Garmin was twee jaar geleden al gefuseerd met Cervelo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fuseren met elkaar.twitter:NOSwielrennen twitterde op woensdag 20-08-2014 om 21:38:01Fusie Cannondale en Garmin http://t.co/iJKGYxXdLr reageer retweet
Hij ging juist weg bij Bouygues (zo heetten ze toen nog, geloof ik, ze zijn inmiddels 138 namen verder daar) omdat het qua professionaliteit nergens op sloeg daar. Hij zei dat het bij Rabo CT 10x beter geregeld was dan bij Bouygues en dat renners vaak maar wat deden. Daarom was hij blij terug zijn bij een Nederlandse ploeg..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel een ploeg waar hij kansen krijgt om zelf de scoren.
Na tussenstap bij Belkin opnieuw een Franstalige ploeg voor hem.
Cervelo gaat naar MTN.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Garmin was twee jaar geleden al gefuseerd met Cervelo.
Waar gaan ze nu op rijden? De helft op Cannondale en de helft op Cervelo? Of Cannondale voor de koersen in lijn en Cervelo voor de tijdritten?
dit jaar nog een rit gewonnen in Cataloniequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vind Clement laatste jaren wat ondergesneeuwd.
kon vroeger prima tijdritten rijden. Daarna heeft hij tijd aan de kant gestaan, maar daarna weinig meer van hem vernomen (qua uitslagen). Of heb ik iets gemist?
Dat willen ze al jaren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:24 schreef Slobeend het volgende:
De Rijke wil ook pro-conti worden, geen goed nieuws voor Roompot denk ik.
quote:Frank Schleck zal een van de renners worden die door de komst van Mollema niet meer voor zijn eigen kans mag rijden in de Tour.
"We hebben met Schleck, Arredondo en Zubeldia renners die heel goed een kopman kunnen ondersteunen", aldus Guercilena. "Het doel is zeker om competitief te zijn in de Tour."
"Natuurlijk wordt het lastig om tegen iemand als Quintana te strijden om de gele trui, maar we geloven dat we Bauke kunnen beschermen op de vlakke wegen en in de bergen."
Andy Schleck
Het is aangezien zijn contract afloopt nog niet zeker of de 34-jarige Frank Schleck ook in 2015 voor Trek koerst. Hetzelfde geldt voor Andy Schleck, die nog maanden uit de roulatie is nadat hij in de Tour de France een zware knieblessure opliep.
"Frank heeft dit jaar bewezen op niveau te koersen, we zijn met hem in gesprek", vertelt Guercilena.
"Over Andy kan ik moeilijk uitspraken doen. Hij heeft nog niet zoveel laten zien, zo is de situatie nu eenmaal. Ik weet niet of ik een plek voor hem kan vrijhouden als hij weer gezond is. Een profrenner moet zich bewijzen met prestaties, niet met uitspraken."
Nah officieel verdwijnt Garmin.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:46 schreef Slobeend het volgende:
De vraag is welk team dan de plek van het huidige Cannondale overneemt in de WT. IAM, NetApp of MTN? Alonso toch nog?
Andy en Fränk wilden toch alleen maar samen rijden in één ploeg?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:16 schreef OProg het volgende:
http://www.nu.nl/sport/38(...)ek-in-tour-2015.html
[..]
Dat zei Andy altijd wel. Maar als Fränk nog iets wil op topniveau moet hij zo langzamerhand maar eens van dat idee afstappen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Andy en Fränk wilden toch alleen maar samen rijden in één ploeg?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Misschien kan Andy naar Roompot.
Verrassendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:56 schreef The_Undertone het volgende:
En Irizar Bakelants verrassend naar AG2R.
Hij presteert dan ook nagenoeg niets meer. Sowieso stelt Lampre weinig voor. De enige die wat presteerde dit jaar, Ulissi, is geschorst vanwege dopinggebruik. Nou ja, Modolo won ook nog wel wat kleine ritjes. Maar voor de rest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:18 schreef Steven184 het volgende:
Cunego moet weg bij Lampre en lijkt niet op een de WT te hoeven rekenen volgend jaar.
Rui Costa heeft Zwitserland gepakt plus wat ereplaatsen. Maar inderdaad voor de rest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij presteert dan ook nagenoeg niets meer. Sowieso stelt Lampre weinig voor. De enige die wat presteerde dit jaar, Ulissi, is geschorst vanwege dopinggebruik. Nou ja, Modolo won ook nog wel wat kleine ritjes. Maar voor de rest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |