Kijken of er bij mij nog wat boeiends binnenkomt zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe jeugdspelers binnengekregen. Heb een betere hoofd jeugdopleiding dan afgelopen jaren, maar de spelers zijn dramatisch.16 spelers waarvan ik er eigenlijk geen een een contract aan ga bieden.
Welke spelers heb je gehaald?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb mijn eerste seizoen er net op zitten met Verzej (1e divisie van Slovenie).
Had zin om wat anders te doen dan wat ik al gedaan had (Ajax, lage Engelse competitie).
Eerste seizoen 1e geworden en de beker gewonnen. Heb veel Nederlandse afdankertjes gehaald, die eigenlijk nog best aardig zijn voor het Sloveense niveau.
Mag nu de champions league in. Ben iets te lang op vakantie gegaan in me game haha. Sloveense supercup met 2-1 verloren, maar wel de eerste wedstrijd in de voorronde CL gewonnen van Helsingborg met 2-3. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen.
Wel grappig, ongeveer 5 spelers gehaald vorig seizoen (Nederlands) waarvan er nu al weer 4 in ge belangstelling staan van Nederlandse clubs als Cambuur en Go Ahead.
3,5 ster is voor mij al een uitzondering in dit spel. Behalve bij Ajax, daar kreeg ik wel eens 3,5 ster en soms zelfs 4.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken of er bij mij nog wat boeiends binnenkomt zoMeestal zijn 3,5 sterren potentieel de laatste seizoenen het maximale
Bij Ajax krijg ik meestal wel de eerste seizoenen spelers die dan goed meekunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3,5 ster is voor mij al een uitzondering in dit spel. Behalve bij Ajax, daar kreeg ik wel eens 3,5 ster en soms zelfs 4.
Maar bij andere ploegen is 2 sterren wel de max.
Nou, maar weer goed scouten en voor 5 ton spelers van NEC of Heracles kopen.
Het kan er erg van af hangen. Heb wel eens gesaved de dag voordat de regens binnenkwamen bij Ajax, en daarna gewoon 10 keer herladen om te kijken of er wat bij zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax krijg ik meestal wel de eerste seizoenen spelers die dan goed meekunnen.
Nu ook wel wat spelers uit de jeugd gehad bij Helmond Sport die tussen bank en basis inzitten.
Maar heb ook wel eens bij Volendam gehad dat spelers van 2,5 ster potentie gewoon altijd een 7 haalden en zelfs het Nederlands Elftal haalden. Ook verkocht toen voor 20 miljoen, dus sterren zegt ook niet altijd alles.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan er erg van af hangen. Heb wel eens gesaved de dag voordat de regens binnenkwamen bij Ajax, en daarna gewoon 10 keer herladen om te kijken of er wat bij zit.
Soms zit er gewoon 10 keer achter elkaar geen kut bij, de andere keer een jaargang waarin 4 spelers binnen 2 jaar het eerste halen.
Klopt, maar als spelers van 16 maar 1 attribuut boven de 10 hebben, hoef je niet te verwachten dat ze met het eerste mee kunnen binnenkort.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar heb ook wel eens bij Volendam gehad dat spelers van 2,5 ster potentie gewoon altijd een 7 haalden en zelfs het Nederlands Elftal haalden. Ook verkocht toen voor 20 miljoen, dus sterren zegt ook niet altijd alles.
Bij vorige FM had je voor een bepaalde update dat sowieso iedereen maar een halve ster potentie kreeg als ze binnenkwamen, maar als ze dan contract kregen konden ze soms wel gewoon 4/4,5 ster hebben
Nee bij 16 jarige meestal niet, maar soms komt er ook wel eens iemand van 14 je jeugd binnen met al heerlijke statsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar als spelers van 16 maar 1 attribuut boven de 10 hebben, hoef je niet te verwachten dat ze met het eerste mee kunnen binnenkort.
Nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee bij 16 jarige meestal niet, maar soms komt er ook wel eens iemand van 14 je jeugd binnen met al heerlijke stats
Dat zijn de pareltjes
14 jarigen komen er ook zelden in voor hoor, heel somsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.
Alleen 15 en 16.
Had dit jaar ook een kerel uit Azerbaijan in de jeugd doorstromen. Kan er werkelijk waar geen flikker van. Halve ster potentie.Leuk.
Die komen nu allemaal bij mijn oude club Ter Leede terecht, allemaal met minimaal 4.5 ster. Gescout en gekocht in de tijd dat ik daar nog coach was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
14 jarigen komen er ook zelden in voor hoor, heel soms
Brazilië meestal al wel, alleen komen ze dan toch pas na 4 jaar naar jouw club minimaal
Ik zat eerst ook bij Notts County waarmee ik eerst promoveerde naar Championship en toen degradeerde. Toen ze paar jaar daarna onderkant League 2 zaten werd ik nog eens benaderdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die komen nu allemaal bij mijn oude club Ter Leede terecht, allemaal met minimaal 4.5 ster. Gescout en gekocht in de tijd dat ik daar nog coach was.
Overigens bood Ter Leede me gisteren weer de functie van hoofdcoach aan, na 1 jaar ging de nieuwe trainer met pensioenvoel me wel vereerd natuurlijk.
leuke ronde inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke doordeweekse speelronde zo![]()
[ afbeelding ]
2026, dus de meeste clubs zitten vol vreemdelingenlegioenenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
leuke ronde inderdaad.
welk jaar zit je, meeste doelpunten makers ken ik niet,
Ik doe altijd dat hij de waarde voor het team onderschat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef 44rdbei het volgende:
hoe fix ik dit? ik vraag nu 12 miljoen voor hem en hij wou helemaal niet weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |