Je hoeft er niet op te lopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Die hebben hakken, moet dat écht?krijg ik weer pijn in mijn poten
Da's ook weer waarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te lopen.
ah....... ja dat komt me wel vaag bekend voorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens van een smartphone gehoord 😎
Dat is ook soort van Wifi Fann maar dan heet het 3 of 4G.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... ja dat komt me wel vaag bekend voorlijkt me wel klote met zo'n ding, maar ja, heb'
je tenminste ''iets'', maar daar heb j dus geen verbinding voor nodig? Ik dacht altijd van wel,
maar ja, geen verstand van verder...
4G hier... Soms zelfs sneller ...zeker nuquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook soort van Wifi Fann maar dan heet het 3 of 4G.
ow.... oké dat 3 of 4G zegt me dan weer helemaal niks hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook soort van Wifi Fann maar dan heet het 3 of 4G.
Mijn tablet die ik nooit gebruik heeft het ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... oké dat 3 of 4G zegt me dan weer helemaal niks hoor
Daar kan je overal mee internetten? Ook als er geen Wifi is? Met die van mij niet volgens mij,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn tablet die ik nooit gebruik heeft het ook.
Als er een Simkaart in zit wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar kan je overal mee internetten? Ook als er geen Wifi is? Met die van mij niet volgens mij,
maar weet ik eigenlijk ook weer niet zeker....
ah.....oké........quote:
Met die tablet van mij kun je zelfs bellen alhoewel dat raar gezicht is zo'n groot ding aan je oor.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met die tablet van mij kun je zelfs bellen alhoewel dat raar gezicht is zo'n groot ding aan je oor.
Tijd voor je om naar het Viva-forum te verhuizen....dit soort gedrag is onacceptabel op FOK!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef drakin het volgende:
Wat is dat nou met Fokkers die beslist op zolder moeten zitten, dat telt niet voor 40 plus Fokkers lijkt mij. Ik ga ook echt niet op mijn stoffige vol met rommel liggende zolder zitten als de woonkamer veel meer comfort te bieden heeft.
Ik ben binnen en zit hier alleen, zoon heeft zijn eigen ruimte wel.
Drakin neemt alles nogal serieus geloof ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tijd voor je om naar het Viva-forum te verhuizen....dit soort gedrag is onacceptabel op FOK!
Je zult je verbazen maar dat is best een leuk forum wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tijd voor je om naar het Viva-forum te verhuizen....dit soort gedrag is onacceptabel op FOK!
Ik weet het Piet....ik mis nog steeds mijn Viva-vriendinnetjes, toen ze hier kwamen nadat hun forum down was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zult je verbazen maar dat is best een leuk forum wel.
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bestaat het Libelle forum eigenlijk nog?
Kut, ik ben meer van het Libelle forumquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
miste ik bijna je bericht, ik zat even op dat andere forum.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Drakin neemt alles nogal serieus geloof ik
WElk onderwerp zullen we eens kiezen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zult je verbazen maar dat is best een leuk forum wel.
bij welk onderwerp zat je?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
miste ik bijna je bericht, ik zat even op dat andere forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |