abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142993215
:')
pi_142993276
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Crumpette het volgende:
awww O+
dan vind je deze ook prachtig denk ik

maarreh, fijne zaterdag he
Kwak
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:27:24 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_142993285
Ik heb drie katten, twee bakken en we scheppen nooit, eens per week kiepen we die strontbak leeg in de kliko :')
disclaimer
pi_142993337
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef Risu het volgende:

[..]

Ja is gezegd.
Fijn! Mijn volgende afspraak is bij 14 weken. Dan zal ik het hartje voor het eerst horen waarschijnlijk. Wel nog 2 echo's in de planning, dat is net zo leuk natuurlijk ;) (daar ga ik tenminste even vanuit).

Malteser :*.

Kwak, pareltje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142993410
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb drie twee katten, twee bakken en we scheppen nooit, eens per week kiepen we die strontbak leeg in de kliko :')
^^ Tussendoor vergeten we het steeds en ze komen ook buiten in de zomer (als het kouder dan 15 graden is, willen ze niet :')).
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:35:49 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_142993492
Ja, ik heb ook 1 buitenpoes, die kakt in een zandberg in de tuin :')
disclaimer
pi_142993727
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dan vind je deze ook prachtig denk ik

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

maarreh, fijne zaterdag he
[ afbeelding ]
goddamnit denk ik ook even lief te zijn :') ik dacht dat je serieus was :')
pi_142993757
quote:
Ik heb drie katten, twee bakken en we scheppen nooit, eens per week kiepen we die strontbak leeg in de kliko :')
ik ben bang dat die van ons dan gewoon elders gaan kakken... weet iig wel zeker dat ze dan hun uiterste best gaan doen om al gravende de vulling over het hele huis te verspreiden, ondanks dichte kater-bakken met extra hoge instap :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:47:35 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142993780
quote:
Dit, met twee (en inmiddels één ;( ) katten.
KuikenGuppy
pi_142994017
1 kat en geen bak hier. Het enige wat ik in huis vind zijn muizen tegenwoordig, die bracht ie voorheen bij de buren. Sinds ik zwanger ben krijg ik er om de dag 1 ;(
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_142994053
quote:
Ik begon me al even zorgen te maken dat wij hele vieze mensen zijn die hun kattenbak te weinig verschonen, maar gelukkig niet O+ zo doen wij, of vriend momenteel, het ook. 1x per week gewoon het hele ding leeggooien en vullen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door krijgerrtje op 02-08-2014 19:25:26 ]
pi_142994136
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:45 schreef Crumpette het volgende:

[..]

goddamnit denk ik ook even lief te zijn :') ik dacht dat je serieus was :')
:*

De PI crump! En t woord pareltje ;)

Maar ik vind het wel echt lief van je! Ik zou t niet kunnen...
Kwak
pi_142996519
Wat vreemd om niet meer in de lijst te staan...

S.arah en ik zijn er nog niet aan toe om al over te stappen, weet ook niet of we dat doen maar hier zeggen we vast gedag! Al blijven we natuurlijk wel lurken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_142996548
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat vreemd om niet meer in de lijst te staan...

S.arah en ik zijn er nog niet aan toe om al over te stappen, weet ook niet of we dat doen maar hier zeggen we vast gedag! Al blijven we natuurlijk wel lurken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lijkt op je!
pi_142996557
Prachtig GM!!!

Zijn er andere die het boek kennen van 'Vrije Geboorte' van Korteweg?
Stukje op internet er over gelezen en spreekt me op zich wel aan, maar maakt me ook wel nog zenuwachtiger over het ziekenhuis.
pi_142996773
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:43 schreef Hilmo het volgende:
Prachtig GM!!!

Zijn er andere die het boek kennen van 'Vrije Geboorte' van Korteweg?
Stukje op internet er over gelezen en spreekt me op zich wel aan, maar maakt me ook wel nog zenuwachtiger over het ziekenhuis.
Misschien moet je zoiets nou juist niet lezen dan, als je al wet dat je in t ziekenhuis moet ;)

Klinkt lullig maar ik zou geen extra angst opzoeken.

Ik vond "veilig bevallen" Wel prettig om te lezen. Maakte me niet angstig voor t ziekenhuis, wel bewust van het nut van weeën en pijn en de werking daarvan en ook waarom je niet te vroeg naar t ziekenhuis zou moeten gaan, maar vind er wel de ruimte in aanwezig voor en goed gevoel bij elke mogelijke bevalling.
Kwak
pi_142997335
Hmm, zit wat in ;) Vond het idee wel zo mooi, en ook over dat bevallen juist geen pijn hoefde te doen. Maar ik heb dan denk ik meer aan 'Veilig bevallen' ja.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 20:16:48 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_142997519
Bevallen doet pijn. Mensen die anders beweren hebben een penis.

GM, lief O+
disclaimer
pi_142997780
Zo, ik denk dat dit de laatste keer is dat ik in dit topic reageer. En dan schuif ik een plaatsje op naar het babytopic. Want anders wordt het wel heel erg druk omdat ik het dreumestopic ook bij 'moet' houden :D

Allereerst: Iedereen nog een hele hele hele fijne en goede zwangerschap toegewenst! Ik ben voor nu blij dat ik er vanaf ben. Nog maar een dag geleden bevallen en wat voel ik me al goed! Nou moet ik mezelf niet voorbij lopen natuurlijk, maar lichamelijk ben ik prima door de bevalling heen gekomen. Alleen heel erg moe. Dus wij gaan zo lekker met de kippen op stok :Y)

Mijn bevallingsverhaal komt een dezer dagen in het daarvoor bestemde topic. Voor nu even geen puf want moe.

Boaz is een heel tevreden kereltje van 3800 gram en 55 cm lang (geen grapje!). En wat is ie mooi O+
Ik heb weleens getwijfeld of ik een tweede kindje net zoveel liefde zou kunnen geven als het eerste kindje. Nou, echt wel dat dat kan dus :Y . Geen twijfel mogelijk!

Hij lijkt ontzettend veel op Djenna toen die net geboren was :D En hij heeft echt mega veel donkere haartjes.

Mijn man de fotograaf heeft echt zo veel foto's gemaakt. Maar nog niks omgezet, dus jullie moeten het voor nu even doen met die ene foto welke we vanmiddag ook op facebook hebben gezet.

SPOILER
Hoop jullie allemaal snel te kunnen ontmoeten in Z&G! :)
pi_142997826
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Stormqueen het volgende:

GM, lief O+
:o Wat zeg je me nu!?

GM, ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had dus bij deze: van harte! En idd, je dochter lijkt op je!

En pareltjes, ik hou d'r van. O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Mangostine op 03-08-2014 21:05:12 ]
pi_142997829
quote:

GM, lief O+
:D
:)
pi_142997833
Ohh die wangetjes Twinkle O+
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 20:28:55 #173
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142997903
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo, ik denk dat dit de laatste keer is dat ik in dit topic reageer. En dan schuif ik een plaatsje op naar het babytopic. Want anders wordt het wel heel erg druk omdat ik het dreumestopic ook bij 'moet' houden :D

Allereerst: Iedereen nog een hele hele hele fijne en goede zwangerschap toegewenst! Ik ben voor nu blij dat ik er vanaf ben. Nog maar een dag geleden bevallen en wat voel ik me al goed! Nou moet ik mezelf niet voorbij lopen natuurlijk, maar lichamelijk ben ik prima door de bevalling heen gekomen. Alleen heel erg moe. Dus wij gaan zo lekker met de kippen op stok :Y)

Mijn bevallingsverhaal komt een dezer dagen in het daarvoor bestemde topic. Voor nu even geen puf want moe.

Boaz is een heel tevreden kereltje van 3800 gram en 55 cm lang (geen grapje!). En wat is ie mooi O+
Ik heb weleens getwijfeld of ik een tweede kindje net zoveel liefde zou kunnen geven als het eerste kindje. Nou, echt wel dat dat kan dus :Y . Geen twijfel mogelijk!

Hij lijkt ontzettend veel op Djenna toen die net geboren was :D En hij heeft echt mega veel donkere haartjes.

Mijn man de fotograaf heeft echt zo veel foto's gemaakt. Maar nog niks omgezet, dus jullie moeten het voor nu even doen met die ene foto welke we vanmiddag ook op facebook hebben gezet.

SPOILER
Hoop jullie allemaal snel te kunnen ontmoeten in Z&G! :)
Nu alweer :o ;)

Van harte Twink, fijn dat het zo goed is gegaan :)
pi_142997937
Hahaha twinkle jij konijn! *;
Geniet van je knapperd!
pi_142997941
quote:

U spreekt uit ervaring? O-)

Twinkle, wat een echt jongetje! Die haartjes O+
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 20:31:30 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_142997976
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:30 schreef Amsel het volgende:

[..]

U spreekt uit ervaring? O-)

Twinkle, wat een echt jongetje! Die haartjes O+
hoofd, vagijn, conclusie :P

Twinkle, wat een mooierd O+

Mango, prachtig O+
disclaimer
pi_142998025
Twinkle O+ O+! Mooi afgebakken!

Mango, toffe foto! En ik lolde om de tekst :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142998027
En het concept pijnloze bevalling vind ik altijd een beetje link. Er zijn wel vrouwen die geen pijn ervaren tijdensde bbevalling, en iedereen heeft er zo zn eigen this is how I did it voor. Het gevaar zit hem erin dat het dan net lijkt dat, zolang je maar precies die en die truukjes opvolgt, je ook een pijnloze bevalling zult hebben, je volgt immers hetzelfde recept.

Maar echt iedere vrouw is anders, iedere bevalling is anders en ieder kind is anders. En als je dan je weeën krijgt en het blijkt toch gewoon verdomde zeer te doen, dan kan dat nog wel eens heel erg extra zuur voelen als je gerekend had op vrijwel pijnloos. Dat je je gaat afvragen wat je in vredesnaam verkeerd doet, want je hoort geen pijn te hebben verdorie! Nja, dat draagt niet bij aan de feestvreugde op zo'n moment zeg maar. T geldt zoals voor alles, haal er tips uit maar vaar er niet blind op. En Korteweg is wel een bekende naam in een circuit van dames met een flinke weerstand tegen ziekenhuis en ziekenhuisbevalling enzo. Het type dat zich veiliger voelt om thuis in bad een stuit te baren. Dat is voor ieder voor zich verder, maar bedenk van tevoren goed hoe jij daarin staat, of dat gevoel voor jou ook geldt.
:)
pi_142998127
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Phaidra het volgende:
Twinkle O+ O+! Mooi afgebakken!

Mango, toffe foto! En ik lolde om de tekst :D.
is natuurlijk opgedragen aan twinkle. 8-)
pi_142998174
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef mignonne het volgende:
Het type dat zich veiliger voelt om thuis in bad een stuit te baren.
Whahaha, dat waren inderdaad precies de types in mijn hypnobirthing-clubje, en de reden dat ik daarmee gestopt ben :D

Ik verwacht ook geen pijnloze bevalling trouwens. Maar ik geloof dat het voor mijzelf (!) beter werkt om niet angstig te zijn voor mogelijke pijn. In die zin wil ik nog steeds de bevalling ingaan met de hypnobirthing-technieken in het achterhoofd, maar er dan mijn eigen down-to-earth versie van maken. We zien wel hoe het loopt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')