The Conjuring vond ik persoonlijk een stuk enger en beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:23 schreef Grimaldo het volgende:
Annabelle gezien. Prima horror wat ik niet had gedacht op basis van de recensies. Niet eens zo heel veel slechter dan The Conjuring.
In de bios gezien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
The Conjuring vond ik persoonlijk een stuk enger en beter.
De man in Annabelle acteerde ergerlijk slecht.
Das geen horror vriendquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:15 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik ga zo even Donnie Darko kijken.
Volgens popcorntime welquote:
Gewoon Donnie Darko kijken. Is namelijk wel een bazenfilm!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:31 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Volgens popcorntime wel![]()
Ben zo hopeloos opzoek naar goede horrors dat de grenzen van de horror genre beginnen te vervagen. Iemand nog een aanrader 1990+, die ik waarschijnlijk niet gezien heb?
Thnxx ga ik allemaal af!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:34 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon Donnie Darko kijken. Is namelijk wel een bazenfilm!
Heb je het rijtje uit de Op al geheel gezien?
• À l'intérieur: Exploitation
• Martyrs: Exploitation
• Ils: Suspense
• La casa muda: Suspense
• Ju-on: Asian
• Ringu: Asian
• Shutter: Asian
• Kimyô na sâkasu Asian
• An American werewolf in London - Werewolf
• The wolfman - Werewolf
• 28 days later: Zombie
• Dawn of the dead - Zombie
• [Rec] - Zombie
• Låt den rätte komma in - Drama
• The blair witch project - Found Footage
• Nosferatu, eine Symphonie des Grauens - Vampire
• Daybreakers - Vampire
• Doghouse - Comedie
• Tucker & Dale vs evil - Comedy
• Cabin in the woods - Comedy
• Evil dead - Comedy
• Shawn of the dead - Comedy
• Texas chainsaw massacre - Slasher
• A nightmare on Elm Street - Slasher
• Friday the 13th - Slasher
• Halloween - Slasher
Laat maar weten wat je ervan vondquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:37 schreef Scarface150993 het volgende:
Haha dat zijn precies de films die ik wil gaan kijken.
Is Exploitation wel de juiste genre benaming voor die films?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:42 schreef znarch het volgende:
• À l'intérieur: Exploitation
• Martyrs: Exploitation
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef Seam het volgende:
Horrorfilms wil je toch ook niet in de bios zien? Alleen als date misschien, maar verder kijk ik het liever in mn eentje middenin de nacht als ik alleen thuisben en de gordijnen open zijn.
Nee je hebt gelijk. Exploitation staat voor het uitmelken van een genre. Goed voorbeeld hiervan is het (spaghetti-) western genre. Maar ook kannibalenfilms, hixploitation, nunsploitation, etc zijn voorbeelden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Is Exploitation wel de juiste genre benaming voor die films?
Ik denk daarbij altijd aan van die ontzettende grindhouse b-films, dat zijn deze twee titels toch niet?
Ja ik ben een mierenneuker
Exact.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:34 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Exploitation staat voor het uitmelken van een genre. Goed voorbeeld hiervan is het (spaghetti-) western genre. Maar ook kannibalenfilms, hixploitation, nunsploitation, etc zijn voorbeelden.
Dead End en House of the Devil vond ik echt heel erg tof.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:50 schreef Cockwhale het volgende:
Een aantal aanraders die iets minder bekend zijn:
Dead End (2003)
Splinter (2008)
Isolation (2005)
Det Okända (the Unknown) (2000)
Angel Heart (1987)
End of Line (2007)
House of the Devil (2009)
The Broken (2008)
Chasing Sleep (2000)
Society (1989)
Aegri Somina (2008)
The Children (2008)
Naboer (2005)
Creep (2004)
Niet allemaal volbloed horrorfilms, sommigen aangrenzend aan thriller en mystery.
Idd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:54 schreef Pulzzar het volgende:
Pas dit ontdekt. Dit lijkt me zo'n freaky film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |