abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142970224
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_142971380
fipo! :')

XM, ik heb niets meer te zeggen dan wat de anderen al hebben gezegd. Hoe gaat het in therapie?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:26:20 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142972377
Nee, heb haar niet verwaarloosd voor zover ik weet. Reageer morgen wat uitgebreider, nu echt te moe. Dank voor de reacties iig :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_142972854
XM klinkt als goed gehecht hoor. Eerst even bij mama en daarna het vertrouwen om naar de anderen te gaan. En Riley vindt elke man ook leuk. Bij een man is ze bijna nooit verlegen. Kleine mannengek heb ik

Vandaag slaapt Riley bij mijn ouders. Ik ben een avondje naar de bios gegaan (the fault in our stars) en ik vond het eigenlijk zielig om haar wakker te maken en mee te nemen.

Kyara doet jouw laptop weer gewoon?
pi_142972903
Ja, redelijk. In elk geval een nieuw toetsenbord ;)

Ik haak dus gewoon weer aan :)
pi_142974314
En ook nog even een *O* voor een dreumesmeisje dat grote zus is geworden! *O*
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:35:10 #7
378192 -mandy-
I am who I am
pi_142975286
Gefeliciteerd Twinkle *O* !
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_142982535

Ik ben er eigenlijk heel goed aan. Lig nog wel in het zkh omdat ik niet kon plassen }:| . Anders had ik gisteravond al lekker naar huis gemogen. Je ligt hier toch met een ander op de kamer met ook een baby.. heb echt niks geslapen. Maar dat komt wel weer. Adrenali e will do the trick O+

Katheter is er nu uit. Ik heb tot 10 uur de tijd om te plassen dus ben als een malle aan het drinken nu :D

Ik zal een dezer dagen het bevalverhaal posten in het daarvoor bestemde topic. En een foto.

XM ik wilde nog even op jouw hechtingsvraag reageren. Ik heb idd ook juist de indruk dat jouw dreumesje echt wel goed gehecht is. En dat idee heb ik omdat ze 'ongewenst' gewenst gedrag durft te laten zien aan jou. Kan je me nog volgen? Juist als je kindje zich veilig voelt bij jou, durft ze te laten zien hoe ze zich werkelijk voelt.

Ik heb er weleens dagen bij gehad dat Djenna niet te genieten was en ik echt niks goed kon doen. Dat zijn vermoeiende dagen. Overal om huilen, met spullen gooien, de hond achterna jagen.. noem maar op. Maar als ik het dan in mijn hoofd haal om met haar naar bv opa en oma te gaan, dan is ze het meest voorbeeldige kind ever. Als ze bij anderen is geweest en ik ben er zelf niet bij geweest, vraag ik ook altijd of ze een beetje lief is geweest. Zeker wanneer ze bij mij van tevoren dus een van haar buien had. Ik krijg echt altijd te horen dat het echt zon lieve meid is. Als ik dan vertel wat ze van tevoren bij mij heeft uitgespookt.. dan kijken ze je raar aan want dat verwachten ze totaal niet van haar :+

Djenna heeft gisteravond ook kennis gemaakt met broertje. Heel vertederend O+ . Broertje kreeg een kus en een aai toen we zeiden dat ze dat best mocht doen. En dat ie een keer huilde was ook wel interessant. En ze heeft mee geholpen met flesje geven. Maar daarna waren haar plastic bekers toch weer net wat interessanter :+

Nu nog een nieuwe balans zien te vinden de komende tijd. Gister overviel het me een klein beetje. Dacht ik zelfs even: zijn we niet te snel aan een tweede begonnen? Maar de tijd zal het leren :)
Ik zal dadelijk lichamelijk ook weer in staat zijn om dingen te ondernemen. Dat was zeg maar de afgelopen 20 weken niet te doen. Dus ik zal vast wel weer momentjes tussendoor kunnen creeeren om lekker met haar te voetballen of schommelen of weet ik wat :) . Looking forward! Want deze leeftijd is met momenten pittig.. maar ergens ook weer o zo leuk!
pi_142982557
Twinkle gefeliciteerd met Boaz.
De ontmoeting tussen zus en broertje klinkt O+
En wat een heldere uitleg over de hechting
pi_142982927
Aaah Twinkle, wat klinkt die ontmoeting lief O+ O+ O+

Het zal wel even duren voor je een ritme hebt. Van 1 naar 2 kinderen is (naar het schijnt :+ ) kan best wel heftig zijn. Maar dat is met elk leeftijdsverschil.
pi_142983194
Twinkle gefeliciteerd met Boaz. En die balans komt echt vanzelf goed maar geef het de tijd. Ik merkte dat ik vanaf dag 1 veel meer kon met deoudste dan hoogzwanger en was er ook nog manlief/kraam/visite voor de jongste.
Maar ga vooral genieten!!!
pi_142985120
Twinkle ik denk ook dat je het ritme wel gaat vinden :*

Hier een dreumes die voorkeuren gaat krijgen wat ze wil luisteren op YouTube. Schudt dus regelmatig nee als we een liedje of filmpje opzetten die mevrouw miet in gedachten had :+

Net even naar de stad gegaan. Daar zagen we teenslippers. Riley vond ze supermooi

pi_142986942
Welkom 'terug' Kyara! :P

Twinkle hier ook van harte gefeliciteerd. Wat ontzettend ontroerend, die ontmoeting O+ Lijkt Boaz op Djenna? Ben benieuwd naar je verhaal + foto! Ik hoop dat je snel op de been bent en je draai vindt met 2 kindjes.

Riley ik geef je groot gelijk! Mocht je ze kopen van mama? O-)

L heeft weer zijn ochtendslaapje niet gedaan. Hij was het uur voor zn middagslaapje behoorlijk chago. :X hij moet er nog een beetje aan wennen geloof ik. Gister sliep hij van 1 tot 3 en daarna om 8 uur naar bed. Vannacht heeft hij even flink gehuild. Sprong/ tandjes/ faaaaaase enzo :s)
pi_142993557
Fieder, toen bij ons het ochtendslaapje eraf ging, was hij ook nog erg moe aan het eind van de ochtend. Hij sliep dan ook nog een hele tijd van 11.30 tot 13.30/14 uur. Lastig met lunch en zo, maar anders was hij toch ook te moe om te eten...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142993804
Oh ja, van 2 naar 1 slaapje vond ik ook wat lastig.
Voldoende entertainment in de ochtend zorgde er wel voor dat ze door konden trekken tot een uurtje of 13.00 uur. Op dagen dat er niks gepland was, gingen ze s ochtends nog wel eventjes slapen.

Maar ik heb altijd zoveel mogelijk geprobeerd om ze alledrie tegelijk te laten slapen dus van 11.00 - 13.00 was hier niet echt een optie omdat M om 13.30 uur weer naar bed ging.
pi_142997656
Vandaag maar 45 min geslapen :o Hoop dat hij snel een nieuw ritme vindt met in ieder geval één lang slaapje -O-
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 21:09:16 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142999135
Ik zou nog even terugkomen op m'n post van gister. In spoiler zodat wie het niet interesseert, het kan overslaan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we hebben wel een nieuw autostoeltje voor haar! *O* waar ze eigenlijk gezien de nieuwe wetgeving dat je tot 15 maanden achteruit moet vervoeren in de auto, dus nog nog helemaal niet in mag. Maar ok.

En ze gaat woordjes zeggen! Bal, lamp, poes, eten, pappa, mauw, b(l)oem, vis, uit, die! en nee. Vooral die laatste twee zijn favoriet.

[ Bericht 5% gewijzigd door XcUZ_Me op 02-08-2014 22:58:21 ]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 21:10:16 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142999160
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:21 schreef Fieder het volgende:
Vandaag maar 45 min geslapen :o Hoop dat hij snel een nieuw ritme vindt met in ieder geval één lang slaapje -O-
Oef, das wel pittig ja.. Hier ook meestal 1 slaapje, maar dan wel 2,5 uur meestal...
pi_142999511
Xm volgens mij zoek je naar bevestiging dat het niet goed zit. En dat komt gewoon door je onzekerheid.

Een kind dat vrij, zelfstandig durft te spelen en op haar gemak is bij anderen komt op mij over als een zelfzeker kind. Ze voelt zich dus veilig. Dat is gewoon goed.

Hier vandaag eetstrijd. Meneer had nergens zin in. Behalve de taart bij de koffie bij opa en oma. }:|

En bijna op vakantie, morgen pakken, maandag weg. *O*
pi_143000600
Xme zal even wat dingen van kyan noemen.
- is het liefsr buiten. Het is dat hij de voordeur niet open krijgt anders zou hij daar de hele dag zijn. Met of zonder ons.
- gister op visite bij mijn tante op de camping. Direct op onderzoek ik was niet intressant. Her maakt hem niet uit of ik in de buurt ben of niet.
- fles was lang een strijd. De enige manier was liggens op de bank/bed niet bij ons.
- kyan is totaal niet eenkennig.
- huilt bij iedereen hysterisch als ze weg gaan, al is het de klusjesman die eenmalig bij ons over de vloer komt.

en ik maak me totaal niet druk om zijn hechting.
pi_143000804
Je doet Noor zo echt tekort XM.
Sarcasme. Herken het.
pi_143004925
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Je doet Noor zo echt tekort XM.
Dat vind ik ook. En dat is ook naar waarom ik vroeg hoe het in therapie gaat, dat vraag ik echt uit interesse, want ik denk dat daar meer de oplossing ligt van dit 'probleem' dan in Noor of haar al dan niet afwijkende gedrag. Jammer dat daar geen antwoord op komt, maar is wellicht ook niet makkelijk om te delen. snap ik goed hoor :)

Een kindje is wie het is. Of het nu exact op de middenlijn wandelt, of er aan alle kanten buiten valt, het mag er zijn. Er is geen normaal, er is geen abnormaal. Er is een kind, met behoeftes en wensen, met likes en dislikes, en niets van dat al behoeft een waardeoordeel. Ik vind dat je erg de nadruk blijft leggen of hoe Noor het 'minder' doet, ik zag je van de week een aantal keer het woord kansloos gebruiken bij onjuist gebruik van een beker of eetgerei oid. Nu hang ik mogelijk te veel op aan dat woord (ik vind het een naar woord), maar daarmee doe je je dochter geen recht. Zij is wie zij is, en zij wil geen stukjes eten, en ze vindt drinken uit een beker niet tof. Het zij zo. Ze is er niet minder om dan een kind dat al die dingen tot in de puntjes beheerst. Want wie je bent is zo enorm veel meer dan welke kunstjes je laat zien.

Ik geloof dat kindjes nog niet veel moeten in hun leven. Groeien en ontwikkelen, that's it. En om dat te kunnen is er een klimaat nodig waarbinnen zij de ruimte krijgen om dit te doen op hun eigen tempo, op hun eigen manier, ook al doen alle kindjes van de hele wereld dat compleet anders. Er is geen goed of fout, alleen maar een kind dat haar ouders nodig heeft om haar onvoorwaardelijk te steunen. Ook als dat buiten alle marges valt, buiten alles wat het Grote Gele Boek voorspelt. Needless to say, ik heb een kind dat lak heeft aan gemiddelden. Net als wij. Want wie hij is, valt niet te vangen in een curve. Of in een lijst waarop je kunt afvinken welke trics hij al kan. Hij is. En dat is niet altijd makkelijk, niet altijd leuk, maar het is wel Sticker. En dat is prima, helemaal prima. Hij mag zijn zoals hij bedoeld is.

Dit alles is niet bedoeld als vervelende kritiek XM, maar ik zou zo graag zien dat je iets luchtiger kan omgaan met je dochter en daarmee het leven voor jullie allemaal wat makkelijker zal worden. Zoals ik het lees is er echt niets mis met Noor en is ze heel goed gehecht, ik hoop dat je het kan leren los laten.
pi_143005052
Twinkle, gefeliciteerd met je zoon! O+ Stoere naam!
pi_143005336
L-E, wat heb je dat mooi gezegd. Dat stuk over hechting enzo he, niet je minipost daarna, alhoewel ik het ook daar roerend mee eens ben.
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:31:06 #25
378192 -mandy-
I am who I am
pi_143005601
+1 voor wat LE zegt. Mooi verwoord LE.

Wat goed van de autostoel XM :) . Ik zou me niet te druk maken om het niet achteruit vervoeren.
Was er nieuwe regelgeving dan??? Ik heb al wel gehoord dat isofix, en achteruit vervoeren wordt aangeraden maar is het al verplicht dan?
D zit ook in een groep I autostoel vooruit te kijken. We hadden die nog liggen van (8> 2 oudste kidsd, en is in prima staat.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_143005729
Dat van de nieuwe wetgeving heb ik ook niet mee gekregen?
pi_143007555
Kyara, welkom terug ;)

Omen, heerlijk er een avondje voor jezelf uit! En schattige schoentjes..

Twibkle, wat klinkt die ontmoeting super O+

Hier zit Ow nu meestal ook op 1 slaapje, maar dan is hij ook wel echt kapot rond 12 uur. Meestal probeer ik gewoon om half 12 te lunchen met hem en daarna slaapt hij zo 2,5 uur! Heerlijk! :D

XM, wat knap die woordjes! En verder zie ik alleen een hele onzekere moeder :* maar weet je, ik geloof dat jij ervoor zorgt dat Noor niets te kort komt en dat je haar zoveel mogelijk liefde geeft als je kan. Volgens mij ben je dan al een goede moeder...

Zolena bijna op vakantie :D waar ga je heen?

+1 voor LE

Als ik het goed zeg is die wetgeving nog niet verplicht. Maar ze willen daar naar toe en zitten we nu in een soort overgangsperiode, waar niemand nou precies weet hoe het nu zit ;)

Trouwens iemand een tip? Ow eet tegenwoordig echt het beleg van z'n brood en daarna z'n brood niet. Ik heb een paar hem verwend door daarna wat zoets erop te smeren, maar goed dat moet geen gewoonte worden. Als we thuis zijn zet ik de kale boterham op de kleine tafel en dan gaat langzaam tijdens het spelen zeker nog de helft op, maar dat is lastiger als we weg moeten. Iemand een tip, ik ga er niet boos om worden, dat vind ik echt de moeite niet. Het is stiekem wel grappig ;)
pi_143009071
L-E wat ontzettend mooi gezegd :*

XM hier ook een onzekere moeder. En een opmerking van een derde of als Riley een keer niet bij mij wil en dan ook echt nee gaat schudden, kan me dan zo onzeker maken. Maar dat probleem is er alleen maar in mijn hoofd en totaal niet waar.
Diep van binnen weet ik dat ik een goede moeder ben. En dat zie ik ook aan Riley.

Loj, als Riley het beleg van haar brood niet wil geef ik haar een ander soort beleg. Ik wissel ook af. En laatst had ik een broodje doormidden gesneden. Op de ene helft zat pindakaas en op de andere helft Gelderse worst. Ze had een half broodje laten liggen, maar het beleg was allemaal op

Gisteren naar een verjaardag geweest. Ze was zo ontzettend lief geweest. We hebben daar ook soep gegeten en ze heeft heerlijk gegeten ook. O+ Ze lag alleen om 6 uur op bed. Ze was helemaal kapot. Nu pas is ze wakker aan het worden

Vandaag gaan we naar Blijdorp. :D
  zondag 3 augustus 2014 @ 07:45:51 #29
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_143009138
XM, ik sluit me bij de rest aan. Ik denk echt dat je eigen onzekerheid hier spreekt en niet dat Noor echt slecht gehecht is.
Maar ik kan me voorstellen dat het gevoel nogal overheersend is en niet zomaar weg te rationaliseren is. Zou het helpen als er eens een 'proffesional' naar Noor kijkt? Weet niet of dat makkelijk te realiseren is..?

Loj; Nora eet tegenwoordig ook eerst het beleg eraf, maar ik heb dan nog het geluk dat ze daarna nog trek heeft en een boterham met alleen boter ook lekker vindt :)
Is het misschien een idee om het brood te smeren met kokosolie ipv boter? Nora is er verzot op en het schijnt heel erg gezond te zijn.

Wat leuk Omen! Veel plezier! :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_143009460
Loj, herkenbaar hoor dat beleg eten en dan de boterham niet willen.
ik ben toen een tijdje overgegaan op smeerbaar beleg (smeerworst, smeerkaas, pindakaas, appelstroop, jam) en dan af en toe eens proberen of het weer beter gaat.
Dat is met vlagen.
pi_143009749
Loj hier trektze los beleg zoals kaas en vlees ook van de boterham en dan zijn de bammetjes niet meer interessant. Dus meestal smeerbaar iets er op ^O^

XM, je omschrijving klinkt echt juist in mijn optiek helemaal goed! Ik zie Djen er ook in terug ^O^ . Je doet het goed!
pi_143010036
XM ook ik herken veel van mijn kind in jouw omschrijving terug. Ik heb ook momenten dat ik denk dat er 'iets' is. Voornamelijk omdat ik met kinderen werk en iets teveel weet van wat er allemaal mis kan zijn... Het komt bij mij ook omdat ik niet veel kinderen in de omgeving/ familie heb en niet veel vergelijkingsmateriaal.
Maar ik probeer dat dan ook los te laten. Want als er echt iets is wordt dat vanzelf ontdekt en moeten we het er maar mee doen. Veranderen kun je het toch niet. En dat is voor mij persoonlijk wat werkt.

Omen Blijdorp O+ O+ wat onwijs gaaf! Maak je een mooie spam plz?

Loj en als je nou brood met iets smeerbaars geeft en kaas en worst apart erbij? Of wil hij dan de boterham helemaal niet meer? Mss de worst dan op een ander moment als tussendoortje. Heeft hij het brood en het beleg toch binnen. L eet graag een plakje worst uit het vuistje. (de eerste keer ging de hele plak naar binnen en toen dat toch te groot bleek kwam het er half gekauwd uit :D arme ik met mijn fobie voor nat eten)
pi_143011190
Loj, je kunt hem ook iets anders geven?! Zoals (stukjes) fruit, kaas in blokjes, groente/salade, rijst(wafel), smoothies, ... Brood is niet per se een noodzakelijk ding natuurlijk, als het je om de vezels gaat, die zitten ook in groente en fruit en zo. Veel afwisseling is sowieso lekker :Y)
pi_143015314
Mini heeft denk ik vreselijk last van een doorkomende kies. Hij vraagt om eten, krijgt zijn favoriete boterham, neemt 1 hap en begint te huilen. ;( vla ging er wel in en knjipfruit ook. Maar voor de rest helemaal niks.
pi_143019861
Tnx voor de reacties :)
Smeerbaar doe ik idd wel regelmatig, maar daar zit ook zo weinig afwisseling in :)
Vandaag sabbelde hij ook de smeerworst eraf en gooide het brood daarna op de grond :')
Kokosolie, dat ken ik niet... Dat ga ik eens ff googlen :)
Iets anders heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht, ik geef wel eens pap ipv brood, maar iets anders nooit (tijdens ontbijt en lunch dan he ;) ) Daar ga ik eens over nadenken, wat we nog meer als lunch kunnen geven. Tnx Ela :)

Ach kiesjes :') sterkte Zolena!

Hoe was Blijdorp Omen? Ga deze week ook weer eens denk ik :)
pi_143021416
Soep, groente-omelet, monkey platter, pastasalade, wraps, pannenkoeken, dat is wat wij als lunch eten :) Kokosolie haal je bij de toko of bio winkel! Hier is Sticker ook geen broodfan, idd beleg eraf likken en brood over tafel gooien :D Ander brood of er een luxe broodje van maken wil ook wel eens helpen :)
pi_143021559
Hmm klote zooi.

Djen eet sinds afgelopen woensdag niets meer en het drinken werd ook steeds minder. Kwam onder de rode vlekjes te zitten en we dachten (en heel veel mensen met ons) dat ze gewoon flink gestoken was door muggen. Gisteravond ging het echt helemaal los en zijn we er nog mee naar de HAP gekunnen. Die wist het eigenlijk ook niet zo goed en gooide het uiteindelijk maar op spruw. Een diagnose die mij niet waarschijnlijk leek maar goed. Een of ander goedje meegekregen ter verlichting.

Komt mijn schoonmoeder net hier. De afgelopen twee weken is Djen veelvuldig bij hen geweest door de zwangerschap. Blijkt dat daar kinderen hebben rond gelopen die elkaar hebben aangestoken met de hand-/mond-/voetziekte en Djen heeft precies dezelfde symptomen als hen....

Zij kan het wel hebben als ze een paar dagen niet eet. Drinken wordt al iets zorgelijker. Maar ik heb hier nu ook nog een klein ventje van twee dagen oud.

Dus ik ben lichtelijk bezorgd en hoop maar dat het hem bespaard blijft :{
pi_143021936
Zolena klinkt als kiesjes ja. Even lekker wat meer vloeibaar eten en hopen dat ze snel door zijn

LE jullie eten echt lekker zo te horen O+ wat leg jij zoal op de monkey platter? En mijnes lust geen pannenkoeken :'(

Twinkle ik hoop zo dat het je mannetje mag overslaan! Heeft de arts er nog iets van gezegd of is het echt afwachten nu?
pi_143023250
Zolena wat zielig :*

L-E jullie lunchen inderdaad lekker zo te horen.

Twinkle :*

Dierentuin was heel gezellig. Riley vond de dieren superleuk

pi_143025482
We bellen morgen even met onze eigen huisarts. Moesten we sowieso al dus dan nemen we dit maar meteen mee op.
pi_143027780
Jeetje Twinkle, arm meisje. Wat stom dat die HA daar niet aan denkt :@ Kan me ook goed voorstellen dat je bezorgd bent. Ik zou denk ik zo weinig mogelijk mensen aan hem laten zitten en altijd goed handen wassen.

Ach mijn meisje he, niet naar bed willen, huilen huilen huilen. Mama was niet goed, ik werd zelfs geknepen en ze schreeuwde lelijk door m'n slaapliedje heen, echt zo van "hou je mond mama!". Ik wist echt niet meer wat ik moest doen, dus liet haar maar huilen. Zegt man opeens: misschien wil ze wat water? Waarom denk ik daar niet aan?? Ze wil ALTIJD water voor het slapen gaan! Ik doe de deur open waar Isa, inmiddels stil, vol verwachting ligt te wachten, ze ziet de fles, pakt hem en geeft mij de speen, tankt 100ml water naar binnen, steekt gaar handje uit voor de speen, stopt hem in haar mond, pakt haar olifant en... zwaait naar me. Echt van "nu is het goed mama, daag, ik ga slapen". Geen kik meer gehoord :@ Zit nu met tranen in m'n ogen op de bank, van verbazing over dat geweldige kindje dat zo goed weet wat ze wil. Ik voel me zo dom :@ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_143027814
Wat een mooie foto Omen O+ Klinkt als een geslaagde dag!

Twinkle, die timing is echt beroerd. Sowieso al sneu voor D. maar met B. er erbij wordt het toch even anders. Wel raar dat die HA dat niet als zodanig heeft kunnen herkennen. Goed om het even met je eigen HA te bespreken. Ook hoe te handelen met B.
pi_143027878
Spirit, fijn he, dat ze dat zelf zo goed kunnen aangeven. O+
pi_143027929
quote:
2s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Kyara het volgende:
Spirit, fijn he, dat ze dat zelf zo goed kunnen aangeven. O+
Ja! Maar ik luisterde niet! Ik dacht dat het aan de sprong lag, maar ze wilde gewoon alleen een beetje water :@
Sarcasme. Herken het.
pi_143028112
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja! Maar ik luisterde niet! Ik dacht dat het aan de sprong lag, maar ze wilde gewoon alleen een beetje water :@
Ja, maar ze worden ook "ineens" zo snel groot..... En nu weet je het voor de volgende keer ;)
pi_143028246
Wij zijn vandaag met vrienden naar een klein dierentuintje geweest. Meiden hebben grotendeels gelopen (aan de hand of achter de buggy). Ze wilden niet in de buggy, niet in de doek, niet in de drager, niet op de arm.... Alleen lopen (of kruipen maar dat vonden wij weer geen goed idee). Hele afstanden. Best knap.

Edit: plaatje bj het praatje

[ Bericht 32% gewijzigd door Kyara op 03-08-2014 21:03:50 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:12:04 #47
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_143028965
Oh bah Twinkle, dat is al zo rot voor je meisje ;( Maar helemaal met een kersverse mini in huis. Wel gek dat de HAP er niet aan dacht.

Leuke foto Omen O+
Ik wil ook eens naar Blijdorp, maar ik denk dat ik even wacht tot Nora iets ouder is en iets langer tussen de slaapjes kan laten. Eerst maar eens SeaLife hier om de hoek proberen :)

Oh Spirit, dat had ik laatst ook. Nora had voor het slapen voor haar doen erg goed gedronken, dus toen ze een uur laten huilend wakker werd had ik in eerste instantie helemaal niet aan gedacht dat ze misschien gewoon weer dorst had :@
Wat kan je je dan stom voelen, he. Maar het vervolg klonk wel erg lief! Zwaaien O+

Wat goed, Kyara! Wat worden ze dan ineens groot zeg. Dragen en buggies zijn voor baby's! :{w ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_143031189
Spirit zulke dingen gebeuren. Voel jezelf niet te schuldig :*

Kyara wat knap van je meiden. Hebben ze ook niet geslapen?
Riley dus niet. Wel af een toe in de buggy gezeten of gedragen (niet in draagzak, want dat lukt nog steeds niet) maar ook heel veel gelopen.
Ik heb trouwens wel een aantal baby's in draagzak of draagdoek gezien. En twee moeders die hun baby bv gaven. Een van van die moeders deed het voeden in een draagzak. De andere mama was een zebra
pi_143031286
Ik moest je laatste zin even 2 keer lezen :D _O-

Wij waren op tijd weer thuis dus ze lagen om 14.00 uur weer in hun bed. Helemaal zonder slaap redden ze niet hoor..... en wij ook niet :@
pi_143031938
Oh Twinkle, wat naar zeg, en wat een timing! Even bellen met de ha lijkt me wijs idd.

Omen, toffe foto!

Kyara, jouw meiden lijken wel bijna twee zo! O+

Spirit, herkenbaar. En wat enorm knap en tof dat ze zo goed aan kan geven waar ze behoefte aan heeft. Ik zit ook wel eens zo vast in mijn eigen verwachtingpatroon dat ik niet makkelijk out of the box kan denken.. Eergisteren zette ik Sticker in zijn kinderstoel, huilen en brullen, maarja, dat is al twee weken zo als we hem ergens neer zetten, hij heeft even een plakperiode, dus ik zei: ik smeer even supersnel je broodje en dan mag je uit de stoel, maar toen er echt enorme tranen over zijn wangen biggelden merkte ik pas dat zijn buikvelletje tussen het gespje had gezeten toen ik hem vast zette in de stoel :'( So far voor mooi weer en dreumesje lekker 24/7 in alleen een luier :') En het is een lelijk pleke ook /slechtemoederrant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')