Ohquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gaat het juist mis, als ik er langer over na moet denken.
[..]
xd Inso en amoeba indirect dus ook
Sinds Benitez zijn vertrek gun ik de club wel weer wat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt een hekel aan Liverpool. De club en de stad.
gelachenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ach. Ik faal af en toe opzichtig met d/t dat is waarschijnlijk nog treuriger. Jij kunt je omgeving nog de schuld geven.
![]()
En Amoeba en Inso zijn ook wel vrij debiel. Bij Inso is het zijn genialiteit en bij Amoeba zijn inferieure afkomst.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ach. Ik faal af en toe opzichtig met d/t dat is waarschijnlijk nog treuriger. Jij kunt je omgeving nog de schuld geven.
![]()
En Amoeba en Inso zijn ook wel vrij debiel. Bij Inso is het zijn genialiteit en bij Amoeba zijn inferieure afkomst.
Een club uit het Zuiden moet weer keer kampioen worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Sinds Benitez zijn vertrek gun ik de club wel weer wat.
Southampton mag jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een club uit het Zuiden moet weer keer kampioen worden.
Ajax?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over een week of 4 denkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:17 schreef Amoeba het volgende:
Wanneer is de loting voor de CL trouwens?
Beter keertje geen Barcelona of Madrid
Hoezo mijn omgeving?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
Is geen Brabant.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo mijn omgeving?Wat is deze haat jegens Noord- Holland?
Noord-Hollandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel enkel dat de lidwoorden daar af en toe wat minder lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijft toch mooi die trots van Polen over hun geschiedenis en dat terwijl het land 10x is opgeheven en opgedeeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach en dan heb je nog 'het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel enkel dat de lidwoorden daar af en toe wat minder lopen. Al is het bij nader inzien niet echt een terechte strekking gezien bijvoorbeeld Westlanders amper Nederlands kunnen spreken
Mooooooh
Ik erger me er zo aan als iemand zegt "Ik kan hem niet"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach en dan heb je nog 'het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet'
't ken allemaal toch. Zolang het maar uit de scriptie blijftquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach en dan heb je nog 'het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet'
twitter:Lamp twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 01:30:17Don't buy a car. Buy a gun. You can get a car with a gun. reageer retweet
Ga je naar Utrecht CS?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
over kwartiertje busje pakken en dan chillen met roro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |