eens de NWS topics moeten lezen. Dan kan hij zien hoe deze 'muisstille moslims' dit afkeuren.
En luister nu wat deze imam te zeggen heeft.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Na een kwartier in NWS ben ik mijn vertrouwen in de mensheid weer kwijt
Dan moet je in Londen zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de staat Israël niet kunstmatig was gecreëerd op het land van de Palestijnen was er niets aan de hand geweest.
Voor sommigen uit die groep geldt dat inderdaad ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Typisch voor hun moraal, bloeddorstig en primitief primatengredrag.
In POL ben je welkom hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS mijd ik bewust. Er zit daar volk dat ik spuugzat ben. Ik hoef hun gereutel niet meer te lezen. Ik discussieer wel eens wat in andere fora (KLB of GC als het zo uitkomt) of de Frontpage. En op andere plekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
De FP is net zo goed kut.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS mijd ik bewust. Er zit daar volk dat ik spuugzat ben. Ik hoef hun gereutel niet meer te lezen. Ik discussieer wel eens wat in andere fora (KLB of GC als het zo uitkomt) of de Frontpage. En op andere plekken.
Die posts kun je meestal nog met een flinke korrel zout nemen. In NWS zijn die gekkies bloedserieus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Gelukkig is VBL wel lekker hoogstaand.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Elfletterig, hier de muisstille moslims.En ze laten het ondertussen gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Gelukkig zijn er ook zeer veel maatschappelijke discussies te voeren omtrent voetbalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Elk subforum kijkt met jaloezie naar de posts van Inzanity, Bianconeri en Superniger in VBL.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Wat zouden ze kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
En ze laten het ondertussen gebeuren.
Dat mag niet op zondag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Andries gaat morgen weer grasmaaien.
En wat te denken van een de_kromme of Dirk-Kuijt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Elk subforum kijkt met jaloezie naar de posts van Inzanity, Bianconeri en Superniger in VBL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |