SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we hebben wel een nieuw autostoeltje voor haar!waar ze eigenlijk gezien de nieuwe wetgeving dat je tot 15 maanden achteruit moet vervoeren in de auto, dus nog nog helemaal niet in mag. Maar ok.
En ze gaat woordjes zeggen! Bal, lamp, poes, eten, pappa, mauw, b(l)oem, vis, uit, die! en nee. Vooral die laatste twee zijn favoriet.
[ Bericht 5% gewijzigd door XcUZ_Me op 02-08-2014 22:58:21 ][b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oef, das wel pittig ja.. Hier ook meestal 1 slaapje, maar dan wel 2,5 uur meestal...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:21 schreef Fieder het volgende:
Vandaag maar 45 min geslapenHoop dat hij snel een nieuw ritme vindt met in ieder geval één lang slaapje
Dat vind ik ook. En dat is ook naar waarom ik vroeg hoe het in therapie gaat, dat vraag ik echt uit interesse, want ik denk dat daar meer de oplossing ligt van dit 'probleem' dan in Noor of haar al dan niet afwijkende gedrag. Jammer dat daar geen antwoord op komt, maar is wellicht ook niet makkelijk om te delen. snap ik goed hoorquote:
Ja! Maar ik luisterde niet! Ik dacht dat het aan de sprong lag, maar ze wilde gewoon alleen een beetje waterquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Kyara het volgende:
Spirit, fijn he, dat ze dat zelf zo goed kunnen aangeven.
Ja, maar ze worden ook "ineens" zo snel groot..... En nu weet je het voor de volgende keerquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja! Maar ik luisterde niet! Ik dacht dat het aan de sprong lag, maar ze wilde gewoon alleen een beetje water
Klinkt heerlijk! (Ik heb alleen een hekel aan komenquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:19 schreef L-E het volgende:
Soep, groente-omelet, monkey platter, pastasalade, wraps, pannenkoeken, dat is wat wij als lunch etenKokosolie haal je bij de toko of bio winkel! Hier is Sticker ook geen broodfan, idd beleg eraf likken en brood over tafel gooien
Ander brood of er een luxe broodje van maken wil ook wel eens helpen
Ja dat kan ik me voorstellen!quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Omentielvo het volgende:
Omg er zat net een kat in de kamer van Riley. Ze huilde, dus ik naar boven. Klimt die kat uit het raam. Ik schrok me helemaal wild. En vraag me meteen af hoe vaak die kat als is wezen buurten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk zo'n 5 boterhammen met 1 plak kaas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:41 schreef Kyara het volgende:
Venco, wat naar. Kan hij niet gewoon iets onder de leden hebben? Hoeveel kaas geven jullie hem dan?
[/spoiler]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef Kyara het volgende:
Nee.. en ik kan hier geen aanwijsbare oorzaak bedenken eigenlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:41 schreef Kyara het volgende:
Olivia, klopt, is idd de Wissel. Ik vond het wel geinig maar wij hebben een abo op Burgers Zoo en dat is dan toch wel een groot verschil
Klinkt als een leuke vakantie!
Klinkt lekker L-E. Wel veel werk lijkt meBen blij dat wij echte broodeters hebben. Kan zelf ook niet zonder mijn boterhammetjes eigenlijk.
Riley een bezoekerIk zou ook schrikken.
Venco, wat naar. Kan hij niet gewoon iets onder de leden hebben? Hoeveel kaas geven jullie hem dan?
XMburgers is ook veel leuker. Maar dit is voor ons een kwartiertje rijden en burgers een uur. Ik kan hier alleen heen met de kinderen en dan zonder buggy. Als ze weg rennen maak ik me geen zorgen. Oudste weet er compleet de weg. We gaan soms alleen even heen om de flamingos gedag te zeggen en te spelen in de speeltuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van 10 tot 11 en van 14 tot 15/ 16. Hij is pas ziek geweest en sindsdien wilde hij om 9 uur al terug naar bed. Maar voordat hij ziek was ging het ook al richting de 10 uur. Was ik eigenlijk alweer vergetenquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:12 schreef Animalmix het volgende:
Fieder dat uurtje extra spelen heeft ie blijkbaar nodig om moe genoeg te worden. Slaapt ie dan 's ochtends en 's middags??
[ Bericht 12% gewijzigd door Animalmix op 05-08-2014 10:22:42 ]
Wat ik nog vergat in m'n rijtje, wat wij ook regelmatig als lunch of ontbijt eten, is (griekse/bulgaarse/volle) yoghurt of kwarkquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:23 schreef Loj het volgende:
Tnx voor de reacties![]()
Smeerbaar doe ik idd wel regelmatig, maar daar zit ook zo weinig afwisseling in
Vandaag sabbelde hij ook de smeerworst eraf en gooide het brood daarna op de grond
Kokosolie, dat ken ik niet... Dat ga ik eens ff googlen
Iets anders heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht, ik geef wel eens pap ipv brood, maar iets anders nooit (tijdens ontbijt en lunch dan he) Daar ga ik eens over nadenken, wat we nog meer als lunch kunnen geven. Tnx Ela
Ach kiesjessterkte Zolena!
Hoe was Blijdorp Omen? Ga deze week ook weer eens denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riley heeft geen papa, maar wel een tante die ze erg leuk vindt. Zo leuk dat ze van mijn schoot afgaat om bij haar tante te gaan zitten
Fieder, wij hebben Riley gisteren een beetje ‘gestuurd’ die vond het ook geweldig om rondjes te lopen. We hebben tig keer sorry gezegd, omdat ze mensen gewoon echt niet zag staan
Animalmix, beterschap voor je meisje. En wat een ontroerende foto
Wat een lekkere eettips hier. Die wil ik echt eens gaan uitproberen. Ik zelf houd eigenlijk helemaal niet zo van brood![]()
Ze lopen aan het handje of achter de buggy dus ze hadden weinig keuze. Nou ja, als ze een andere kant op wilden dan gingen ze kruipenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:46 schreef Fieder het volgende:
Kyara ik vind het zo ontroerend om die drie daar samen te zien staan lopen de meisjes ook echt met jullie mee? Of lopen jullie met de meisjes mee? L heeft gister in Avifauna een heel stuk gelopen maar echt alleen waar hij heen wilde. En wij er braaf achteraan sjokken
Dat is ook leuk inderdaad. Burgers is voor mij dus 20 minuten rijden en dit was 50 minuten dus dan is de keuze ook snel gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:12 schreef olivia_321 het volgende:
burgers is ook veel leuker. Maar dit is voor ons een kwartiertje rijden en burgers een uur. Ik kan hier alleen heen met de kinderen en dan zonder buggy. Als ze weg rennen maak ik me geen zorgen. Oudste weet er compleet de weg. We gaan soms alleen even heen om de flamingos gedag te zeggen en te spelen in de speeltuin
Nee hoor. Mijn oudste vond het nooit erg als ik wegging. En als ik terugkwam keek ze ook niet blij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het niet.. Wist ik het maar. Maar ik lees overal dat kinderen verheugd horen te reageren als je na een periode van afwezigheid weer in beeld komt. Anders zijn ze "emotioneel verstoord". En ik word genegeerd en alles behalve positief begroet. En dat maakt me echt heel erg verdrietig.
Tja, XM, stel dat ze idd emotioneel verstoord is, of "wat dan ook heeft"quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het niet.. Wist ik het maar. Maar ik lees overal dat kinderen verheugd horen te reageren als je na een periode van afwezigheid weer in beeld komt. Anders zijn ze "emotioneel verstoord". En ik word genegeerd en alles behalve positief begroet. En dat maakt me echt heel erg verdrietig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht straks wel gebeld te worden. Mup had 38,3 vanochtend. Maar las op rijksoverheid dat de BMR 5-12 dgn / tweede week na inenting last kan krijgen van koorts. En dat is nu, 11 dagen en idd die tweede week. Ze was wel vrolijk, dus afwachten maar..[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Das waarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sylver, jij hebt ook een snelle hoor! Ze heeft nog alle tijd om te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
XM, wat een mooie openhartige postBeterschap voor je meiske!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB welkom terug. Ik had jou gemist hoor
Super dat de vakantie zo goed gegaan is. En jouw E praat gewoon al twee talen.
Sylver, buiten de zuivel, eet ze dan gewoon goed? Of heb jij het idee dat ze te weinig brood ofzo eet? Als ze alles gewoon goed eet, zou ik niet minderen met de zuivel.
En wat leuk, Sealife. Leuke foto van jullie
Tico, jouw vrije dagbesteding klinkt supergoed
Fieder, wat lief![]()
Dat geloof ik ook welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor eet vaak genoeg ook weinig tot niks 's avonds. Cb zei dat ze echt al snel genoeg hebben. Hier ook nooit wakker van de honger hoor. En de pap gaat er in de ochtend dan ook lang niet altijd gretig in. Dus blijkbaar is het ook echt wel genoeg.
Dat vind ik dus ook niks, helemaal niet als ze een jaar of 3 zijn. Daarom ook alleen op bepaalde momentenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het geen potje als kinderen de hele dag met een speen lopen. Het is slecht voor het gebit en voor de spraakontwikkeling.
Das waarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
Hier exact hetzelfde Sylver! Soms moet je het jezelf ook niet te moeilijk maken, vind ikDie speen eruit komt ooit nog wel. Mijn zusje heeft het bij haar kinderen zo aangepakt door de spenen eraf te knippen en te zeggen dat ze "op" zijn. Ik zie het wel als ze wat ouder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |