Evolutie is al volledig bewezen en de mens is een aap. Prima dat je wat anders gelooft hoor, maar evolutie ontkennen is simpelweg idioot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef Snackman het volgende:
Evolutie is niet te bewijzen, het is niet te bewijzen dat een mens van een aap afstamt. Of de oerknal, etc.
Ze proberen dit wel, maar het blijft theoretisch.
Je gelooft dus de theorie van de Evolutie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Evolutie is al volledig bewezen en de mens is een aap. Prima dat je wat anders gelooft hoor, maar evolutie ontkennen is simpelweg idioot.
Sorry, maar dat is geen geloof.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:50 schreef Snackman het volgende:
[..]
Je gelooft dus de theorie van de Evolutie?
En ik geloof ook in de Theorie van de Zwaartekracht. Jij niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:50 schreef Snackman het volgende:
[..]
Je gelooft dus de theorie van de Evolutie?
Over de zwaartekracht is trouwens heel, heel, heel veel minder bekend dan over evolutie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:52 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
En ik geloof ook in de theorie van de zwaartekracht. Jij niet?
Anno 2014 nog met zulke onzin komen aanzettenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef Snackman het volgende:
Evolutie is niet te bewijzen, het is niet te bewijzen dat een mens van een aap afstamt. Of de oerknal, etc.
Het mooie van theorieën is dat je er toch aan onderhevig bent als je er niet in gelooft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:52 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
En ik geloof ook in de Theorie van de Zwaartekracht. Jij niet?
Geoden garp. Als wij mensen alleen geloven wat we kunnen zien, waarom 'geloven' we dan in evolutie terwijl we dat niet kunnen zien? En als jij dingen gelooft zonder ze te kunnen zien, waarom doe je dan zo moeilijk over evolutie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef Snackman het volgende:
Geloof daarin tegen, werkt anders.
Hebreeën 11:1 (HTB)
11 Wat is geloof? Het is de absolute zekerheid dat onze hoop ook werkelijkheid wordt en het is het bewijs van dingen die wij niet kunnen zien.
Maar...... wij mensen willen alles kunnen zien, want anders.......... geloven we het niet.
En daarom is Hebreeën 11:1 duidelijk en waar.
Hebreeën 11:1
Jullie 'geloven' in de evolutie en ik in de Bijbel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geoden garp. Als wij mensen alleen geloven wat we kunnen zien, waarom 'geloven' we dan in evolutie terwijl we dat niet kunnen zien? En als jij dingen gelooft zonder ze te kunnen zien, waarom doe je dan zo moeilijk over evolutie?
Waarom zit je hier dan mensen te bekeren? Heb eens respect voor het evolutie-geloof.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:23 schreef Snackman het volgende:
[..]
Jullie 'geloven' in de evolutie en ik in de Bijbel.
Alleen durven de 'Evolutie' gelovers het wordt geloof niet in de mond te nemen.
M.a.w. We are all believers.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom zit je hier dan mensen te bekeren? Heb eens respect voor het evolutie-geloof.
En zuurstof, is dat ook een geloof? Of water? Of een stoel? Allemaal geloven?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:23 schreef Snackman het volgende:
[..]
Geloof jij dat ja?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:23 schreef Snackman het volgende:
[..]
Wellicht is een discussie over evolutie gewoon niet iets waar jij je tijd aan moet besteden. In 2 of 3 posts heb je al zoveel onwetendheid getoond over dit onderwerp dat het weinig zin heeft om op je in te gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:23 schreef Snackman het volgende:
[..]
Dit is een valse tegenstelling en dat hoor je te wetenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:23 schreef Snackman het volgende:
[..]
OK 2010 dan. Voetbal kan mij niet schelen, dus in dat opzicht ben ik slordig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 04:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er geen WK voetbal was in 2012
Ik geloof niet in evolutie, ik zie evolutie dagelijks om mij heen en in mij zelf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:23 schreef Snackman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |