Ja maar zijn oom zei dat hij zijn hoofd hoog moest houden, dus ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Er werd Frits Barend iets gevraagd en deze man zit de hele tijd te raaskallen
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslimsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Er werd Frits Barend iets gevraagd en deze man zit de hele tijd te raaskallen
Dan nuken ze ook zichzelf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Als ze Gaza nuken zijn ze gelijk van al het gezeik af. Simpel toch?
Gewoon PVV stemmen, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslims
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslimsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. Wat een verschrikkelijke haarbaard. Huilie huilie wij doen nooit wat boeehoee flikker toch op man. Moslims
Seriously Mortaxx die dat topic sluit, waardeloze modquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslims
Ik snap het ook niet, maar er lopen wel ergere mods rond op FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seriously Mortaxx die dat topic sluit, waardeloze mod
Zolang er bloeddorstige moslims bestaan wel ja. Isreal is een baken in een woestijnhel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
In dit geval moet je je niet voor of tegen uitspreken ... Dit conflict is er al eeuwen en dat zal er waarschijnlijk ook nog eeuwen blijven ..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word ze met de week meer zat, echt. Over het onrecht dat hen wordt aangedaan kunnen ze niet hard genoeg schreeuwen en anderen de mond snoeren. Maar het onrecht dat moslims anderen aandoen? Daar zijn ze muisstil over. Ik verwijs naar mijn post hier: KLB / Moslims
quote:Nederlandse moslims zijn grofweg op te delen in twee groepen: extremisten en muisstille mensen. De extremisten horen we regelmatig, staan te schuimbekken, haat te zaaien en met ISIS-vlaggen te wapperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |