Nope.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:10 schreef miro86 het volgende:
Ik kom uit op Magadan (Rusland)?
Kwam hierop via google http://en.wikipedia.org/wiki/Mask_of_Sorrow met "russia crying statue cross monument"
EDIT: Niet zo heel erg slim van miro86 om 3 pagina's van deel 12 over te slaan...quote:
Ehhh, weet je zeker dat je de juiste foto van mij voor je hebt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:17 schreef miro86 het volgende:
[..]
Nee?
Want dit is de achterkant:
[ afbeelding ]
Dat is niet goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef Individual het volgende:
Een moskee in Colombia: Mosque of Omar Ibn Al-Khattab
Helaas.quote:
Hij is gebanned zie ik. Ik heb maar google image gebruikt en zal de hint gevenquote:
Het is buiten het Midden-Oosten.quote:
Uiteraard goedquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Penis Tower in Barcelona
http://www.theglobaltrip.(...)hallus/#.U_XB8_l_tLU\
Blik, als je me niet quote, zie ik het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:45 schreef Blik het volgende:
Bogota, Colombia
http://vilagmecsetei.blogspot.nl/2010/01/csalfa-mecsetek.html (ergens in het midden)
Hoeft ook niet, wist toch dat het goed wasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blik, als je me niet quote, zie ik het niet.
Maar tis goed.
Was idd correctquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:53 schreef Igen het volgende:
Sommige Japans-aandoende huisjes, maar rommeliger en kleurrijker en ook met Europese architectuur -> Vietnam
Vlak land.
Hanoi?
http://www.foreignaffairs.com/about-us/sponsors/hanoi-investment
Greifswaldquote:
Die had ik even gemist, had aangeplant kunnen zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:04 schreef Speculant. het volgende:
In NY hebben ze geen palmbomen volgens mij
Vooral het gebouw en minder de toren. Er staan palmbomen op de foto dus het zou ook Spanje geweest kunnen zijn, maar daar past de bouwstijl minder bij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:24 schreef Igen het volgende:
Mag ik tussendoor vragen wat er voor Italiaanse aanknopingspunten te zien zijn?
Oops.. ik zag het niet, maar plaats maar een nieuwe.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:32 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Het antwoord staat in het plaatje
Had er op gezocht, maar kon dit plaatje toch niet helemaal thuisbrengen.quote:
Bah.. Dat is wel heel snel.quote:
Ben er een keer geweest, dus vandaar. Anders had ik het ook niet zomaar geraden hoor!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bah.. Dat is wel heel snel.![]()
Zal volgende keer maar eens een echt moeilijke opgave verzinnen.
Oftewel, ja het is Paderborn.
quote:
Waarom iets zelf verzinnen als je het ook kan kopiërenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:18 schreef 4-elements het volgende:
Sapporo it is. Misleidende bouwstijl.
zie daar het motto van Chinaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:25 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Waarom iets zelf verzinnen als je het ook kan kopiëren.
Hierbij de nieuwe opgave. Valt in dezelfde categorie als de vorige foto.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:25 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Waarom iets zelf verzinnen als je het ook kan kopiëren. Nieuwe?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:13 schreef Igen het volgende:
Ah, Niagara Falls, Canada
http://www.tripadvisor.co(...)a_Falls_Ontario.html
Dezelfde tramquote:
Phnom Penhquote:
Luang Prabang dan?quote:
Mandalay?quote:
quote:
Jazeker!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:15 schreef Individual het volgende:
Jakarta vanaf het nationale monument.
Ik bedoelde Noorwegen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef Individual het volgende:
[..]
In welk land? Maar nee. Ik heb wat je ziet gegoogled en het was het eerste resultaat.
Nee, dat geloof ik eigenlijk op basis van de bouwstijl en de persoon links op de foto. Ook zijn de auto's die je ziet erg klein en dat is nou niet bepaald standaard in Canada.quote:
Popayán?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:28 schreef habsudovafan het volgende:
hoog tijd voor een nieuwe opgave
[ afbeelding ]
Gaan we nou nog een fatsoenlijke hint geven of nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:16 schreef Speculant. het volgende:
Het gebouw is een hoofdkantoor van dus een Bhutaans bedrijf.
Ik dacht, wetende dat het in Bhutan was, niet bijster moeilijk meer zou zijn.
Ja, haha. Ik dacht, tijd voor wat nieuw levenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft dit topic meer dan een jaar stil gelegen!
Goed planquote:Op zondag 27 maart 2016 11:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, haha. Ik dacht, tijd voor wat nieuw leven
Ik dacht in Sloten, maar krijg geen antwoordquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Goed plan
Geen idee waar die kerk staat btw.
quote:
Lokquotequote:Op vrijdag 1 april 2016 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht in Sloten, maar krijg geen antwoord
Lijkt me gewoon goed, alhoewel het wel in Amsterdam is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht in Sloten, maar krijg geen antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan hem niet afkeuren als het niet echt een stad is hoor!quote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef MCH het volgende:
Volgens mij mag dat wel als het echt heel onduidelijk is. Is Warwick uberhaupt een stad?
Het ziet er wel heel lieflijk uit als ik GOOGLE!quote:Op donderdag 17 november 2016 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We gaan hem niet afkeuren als het niet echt een stad is hoor!
Daar staat niets over in de spelregels.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel lieflijk uit als ik GOOGLE!
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 17 november 2016 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar staat niets over in de spelregels.
Volgens mij heb ik hem gewoon goed, mag ik dan een nieuwe posten?
Pure gok: Lublin.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je. Ik doe het ook gewoon, yolo en alles.
[ afbeelding ]
Het is Tsjechië.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Huizen doen me denken aan Oost-Europa. Die Gothische kerk dan weer niet...
Maar wat leuk dat Raad de Stad weer terug is!!!!
Correctquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:12 schreef frcolijn93 het volgende:
Volgens mij rijden we hier vanaf het noorden Atlanta, Georgia, USA, binnen
Helemaal goedquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet 99% zeker dat dit de Arco della Vittoria in Genua is.
[ afbeelding ]
Lugo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
En omdat ik tamelijk zeker weet dat ik de stad heb geraden hier vast een nieuwe om de vaart er in te houden:
[ afbeelding ]
Bogotá?quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:40 schreef Skande het volgende:
Como, Italië
Leuk dat het spel weer terug is![]()
Moet kloppen; Monserrate - https://www.google.be/sea(...)CgB&biw=1415&bih=688quote:
Wat bedoel je eigenlijk met google gebruikt? Reverse image search, of aan de hand van de leesbare dingen of herkenbare "vreemde" objecten op de foto gezocht?quote:Op zondag 20 november 2016 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet hem, maar heb google gebruikt dus ik wacht nog wel even.
Heel goed!quote:Op zondag 20 november 2016 17:58 schreef Lean_Machine het volgende:
Leuk topic! Heb hier vroeger wel eens meegelezen. Dit is Manchester, Engeland!
[ afbeelding ]
Ja inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2016 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat laatste is toegestaan anders zou je sommige foto's nooit raden
Udaipurquote:Op zondag 20 november 2016 18:06 schreef Lean_Machine het volgende:
Hopelijk is deze niet te moeilijk, maar zal wat hints geven als dat wel het geval is.
[ afbeelding ]
Ohnee, niet de foto natuurlijk. In dit geval googlede ik the good old welliington inn.quote:Op zondag 20 november 2016 17:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met google gebruikt? Reverse image search, of aan de hand van de leesbare dingen of herkenbare "vreemde" objecten op de foto gezocht?
Wist je dat of moest je googlen?quote:Op maandag 21 november 2016 00:30 schreef frcolijn93 het volgende:
Dat is Schwerin, Duitsland. Mooi plaatje!
Herkende het kasteel en wist dat het ergens in Duitsland was. Ben op Google Maps naar een Duitse stad lopen zoeken met veel water eromheen dus zodoendequote:
Lijkt een islamitisch land, geen monocultuurquote:Op maandag 21 november 2016 01:00 schreef frcolijn93 het volgende:
Hier weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Ik zie liever dat niemand het raden kan ondanks zoeken op Google-kaarten en -foto's, dan dat iemand het door Google laat opzoeken. Dat is toch geen kunst, als je weet hoe je een foto als zoekterm in voert? Dan heb je het helemaal niet geraden/gevonden.quote:Op zondag 20 november 2016 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat laatste is toegestaan anders zou je sommige foto's nooit raden![]()
Ja, precies, dát is de sport.quote:Op maandag 21 november 2016 00:57 schreef frcolijn93 het volgende:
[..]
Herkende het kasteel en wist dat het ergens in Duitsland was. Ben op Google Maps naar een Duitse stad lopen zoeken met veel water eromheen dus zodoende![]()
Australie of Nieuw-Zeeland toevallig?quote:
Ik denk eerder OZ/ NZ. Alles oogt vrij nieuw maar ingetogen en netjes (zonder enorme snelwegen). Qua natuur oogt het vrij Europees aan.quote:Op maandag 21 november 2016 01:16 schreef Manono het volgende:
[..]
Lijkt een islamitisch land, geen monocultuur
Met vierkante ogen tenminste
Reverse image search is idd geen kunst. De lol van dit topic is juist het speuren naar de juiste locatie aan de hand van aanknopingspunten op foto's.quote:Op maandag 21 november 2016 12:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik zie liever dat niemand het raden kan ondanks zoeken op Google-kaarten en -foto's, dan dat iemand het door Google laat opzoeken. Dat is toch geen kunst, als je weet hoe je een foto als zoekterm in voert? Dan heb je het helemaal niet geraden/gevonden.
Dat is inderdaad de goede richtingquote:Op maandag 21 november 2016 16:47 schreef miro86 het volgende:
[..]
Australie of Nieuw-Zeeland toevallig?
quote:Op maandag 21 november 2016 22:12 schreef MCH het volgende:
Strakblauwe lucht, kan dus niet het VK zijn.
Relaxte stad inderdaad. 's avonds nog wel eens gechilled met het uitzicht van jouw foto, heerlijk rustig plekje was dat.quote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Lean_Machine het volgende:
[..]
Gaaf! Mijn favoriete plekje van de afgelopen vakantie.
Was ook sarkasties bedoeld he.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoog tijd voor een hint: MHC dacht dat deze foto niet in het VK gemaakt kan zijn, want blauwe lucht. Maar deze foto is wel degelijk in het VK gemaakt.
Het is echt een stad. Bijna 47.000 inwonersquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:16 schreef MCH het volgende:
Zelfs mijn google skills zijn te slecht, is het uberhaupt een stad?
Dat helpt zeker! Goed seintje!quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:38 schreef MCH het volgende:
Ik word net ingeseind dat het water geen meer is maar een rivier. Dat moet helpen.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, zitten jullie soms naast elkaar op de bank, jij en MCH?
Lol nee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, zitten jullie soms naast elkaar op de bank, jij en MCH?
Hahahahaha! De MacTofu.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:44 schreef MCH het volgende:
Die vrouw op het standbeeld heeft als achternaam MacDonald en heeft als naam suitable for vegans?
Het is Flora MacDonald iddquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb dus goed gegoogled uiteindelijk?
Er is 1 district in Engeland met bijna 47k inwoners maar die kon het niet zijn dus zo heb ikd e andere landen maar afgezocht.quote:
Goeie search skills!quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is 1 district in Engeland met bijna 47k inwoners maar die kon het niet zijn dus zo heb ikd e andere landen maar afgezocht.
Correct!!!quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:48 schreef MCH het volgende:
Inverness, nu ga ik ook eens een lastige uitzoeken
Ik vind 'm echt moeilijk!quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:03 schreef MCH het volgende:
Als deze (te) makkelijk is dan doe ik volgende keer echt een moeilijke
[ afbeelding ]
Het is een miljoenenstad en je moet het niet zoeken in de traditionele richting waarin je nu waarschijnlijk zoekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |