Ik wel, ik lig in een deuk hier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had deze onder mijn knop
[..]
Jij hier?!
Ik had mijn post al geëdit, want ik wist niet of je het leuk vond als ik je post van daar hier quotte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, ik lig in een deuk hier.
En dat zonder streams...
Geen probleem, ik lul soms mee zonder dat ik enig idee heb wat er allemaal gebeurt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mijn post al geëdit, want ik wist niet of je het leuk vond als ik je post van daar hier quotte.
Als ik COS COS ik ook zonder streams
Maar wat zijn die lui fanatiek hè.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, ik lul soms mee zonder dat ik enig idee heb wat er allemaal gebeurt.
Kan makkelijk...
De BB tijd heb ik hier gemist, wat best wel jammer is, want BB was, in tegenstelling tot Utopia, wel vaak leuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de BB tijd meegemaakt hier en het doet me wel een beetje aan die tijd denken. Ik vind dit alleen niet boeiend genoeg...
De TT snap je nu wel?
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel paar kisten overrijpe tomaten in de aanbieding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
Morgen Canal Pride in Amsterdam, vanaf 13:30 met Conchita Worst op boot 29 ....
Succes MM Ja dat onweer kwam de laastste keer (dat ik er was) ook pas achteraf ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet morgen al om 7.00 uur op pad om met de boot vanuit Oostzaan naar de Korte Prinsengracht te varen over het IJ. Daar moeten we om 10.00 uur uiterlijk zijn.
Ik hoop dat de regen en het onweer pas na 17.00 uur losbarst...
Fingers crossed, op open water is dat geen succes...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat het onweer morgen wel meevalt in het Westen.
Ik keek net op Buienradar en daar hebben ze een andere mening dan ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fingers crossed, op open water is dat geen succes...
Kwakoe ben ik vaak geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Na afloop moet ik nog door naar Kwakoe, dus van mij mag de regen helemaal weg blijven...
Ik kom er sinds 1978, toen het nog een voetbalfeest was met 3 eettentjes, illegaal gokken en pronken met je vogeltje in een kooitje...quote:
Rond 18.00 uur pas rond Amsterdam, dat is op zich wel te doen qua Canal Parade. Kwakoe heeft genoeg tenten om eventueel te schuilen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik keek net op Buienradar en daar hebben ze een andere mening dan ik
Gewoon eens doen. Lekker eten en goede sfeer...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik er nog nooit geweest ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |