Fijn! Mijn volgende afspraak is bij 14 weken. Dan zal ik het hartje voor het eerst horen waarschijnlijk. Wel nog 2 echo's in de planning, dat is net zo leuk natuurlijkquote:
^^ Tussendoor vergeten we het steeds en ze komen ook buiten in de zomer (als het kouder dan 15 graden is, willen ze nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb drie twee katten, twee bakken en we scheppen nooit, eens per week kiepen we die strontbak leeg in de kliko
goddamnit denk ik ook even lief te zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan vind je deze ook prachtig denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maarreh, fijne zaterdag he
[ afbeelding ]
ik ben bang dat die van ons dan gewoon elders gaan kakken... weet iig wel zeker dat ze dan hun uiterste best gaan doen om al gravende de vulling over het hele huis te verspreiden, ondanks dichte kater-bakken met extra hoge instapquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb drie katten, twee bakken en we scheppen nooit, eens per week kiepen we die strontbak leeg in de kliko
Dit, met twee (en inmiddels éénquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb drie katten, twee bakken en we scheppen nooit, eens per week kiepen we die strontbak leeg in de kliko
Ik begon me al even zorgen te maken dat wij hele vieze mensen zijn die hun kattenbak te weinig verschonen, maar gelukkig nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
goddamnit denk ik ook even lief te zijnik dacht dat je serieus was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat vreemd om niet meer in de lijst te staan...
S.arah en ik zijn er nog niet aan toe om al over te stappen, weet ook niet of we dat doen maar hier zeggen we vast gedag! Al blijven we natuurlijk wel lurken.Ze lijkt op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je zoiets nou juist niet lezen dan, als je al wet dat je in t ziekenhuis moetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:43 schreef Hilmo het volgende:
Prachtig GM!!!
Zijn er andere die het boek kennen van 'Vrije Geboorte' van Korteweg?
Stukje op internet er over gelezen en spreekt me op zich wel aan, maar maakt me ook wel nog zenuwachtiger over het ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop jullie allemaal snel te kunnen ontmoeten in Z&G!![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Bevallen doet pijn. Mensen die anders beweren hebben een penis.
GM, lief
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
GM, lief
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo, ik denk dat dit de laatste keer is dat ik in dit topic reageer. En dan schuif ik een plaatsje op naar het babytopic. Want anders wordt het wel heel erg druk omdat ik het dreumestopic ook bij 'moet' houden![]()
Allereerst: Iedereen nog een hele hele hele fijne en goede zwangerschap toegewenst! Ik ben voor nu blij dat ik er vanaf ben. Nog maar een dag geleden bevallen en wat voel ik me al goed! Nou moet ik mezelf niet voorbij lopen natuurlijk, maar lichamelijk ben ik prima door de bevalling heen gekomen. Alleen heel erg moe. Dus wij gaan zo lekker met de kippen op stok![]()
Mijn bevallingsverhaal komt een dezer dagen in het daarvoor bestemde topic. Voor nu even geen puf want moe.
Boaz is een heel tevreden kereltje van 3800 gram en 55 cm lang (geen grapje!). En wat is ie mooi![]()
Ik heb weleens getwijfeld of ik een tweede kindje net zoveel liefde zou kunnen geven als het eerste kindje. Nou, echt wel dat dat kan dus. Geen twijfel mogelijk!
Hij lijkt ontzettend veel op Djenna toen die net geboren wasEn hij heeft echt mega veel donkere haartjes.
Mijn man de fotograaf heeft echt zo veel foto's gemaakt. Maar nog niks omgezet, dus jullie moeten het voor nu even doen met die ene foto welke we vanmiddag ook op facebook hebben gezet.Nu alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop jullie allemaal snel te kunnen ontmoeten in Z&G!![]()
Van harte Twink, fijn dat het zo goed is gegaan![]()
U spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
hoofd, vagijn, conclusiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
U spreekt uit ervaring?
Twinkle, wat een echt jongetje! Die haartjes
is natuurlijk opgedragen aan twinkle.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Phaidra het volgende:
Twinkle![]()
! Mooi afgebakken!
Mango, toffe foto! En ik lolde om de tekst.
Whahaha, dat waren inderdaad precies de types in mijn hypnobirthing-clubje, en de reden dat ik daarmee gestopt benquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef mignonne het volgende:
Het type dat zich veiliger voelt om thuis in bad een stuit te baren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |