Op dit momentquote:
Oh dat, maar hij is niet teruggekeerd dus ze keken niet verbaasd op toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Op dit momentHij is ontploft in de stallen, alleen vervolgens leefde hij toch nog en nu is hij Ronald Verkerk enzo. Een van de beste scenes van de laatste 10 jaar
Wanneer Lukas?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat de familie Sanders nog steeds verbaasd opkijkt wanneer er weer een overleden familielid aan komt zetten... Stefano, Maximiliaan, Sophia, Lucas, Amy, Maxime, Nick en Ludo zelf zijn allemaal al een keer overleden
Die is vlak na zijn geboorte verwisseld met Jeffrey Alberts om Ludo te laten denken dat hij overleden was als ik het me goed herinner.quote:
Je bedoelt waarschijnlijk Jonas, want Jeffrey is het ongeboren kind van Dian en Ludoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Die is vlak na zijn geboorte verwisseld met Jeffrey Alberts om Ludo te laten denken dat hij overleden was als ik het me goed herinner.
Jaa die bedoelde ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Jonas, want Jeffrey is het ongeboren kind van Dian en Ludo
Wel geboren, maar doodgeboren toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Jonas, want Jeffrey is het ongeboren kind van Dian en Ludo
Kun je nagaan dat er nu een nieuwe generatie van de familie Alberts had kunnen zijn met Jeffrey en Jonasquote:
Zou kunnen, op dat soort details heb ik niet gelet als ik eerlijk ben. Wel was het kind niet meer onder de levendenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:37 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Wel geboren, maar doodgeboren toch?
Even opgezocht, het kind ging dood en niet doodgeborenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er nu een nieuwe generatie van de familie Alberts had kunnen zijn met Jeffrey en Jonas
[..]
Zou kunnen, op dat soort details heb ik niet gelet als ik eerlijk ben. Wel was het kind niet meer onder de levenden
Zou zomaar kunnen, Carlo gebruikte bij Telekids al een aantal songfestivalliedjes voor bekende nummers en Hoe kan ik de zomer nou door? was ook in die periodequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Van wie was dat lied dat Carlo zong aan het begin
Volgens mij was het namelijk origineel een Noors songfestivalliedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |