Tja... je moet er kennelijk echt oor voor hebbenquote:
haha jij bent gekquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Flippiee het volgende:
Ik schrijf sommige letters aan elkaar en sommige letters los van elkaar.
Dat zeggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Amoeba het volgende:
Alleen 'mi' in plaats van 'my' klinkt zo dom
Ik ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Flippiee het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Flippiee het volgende:
zeker vieze northenerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ken zo'n tutje. Maar ik kan haar echt niet verstaan. Too much accent
Nee echt miiii booksquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Me ipv My zeggen is niet typisch brits
Scousers zijn de echte Britten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik schrijf als een aap met het downsyndroom maar het is wel goed leesbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik schrijf trouwens als een wijf wordt mij vaak verweten
is toch scousequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan gaat het juist mis, als ik er langer over na moet denken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... je moet er kennelijk echt oor voor hebben. Het is toch iets wat je minder kunt stampen als bij d/t.
Maar alsof jij niet de juiste keuze had gemaakt als je even de tijd had genomen erover na te denken
xd Inso en amoeba indirect dus ookquote:
amoeba is sowieso gekquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gaat het juist mis, als ik er langer over na moet denken.
[..]
xd Inso en amoeba indirect dus ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |