Moet je even in braille schrijven, nu krijg je nooit antwoord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef Tomansss het volgende:
Wat ervaren mensen die doof en blind zijn? Ze kunnen niks zien en niks horen. Wat ervaren ze dan?
Kan hier wel uren over nadenken.
Wajoo sick! Nooit over nagedacht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:09 schreef kawa4 het volgende:
om het even moeilijker te maken, als je nadenkt hoor je je zelf ook nadenken hé.
in je eigen stem.
in wat voor geluid denken doven en blinden na dan????
niet echt goed nagedacht dan, in de uren die je er over nagedacht hebtquote:
I see....quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:39 schreef DroogDok het volgende:
Andere zintuigen zullen wel sterker werken, geur, tast en smaak. Misschien ontwikkel je ook wel een soort zesde zintuig.
Hahah fietsen op een tandum in de regen. Zie het me zelf al doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:00 schreef raptorix het volgende:
Mijn zus heeft tijdens haar stage met doofblinden gewerkt, fietsen op een tandem in de regen vonden ze heel leuk
http://www.doofblindenstichting.nl/impressie.html
Zij zien dat niet. Badum tssquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:08 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hahah fietsen op een tandum in de regen. Zie het me zelf al doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook bijna doof en blind. Maar niet helemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:31 schreef HCFeestbeest het volgende:
Mijn vader is bijna doof en blind.
Geen idee, maar ik denk dat het erger is om blind/doof te worden dan blind/doof geboren zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef Tomansss het volgende:
Wat ervaren mensen die doof en blind zijn? Ze kunnen niks zien en niks horen. Wat ervaren ze dan?
Kan hier wel uren over nadenken.
Hij kan ook nog computeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna doof en blind. Maar niet helemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |