abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:32:33 #276
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143044834
*O* voor de knipper van gevalletje, ben ook wel benieuwd naar het voorbehoud.

Phaidra veel plezier bij de echo vandaag.

En wat betreft slecht slapen, dat heb ik al heel lang maar ik heb er verder niet echt last van.
De dreumes slaapt ook pas vanaf afgelopen maand opeens door.
Ik zit alvast in een goed ritme voor de mini :D

En alleen de binnen ramen zemen vind ik wel een klein klusje.
We hebben zo'n 14 meter aan raam in huis en allemaal 1.80 hoog
En nog een schuifpui van 3.10 bij 260 en dat is in een appartement.
En normaal doe ik binnen en buiten tegelijk ;(

En nog een *O* voor iedereen die ik vergeet

Even een kleine edit: er stond een cijfer teveel :P

[ Bericht 6% gewijzigd door rebel-angel op 04-08-2014 10:39:25 ]
W
Z
E
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:42:02 #277
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143044980
Veel plezier Phaidra!

Ramen wassen O+

SQ, hoop dat je haar inmiddels wat meer gevoeld hebt, of dat je iig niet stresst vandaag :). Mijne was ook super rustig vanochtend na gisteren de hele dag en avond indalingssteken gehad te hebben (gvd wat doen die pijn zeg :? Ik heb die steken bij S nooit gehad). Misschien is ze bij jou ook iets anders gaan liggen?

Gevalletje, gefeliciteerd met je goeie echo!
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:13:38 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_143045624
* Stormqueen ziet rechtertiet op en neer gaan :')

Jep, ze is er weer _O-

Indalingssteken spees, nu al? :o
Voel je dat in je doos?
disclaimer
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:17:30 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143045723
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen ziet rechtertiet op en neer gaan :')

Jep, ze is er weer _O-

Indalingssteken spees, nu al? :o
Voel je dat in je doos?
Ja bij de laatste echo en controle bleek ze al vrij laag in mn bekken te zitten, ik denk dat ze nu nog verder gezakt is. Een tweede kind daalt lang niet altijd in begreep ik, dus misschien was het wel iets anders maar Google was mijn vriend. Het voelde als messteken (dat klinkt wat dramatisch maar echt venijnig) heel laag in mn buik, rond blaas/baarmoedermond denk ik. Best wel nasty :D. Ben blij dat het nu even weg is!

Ze ligt trouwens ook wel echt laag nu, vanaf mijn navel naar boven is het nu helemaal leeg. Geeft wel ademruimte!

En *O* voor je actieve kind nu
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:21:46 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_143045842
Ah,klink onprettig! Maar wel lekker dat ze gezakt is! Hier is alles vanaf de navel naar beneden juist leeg,misschien wil ze oraal geboren worden ;(

Mental image :'(
disclaimer
pi_143045887
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ah,klink onprettig! Maar wel lekker dat ze gezakt is! Hier is alles vanaf de navel naar beneden juist leeg,misschien wil ze oraal geboren worden ;(

Mental image :'(
Ooh zo een had ik ook, hij tikte op het end nog net niet m'n huig aan :+
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:42:42 #282
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_143046485
Een knipper voor gevalletje!! *O*

Voelde ik vorige week nog maar een enkel plopje, deze week is het dan echt los gebarsten! Mijn kind plopt er wat op los.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:44:00 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_143046531
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ooh zo een had ik ook, hij tikte op het end nog net niet m'n huig aan :+
_O- Maar die was er ook niet uit te pesten :D

Trouwens, ik voel wel de laatste dagen regelmatig een lichte druk helemaal onderin mijn buik, alsof er iets in een net iets te krap tasje wordt gepropt (goede matige omschrijving, non?) dus ik heb wel het idee dat ze d'r kop naar beneden probeert te douwen :')
disclaimer
pi_143046919
Een knipper voor gevalletje. *O*
pi_143047236
Wat fijn van de goede echo, Gevalletje!

Ik heb hier ook steken in m'n doos die ik bij m'n eerste zwangerschap nooit heb gehad, maar helaas waren dat geen indalingssteken, de mini ligt nog gewoon hoog. Wat het dan wel zijn? :?

SD, wat fijn dat je nu zoveel beweging voelt, zo geruststellend hè!

En SQ, fijn dat Henka weer wakker is!
pi_143047372
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef marel88 het volgende:
Wat fijn van de goede echo, Gevalletje!

Ik heb hier ook steken in m'n doos die ik bij m'n eerste zwangerschap nooit heb gehad, maar helaas waren dat geen indalingssteken, de mini ligt nog gewoon hoog. Wat het dan wel zijn? :?

SD, wat fijn dat je nu zoveel beweging voelt, zo geruststellend hè!

En SQ, fijn dat Henka weer wakker is!
Een handje dat even 'kietelt' daar beneden :'). Geen grap trouwens, wij zagen 't toen op de echo. Handje dat bij je bmm ligt te porren voelt heel venijnig - toucheren van binnenuit! :')
Home is where the O+ is...
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:12:31 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_143047553
Ja marel, je kind wilde gewoon even zwaaien :Y
disclaimer
pi_143047679
een knipper voor gevalletje! *O*

SQ fijn dat Henka weer wakker is..

Potver ik had dus vanmorgen onze klusjesman/loodgieter op het dak om "even" de schoorsteen opnieuw te voegen/met zink te beslaan, blijkt die halve schoorsteen helemaal los te zitten -O- veel losser dan verwacht iig... Nou moet hij er morgen gewoon af. Opnieuw opmetselen is mega duur, en wij gebruiken hem niet... de benedenburen wel, maar die gaan vooralsnog ook akkoord met dichtmaken. Een verschil van 3000 euro voor hun gaskachel zie ik niet zo zitten :{w en lijkt me zich ook niet te reflecteren in de waarde van het huis. En ik kan (8> natuurlijk nog niet bereiken. Heb hem alles wel geappt inclusief beeldmateriaal, verwacht dat hij zo wel even belt gezien lunchpauze.. maar das ook lekker shocking voor hem op afstand..

Overigens het opnieuw opmetselen van een schoorsteen kan altijd nog, voor eventuele volgende bewoners enz. Dus dit is gewoon de meest conservatieve oplossing.

Al met al -O-
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:18:31 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_143047744
Crumpette, moet je die kosten dan niet gewoon delen als zij er wel gebruik van maken?
En wat kost opnieuw opmetselen? Is dat alleen vanaf het dak omhoog? Wij hebben een siermuur met poort en zuilen van een metertje of tien lang en 2 meter hoog laten opmetselen en dat kostte 3800, dan kan een schoorsteen toch geen 3000 zijn?
disclaimer
pi_143047833
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:07 schreef Cwen het volgende:

[..]

Een handje dat even 'kietelt' daar beneden :'). Geen grap trouwens, wij zagen 't toen op de echo. Handje dat bij je bmm ligt te porren voelt heel venijnig - toucheren van binnenuit! :')
Ah, was dat het? Volgende keer zal ik dan terugzwaaien ipv heel hard "Au!" roepen... :@
pi_143047856
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, moet je die kosten dan niet gewoon delen als zij er wel gebruik van maken?
En wat kost opnieuw opmetselen? Is dat alleen vanaf het dak omhoog? Wij hebben een siermuur met poort en zuilen van een metertje of tien lang en 2 meter hoog laten opmetselen en dat kostte 3800, dan kan een schoorsteen toch geen 3000 zijn?
nee de kosten van alles afvoeren en nieuw materiaal en opnieuw opmetselen zitten hem ook in de werktijd, zo'n metselaar is daar een paar dagen mee bezig omdat je qua verzakken van het cement niet alles tegelijk kan doen, de steiger (die nu niet nodig is met het dichtmaken), alle dagen de lift voor materiaal... De schoorsteen zit aan de voorkant (straat) van het huis, op 4 hoog... tis nogal een onhandige plek zeg maar.

opnieuw opmetselen: grofweg 5000 (weet niet of dit ex- of in- is)
tussenoplossing: ongeveer 1350 (ex)

En idd die kosten zijn gedeeld, maar 2/3 is voor ons. -O-
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:24:42 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_143047906
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:22 schreef Crumpette het volgende:

[..]

nee de kosten van alles afvoeren en nieuw materiaal en opnieuw opmetselen zitten hem ook in de werktijd, zo'n metselaar is daar een paar dagen mee bezig omdat je qua verzakken van het cement niet alles tegelijk kan doen, de steiger (die nu niet nodig is met het dichtmaken), alle dagen de lift voor materiaal... De schoorsteen zit aan de voorkant (straat) van het huis, op 4 hoog... tis nogal een onhandige plek zeg maar.

opnieuw opmetselen: grofweg 5000 (weet niet of dit ex- of in- is)
tussenoplossing: ongeveer 1350 (ex)

En idd die kosten zijn gedeeld, maar 2/3 is voor ons. -O-
tering ;(
En zij stoken dus echt nog een haard?
Zeg eens dat ze achterhaald bezig zijn :{w
disclaimer
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:27:44 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_143047985
Overigens kunnen wij de schoorsteen ook niet verwijderen vanwege de buren. Het ding is al wel weg op de begane grond en de eerste verdieping, maar het rookkanaal op zolder kan niet verwijderd worden zonder dat de schoorsteen van het dak moet. En aan de andere kant hebben we hetzelfde issue met de schoorsteen op de keukenuitbouw :') het lijkt een futiliteit, maar het scheelt gewoon 30 cm aan bruikbare ruimte op je zolder :P
disclaimer
pi_143048016
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tering ;(
En zij stoken dus echt nog een haard?
Zeg eens dat ze achterhaald bezig zijn :{w
het is bij hun uberhaupt een uitgewoonde bende. met enkelglas en slechte CV, houten kozijnen waar je zo je vinger in kan steken enz. Ze wonen ook met 6 man (waarvan 3 volwassen kinderen, de oudste zo oud als ik :o ) op veel te weinig ruimte. en 3 katten.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:30:59 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_143048087
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:28 schreef Crumpette het volgende:

[..]

het is bij hun uberhaupt een uitgewoonde bende. met enkelglas en slechte CV, houten kozijnen waar je zo je vinger in kan steken enz. Ze wonen ook met 6 man (waarvan 3 volwassen kinderen, de oudste zo oud als ik :o ) op veel te weinig ruimte. en 3 katten.
Klinkt knus :')
En hoe oud ben jij? O-)
disclaimer
pi_143048095
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens kunnen wij de schoorsteen ook niet verwijderen vanwege de buren. Het ding is al wel weg op de begane grond en de eerste verdieping, maar het rookkanaal op zolder kan niet verwijderd worden zonder dat de schoorsteen van het dak moet. En aan de andere kant hebben we hetzelfde issue met de schoorsteen op de keukenuitbouw :') het lijkt een futiliteit, maar het scheelt gewoon 30 cm aan bruikbare ruimte op je zolder :P
ja hier zitten de schoorstenen er ook in, inclusief schouwen O+ en tot nu toe dus ook werkzaam. :') we wouden eigenlijk eerst een houtkachel, maar hebben daar toch maar vanaf gezien, zeker nu we een gezinnetje worden en ws hier niet meer wonen over 10 jaar. Maar kleine doch nodige klussen, doen we uiteraard wel. -O- zo dachten we. :')

Voel me overigens wel enorm de vrouw des huizes dat ik zo'n executive decision neem :7 hoop maar dat (8> het met me eens is :D
pi_143048130
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klinkt knus :')
En hoe oud ben jij? O-)
28. Maar, moet er bij gezegd, dat 3 van de vier kinderen die ze hebben, lichtelijk speciaal zijn. De oudste heeft een baan waarbij hij pallets sorteert. geen grapje :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:34:33 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_143048183
Pallets sorteren O+
disclaimer
pi_143048402
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Pallets sorteren O+
ja damn. ik zou niet willen ruilen, zeg maar.

volgende keer nieuwbouw :') prachtig zo'n oud pand hoor, maar het onderhoud :X
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:43:43 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_143048447
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:42 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja damn. ik zou niet willen ruilen, zeg maar.

volgende keer nieuwbouw :') prachtig zo'n oud pand hoor, maar het onderhoud :X
Ligt er heel erg aan, als je een beetje fatsoenlijk onderhouden dertiger jaren huis hebt, hoeft dat echt geen vermogen te kosten. En nieuwbouw krijgt uiteindelijk ook gebreken :Y

Maar goed, je spreekt nu wel tegen iemand die echt nare jeuk van nieuwbouw krijgt, dus dat is uiteraard heel persoonlijk :@
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')