Ja bij de laatste echo en controle bleek ze al vrij laag in mn bekken te zitten, ik denk dat ze nu nog verder gezakt is. Een tweede kind daalt lang niet altijd in begreep ik, dus misschien was het wel iets anders maar Google was mijn vriend. Het voelde als messteken (dat klinkt wat dramatisch maar echt venijnig) heel laag in mn buik, rond blaas/baarmoedermond denk ik. Best wel nastyquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen ziet rechtertiet op en neer gaan
Jep, ze is er weer
Indalingssteken spees, nu al?
Voel je dat in je doos?
Ooh zo een had ik ook, hij tikte op het end nog net niet m'n huig aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ah,klink onprettig! Maar wel lekker dat ze gezakt is! Hier is alles vanaf de navel naar beneden juist leeg,misschien wil ze oraal geboren worden
Mental image
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh zo een had ik ook, hij tikte op het end nog net niet m'n huig aan
Een handje dat even 'kietelt' daar benedenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef marel88 het volgende:
Wat fijn van de goede echo, Gevalletje!
Ik heb hier ook steken in m'n doos die ik bij m'n eerste zwangerschap nooit heb gehad, maar helaas waren dat geen indalingssteken, de mini ligt nog gewoon hoog. Wat het dan wel zijn?![]()
SD, wat fijn dat je nu zoveel beweging voelt, zo geruststellend hè!
En SQ, fijn dat Henka weer wakker is!
Ah, was dat het? Volgende keer zal ik dan terugzwaaien ipv heel hard "Au!" roepen...quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:07 schreef Cwen het volgende:
[..]
Een handje dat even 'kietelt' daar beneden. Geen grap trouwens, wij zagen 't toen op de echo. Handje dat bij je bmm ligt te porren voelt heel venijnig - toucheren van binnenuit!
nee de kosten van alles afvoeren en nieuw materiaal en opnieuw opmetselen zitten hem ook in de werktijd, zo'n metselaar is daar een paar dagen mee bezig omdat je qua verzakken van het cement niet alles tegelijk kan doen, de steiger (die nu niet nodig is met het dichtmaken), alle dagen de lift voor materiaal... De schoorsteen zit aan de voorkant (straat) van het huis, op 4 hoog... tis nogal een onhandige plek zeg maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, moet je die kosten dan niet gewoon delen als zij er wel gebruik van maken?
En wat kost opnieuw opmetselen? Is dat alleen vanaf het dak omhoog? Wij hebben een siermuur met poort en zuilen van een metertje of tien lang en 2 meter hoog laten opmetselen en dat kostte 3800, dan kan een schoorsteen toch geen 3000 zijn?
teringquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee de kosten van alles afvoeren en nieuw materiaal en opnieuw opmetselen zitten hem ook in de werktijd, zo'n metselaar is daar een paar dagen mee bezig omdat je qua verzakken van het cement niet alles tegelijk kan doen, de steiger (die nu niet nodig is met het dichtmaken), alle dagen de lift voor materiaal... De schoorsteen zit aan de voorkant (straat) van het huis, op 4 hoog... tis nogal een onhandige plek zeg maar.
opnieuw opmetselen: grofweg 5000 (weet niet of dit ex- of in- is)
tussenoplossing: ongeveer 1350 (ex)
En idd die kosten zijn gedeeld, maar 2/3 is voor ons.
het is bij hun uberhaupt een uitgewoonde bende. met enkelglas en slechte CV, houten kozijnen waar je zo je vinger in kan steken enz. Ze wonen ook met 6 man (waarvan 3 volwassen kinderen, de oudste zo oud als ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tering
En zij stoken dus echt nog een haard?
Zeg eens dat ze achterhaald bezig zijn
Klinkt knusquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
het is bij hun uberhaupt een uitgewoonde bende. met enkelglas en slechte CV, houten kozijnen waar je zo je vinger in kan steken enz. Ze wonen ook met 6 man (waarvan 3 volwassen kinderen, de oudste zo oud als ik) op veel te weinig ruimte. en 3 katten.
ja hier zitten de schoorstenen er ook in, inclusief schouwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens kunnen wij de schoorsteen ook niet verwijderen vanwege de buren. Het ding is al wel weg op de begane grond en de eerste verdieping, maar het rookkanaal op zolder kan niet verwijderd worden zonder dat de schoorsteen van het dak moet. En aan de andere kant hebben we hetzelfde issue met de schoorsteen op de keukenuitbouwhet lijkt een futiliteit, maar het scheelt gewoon 30 cm aan bruikbare ruimte op je zolder
28. Maar, moet er bij gezegd, dat 3 van de vier kinderen die ze hebben, lichtelijk speciaal zijn. De oudste heeft een baan waarbij hij pallets sorteert. geen grapjequote:Op maandag 4 augustus 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt knus
En hoe oud ben jij?
ja damn. ik zou niet willen ruilen, zeg maar.quote:
Ligt er heel erg aan, als je een beetje fatsoenlijk onderhouden dertiger jaren huis hebt, hoeft dat echt geen vermogen te kosten. En nieuwbouw krijgt uiteindelijk ook gebrekenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:42 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja damn. ik zou niet willen ruilen, zeg maar.
volgende keer nieuwbouwprachtig zo'n oud pand hoor, maar het onderhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |